1 sty 2013

04| Happy New Year / Stocks

Hej wam wszystkim. Na początku chciałabym wam wszystkim złożyć najserdeczniejsze życzenia z okazji Nowego Roku. Mam nadzieję, że dla was ten rok będzie szczęśliwy i lepszy niż poprzedni. Jak tam spędziliście sylwestra? Dobrze się bawiliście? Bo ja byłam u przyjaciółki, pojadłyśmy chipsów i ciasta, obejrzałyśmy Odlot, napiłyśmy się winka i pooglądałyśmy fajerwerki. I powiem wam, że dobrze się bawiłam. A wg to wczoraj puszczali lampiony *_* takie jak w Zaplątanych. One tak pięknie wyglądają na tle nocnego nieba, ahhhh.
Zapewne zauważyliście, że mam nowy szablon z moimi kochanymi chłopcami. Został on stworzony dzięki przepięknym teksturom od Yass i stockom z Beauty in Everything (które dzisiaj przygotowałam wam do pobrania). Muszę podziękować Yass za cudowną notkę na jej blogu, w której wszystko pięknie wyjaśniła z CSS i powoli zaczynam wszystko łapać. To dzięki tobie :*** Muszę przyznać, że CSS nie jest wcale taki trudny. Po prostu trzeba ogarnąć tylko te komendy i jest pięknie. Chociaż nadal nie wiem dlaczego Archiwum mi się nie wyśrodkowało, albo dlaczego ta cholerna ramka w prawej kolumnie nie chce mi się zaokrąglić, ale co tam...Wiem, że mój szablon nie należy do najpiękniejszych, ale ja dopiero powoli zaczynam ogarniać tego CSS...Obiecuję wam, że jak już ogarnę, to dodam jakiś piękny i bardziej skomplikowany szablon.
Dzisiaj mam dla was 3 paczki stocków, przepraszam za takie proste podglądy, ale już mi się nie chciało męczyć nad nimi.
pogld.png 
podgldq.png 
podgldeg.png
(zdjęcia pobrane z Beauty in Everything i weheartit)
Jeśli chcecie być informowani o nowych notkach to dajcie znać :) No to do następnej notki. 

21 komentarzy:

  1. Wspaniałe obrazki. Londyn jest piękny. Mój sylwester był szalony, zaliczyłam kilka imprez, a na końcu trip po Szczecinie i do domciu. Magiczna noc. Pozdrawiam {a-nchor.blogspot.com}

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że kurs CSS naprawdę się przydał:) Z tym zaokrągleniem dodaj komendę !important i powinno działać, czyli:
    .column-right-inner {
    border-radius: 20px !important;
    }
    Często taka komenda pomaga:) Wpisałam przykładowo 20px, nie wiem, ile tam masz:) Archiwum ma taki układ, że zaczyna się od lewej strony i jak rozwijasz jakiś miesiąc to przesuwa się w prawo, więc na chwilę obecną nic nie potrafię poradzić, bo ja taką postać archiwum zawsze miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak bardzo się przydał :) ooo dziękuję już działa :) Co ja bym bez Ciebie zrobiła??

      Usuń
  3. Nagłówek to Twoja robota? Bo jest cudowny! *-*
    Będę tutaj częstym gościem :)
    Pozdrawiam, Rajot xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że jej - bo jest zdolniachą ! :D ^^

      Usuń
    2. Tak sama robiłam :) Cieszę się, ze bd tutaj zaglądać
      I Yass nie jestem wcale taką zdolniachą...Za to ty tak :P

      Usuń
  4. Jeśli to ty robiłaś nagłówek to jestem pod wrażeniem *_* . Mam takie pytanie, czy mogłabyś zrobić nagłówek na mojego bloga?(oczywiście gdyby nie był to problem) Mógłby być podobny do tego co ty masz :D Serio ślicznie to robisz!

    A to link do mojego bloga: http://opowiadania-paulikka.blogspot.com/
    Liczę, że zajrzysz :) x

    Pozdrawiam, @PaulaOffic

    OdpowiedzUsuń
  5. ajajajaj! śliczny nagłówek, powtórzę, po wszystkich osobach komentujących przede mną (: kradnę stocki i daję znać, iż chciałabym być informowana o nowych notkach, jeśli można :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedyne co mi się podoba w Sylwestrze do sztuczne ognie na niebie ;)) co do css to faktycznie jako język programowanie nie jest zbyt trudny, kwestia nauki i doświadczenia z czasem będzie coraz lepiej ;)


    Pozdrawiam { coneq.blogspot.com }

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. żyję, ale jakoś wena uciekła i nie mogę nic porządnego stworzyć na bloga, dlatego na razie nic nie ma...

      Usuń
  8. Przeglądałam polecane blogi i wpadłam na Twój. I nie żałuję. Tu jest ślicznie, szablon śliczny (mimo iż nie przepadam z tymi chłopcami).
    Ze stocków korzystam a credit już wklejony.
    Z nie cierpliwością czekam na następną notkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie narzekaj :P Masz bardzo ładny szablon i w ogóle wszystko to ładnie razem wygląda :) Jeszcze nigdy nie miałam okazji zobaczyć na żywo takich lampionów. Chyba muszę osobiście w nie zainwestować. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurczę, ale fajny blog. Że też ja go dopiero teraz znalazłam. Lubię takie graficzne blożki :) Stocki naprawdę cudne, na pewno skorzystam z NYC. Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Już 4 lutego po 18 zaczyna się impreza u Rockmenowa o tematyce Azjatyckiej
    Liczę na twoje przyjście
    ps: będę wdziećzna o wklejenie banneru imprezowego

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam. Z góry sorki za spam, ale chciałbym powiadomić że 'SPRAAAX' wraca po ponad półrocznej przerwie z nowymi siłami, nowymi pomysłami. Zapraszam serdecznie ;D [Spraaax.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki szablon! Z 1D! Kocham cię za ten nagłówek <33333333

    OdpowiedzUsuń
  14. zostałaś nominowana na black-reaven. ;)
    przepraszam za spam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przejrzałam Twoje posty i pobrałam z nich dużo stocków, koloryzacji, tekstur, których użyję na następujących blogach:
    http://dziewczyna-zla.blogspot.com/
    http://odnalezione-uczucia.blogspot.com/
    http://czujesz-mnie.blogspot.com/
    http://samotna-mieszkanka.blogspot.com/
    http://rozne-gwiazdy.blogspot.com/
    http://zlodziejki-serc.blogspot.com/
    http://glowy-zawrot.blogspot.com/
    http://zgubic-wszystko.blogspot.com/
    http://wybuchowa-mieszanka.blogspot.com/
    http://wczorajszy-sen.blogspot.com/
    http://twoja-milosc.blogspot.com/

    Mam pytanie czy mogę z Twoich dodatków które tu wrzucasz robić szablony znajomym? Oczywiście na swoje blogi wrzucą oni adres Twojego oraz pozostałych z których korzystasz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli mówisz o koloryzacjach, sesjach, stockach to oczywiście, ze możesz...po to je tutaj dodaję :) Tylko dodaj jakiegoś credita :)

      Usuń