18 lip 2012

01| Icon

Hej. Postanowiłam przenieść się na blogspota, gdyż onet nie będzie prowadził już blogów...Niby przenoszą je na blog.pl, ale ja wątpię, ze tam bym sobie poradziła. Na tym blogu będę publikowała swoją grafikę oraz rzeczy, które mogą się przydać wam do tworzenia grafiki (stocki, koloryzacje itp.). Mam nadzieję, że będziecie chętnie tutaj wpadać.
Od poprzedniej środy chodzę zbierać wiśnie. Wczoraj złapał mnie straszny deszcz i musiałam wrócić wcześniej do domu. A dzisiaj z koleżankami zrobiłyśmy sobie wolne. Tak więc właśnie z tego powodu dodaję notkę. Dzisiaj mam dla was ikony. Do ich zrobienia wykorzystałam tekstury od inconditionally.
Następna notka prawdopodobnie pojawi się za tydzień. 
    
    

6 komentarzy:

  1. Jak już ci wcześniej pisałam, ikonki dla mnie troszeczkę za bardzo matowe.
    A poza tym efekt z teksturkami mi się podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Da się to zrobić ,a co do ikon to takie własnie daje sie na nk

    OdpowiedzUsuń
  3. mogę zamówić sygnaturkę ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam ten ból, ja jednego bloga prowadziłam na onecie już 3 lata, ale i tak wylądowałam razem z nim i innymi moimi blogami na blogspocie. Ech... Bardzo ładne ikonki. Mam pytanie - jak udało ci się ustawić je obok siebie? Bo ja się meczę i meczę i nic, uciekają mi w dół :( / yuckthiswork

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie to jedna prommującą mój blog Rockmenowa
    najlepiej aby była Robertem Downey jr ,a druga jesli będziesz miła czas to Apolinrski Group ,a dokłaniej z jego liderem
    ps: Paweł Apolinarski to ten łysy

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma być gdzieś szeroki na 500 ,a długi 250 jestem za nie konwecjonalnymi metodami

    OdpowiedzUsuń