26 gru 2012

03| All I want for Christmas is you /psd coloring

Cześć wam. Postanowiłam wrócić na bloga. Mam nadzieję, że teraz dłużej wytrzymam niż ostatnio. Nawet sobie nie wyobrażacie jak tęskniłam za blogowaniem. Już dawno myślałam nad powrotem, ale mam mało czasu na to, bo jestem teraz w klasie maturalnej i przydałoby się wziąć za naukę, ale obiecuję wam, że będę znajdowała czas, by coś tutaj nabazgrać. Notki na pewno nie będą się pojawiać regularnie...Napiszę wtedy kiedy będę miała czas. 
Jak wam święta mijają?? Ledwo był poniedziałek i wigilia, a tu już środa i koniec świąt. Od jutra trzeba wziąć się za naukę, a mi się tak nie chce...Jutro jadę jeszcze na zakupy po dodatki do sukienki na studniówkę...Muszę coś czarnego kupić...Mam nadzieję, że znajdę...
Sygnaturkę, którą widzicie u góry powstała dzięki teksturom od Yass i Scatterflee. A dzisiaj przygotowałam dla was dwie koloryzacje.


Jeżeli pobieracie to dajcie mi znać, a jeśli używacie dajcie credita.
Co chcecie w nowej notce?? Bo ja nie mam pomysłu...czekam na propozycje :)

6 komentarzy:

  1. Tak, tak, tak, jesteś! Oooo, jaka śliczna ta druga koloryzacja, mmm <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Aga ;**
    Moje zdanie co do prac znasz :P
    Mam nadzieje, że tym razem jak będę wchodzić na twojego bloga ujrzę coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pobrałam koloryzacje, zawsze to jakieś ułatwienie, wariant dla leniwych grafików ;)
    a-nchor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć. Chciałabym Cię serdecznie zaprosić na nowo założonego bloga, na którym pojawił się już pierwszy rozdział! Mam nadzieję, że przeczytasz, dodasz komentarz, w którym umieścisz swoją opinię a jak Ci się spodoba to zaobserwujesz! -Maya ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. No czadowe koloryzacje, sygnaturka i szablon, taki przepyszny.. <3 częściej proszę!!!!!;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Awww, świetny rozdział! ♥
    FENOMENALNIE PISZESZ! ♥ Jestem pod wrażeniem!
    Na pewno będę czytać, więc proszę:
    Dodawaj szybko kolejne rozdziały! :3
    Życzę weny, UDANEGO SYLWESTRA, SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU i pozdrawiam cieplutko! ♥

    W wolnej chwili zapraszam również do mnie na:
    marrymeharrystyles.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń