19 lut 2013

05| Change your life| PSD coloring

Hej wam :) Wiem, wiem...znowu was zaniedbałam...To wszystko przez szkołę. Klasa maturalna wszystko psuje. To co widzicie na górze zostało zrobione wczoraj, dzięki teksturom od Yass. Co ja bym zrobiła, gdyby nie jej tekstury? 
Przez te ferie miałam się uczyć, pisać pracę maturalną itp. ale po szkole jestem tak przemęczona, że jak pomyślę tylko o nauce to mam odruchy wymiotne...Szczerze mówiąc w ogóle nie odpoczęłam, a ferie się już kończą. Ja nie chce...Jak ja już bym chciała być po maturze...Mieć to wszystko za sobą, a co najważniejsze mieć znowu wolne...Nie wyobrażam sobie iść w poniedziałek do szkoły. Patrzeć na tych wszystkich debili! Wg mam tak cholernie nietolerancyjnych znajomych, ale nie ważne, nie będę się dzisiaj denerwować...
Mam dzisiaj dla was dwie koloryzacje. Niby wcześniej zrobiłam szablon, ale nie wiem czy się nadaje (możecie go zobaczyć na moim DA) wracając do koloryzacji:
 


mam nadzieję, ze się wam podobają :) Oczywiście jak pobieracie to macie mi o tym dać znać...Albo tutaj, albo na DA...Jeszcze jedna sprawa: Wszystkie koloryzacje, stocki, bazy itp. są do waszej dyspozycji, więc nie musicie pytać, czy możecie z nich korzystać...Co chcecie w następnej notce? Postaram się ją dodać najpóźniej za tydzień...Do następnej :)
malusieńki ale ważny edit.:
Chciałabym wszystkich zaprosić na bloga cocaincola.blogspot.com a w szczególności na ten post: how £5 can prevent child from dying . Ten post jest poświęcony zespołowi One Direction i akcji "Red Nose Day". Bardzo was proszę, abyście go przeczytali...

5 komentarzy:

  1. Super! Zaraz lecę wypróbować koloryzacje. W ogóle mam teraz taką wenę, że chyba będzie nocka z fotoszopcieem <3

    No to szkołą się nie przejmuj, mamy jeszcze prawie tydzień do końca ferii, luzik. Mnie matura czeka za dwa lata dopiero, ale w sumie też się trochę zaczęłam przejmować ;/ A Ty głowa do góry, dasz radę! ;**
    Mam nadzieję na jakieś kolejne dodatki od Ciebie w tym tygodniu, bo te koloryzacje są TYLKO dwie. PŁAKUSIAM ;C

    Pozdrowienia od Herbacii <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo to ja życzę miłego nocnego romansu z AP i czekam na twoje nowe pracki :)
      Właśnie prawie...A ja miałam tyle zrobić, a prawie nic nie zrobiłam...Wiem, że TYLKO dwie, ale jakoś nie mam pomysłu co dodawać...masz jakieś propozycje??

      Usuń
  2. Ah koloryzacje są super :D Jak znajdę troche czasu to je wypróbuję :) Fajnie masz, że masz jeszcze ferie . Ja wolne miałam w styczniu . I tak mi sie nie chce chodzić do szkoły ;/ Żeby mi się tak chciało jak mi się nie chce ;p
    Pozdrawiam ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha znam to...Nie wiem jak ja w poniedziałek wstanę do szkoły...o 5:45...jezu...
      Cieszę się, że koloryzacje się podobają :)

      Usuń
  3. Swego czasu też miałam napisać pracę maturalną w ferie i mnie również nic z tego nie wyszło. Przez trzy miesiące zbierałam materiały, pisałam fragmenty jak miałam wenę a w kwietniu wszystko poskładałam i było dobrze :) U Ciebie też na pewno będzie. Zdajesz coś jeszcze poza podstawą? Sygnaturka świetna ^^

    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń