22 lip 2012

02| PSD coloring

Hej wam :) Jak mijają wam wakacje? Miałam dodać notkę dopiero w środę, ale już wszystko przygotowałam i stwierdziłam, że nie ma co czekać :).
Stworzyłam menu graficzne, które powoli będę uzupełniać. Pojawią się tam dodatki, które dawałam w notkach na onecie oraz te wszystkie, które dodaję tutaj.
Coraz lepiej posługuję się blogspotem, chociaż nadal wielu rzeczy nie wiem...Mam nadzieję, że w najbliższej przyszłości opanuję wszystkie funkcje :)
Dzisiaj mam dla was koloryzacje do AP. Mam nadzieję, że się przydadzą :)

Aby pobrać kliknij tutaj

Aby pobrać kliknij tutaj

Aby pobrać kliknij tutaj

Aby pobrać kliknij tutaj
Zrobiłam także zamówienie dla Rockemnowej, ale mam tylko jedną sygnaturkę, bo nie mogłam znaleźć zdjęć...

(aby wykonać tą sygnaturę użyłam tekstur od inconditionally)
Na dzisiaj to tyle. To do następnej notki :)

5 komentarzy:

  1. Dziękuje za wykonanie sygnatury niestety ja wcześniej też ładną zrobiłam ,ale zmuszona byłam usunąć:( ,a co do drugiej to wejdż na ta stronę http://apolinarski-group.pl/apolinarski-group-kaskaderka-konna.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam :) Jestem z bloga spraaax.blogspot.com i dopiero zaczynam na tym serwisie, wcześniej miałem blog na serwisie blog.onet. Mam pewien problem, nie wiem jak wstawić w notce koło siebie kilka obrazków, ty zrobiłaś tak z ikonami w poprzedniej notce. Jak to się robi, proszę o pomoc, czekam na kom :)
    P.S. Nie zwracaj uwagi na ohydny szablon.

    OdpowiedzUsuń
  3. Smx :D Na Spraaax.blogspot.com pojawiła się pierwsza notka. Nie pogardzę szczerą opinią :P Zapraszam.
    P.S. Dodaję bloga do "elite affiliates".

    OdpowiedzUsuń
  4. Koloryzacja mnie przeraża. Na sygnaturze. D:

    OdpowiedzUsuń
  5. Wczoraj był Halloween jest na moim blogu dla ciebie prezent .Mam nadzieje iż wczorajasza noc była udana .

    OdpowiedzUsuń