22 mar 2013

07| wanna save your heart/tutorial, psd coloring

(credity: lucemare i inconditionally)
Cześć wam. Jestem z siebie dumna, bo tym razem nie musicie czekać miesiąc na nową notkę :) Do matury został mi miesiąc i delikatnie mówiąc przeraża mnie to. No, ale nie mówmy o tym. Będzie co ma być. Od wczoraj jest kalendarzowa wiosna, a za oknem śnieg. Jakaś paranoja z tym...Po co komu śnieg w marcu? 
Jakoś nie mam weny, do pisania czegoś do was...serio...Siedzę z otwartym edytorem i nie wiem co pisać... Jutro jadę na urodziny przyjaciółki, ale najpierw rano jadę do plazy po prezent dla niej, a potem mąż mojej siostry bd mnie kręcił jak korzystam z biletomatu, bo mu to na studia potrzebne...Przecież ja się będę brechtać jak on bd mnie filmował, a co najlepsze - nie umiem tego obsługiwać, więc będzie ciekawie... Chyba już dam wam dodatki, bo na serio nie wiem co jeszcze pisać. Dzisiaj mam dla was tutorial na nagłówek i koloryzację. Mam nadzieję, że instrukcja się wam przyda. 
 photo podg_zps1d3595d5.png 
Do zrobienia tego nagłówka wykorzystałam tekstury od Yass.
To na dzisiaj tyle. Macie jakieś propozycje co do następnej notki? Wgl muszę podszkolić się z CSS i wtedy dostaniecie ode mnie szablony, ale to za trochę, bo na razie nie mam czasu by się uczyć CSS...Do następnej :) Postaram się dodać nową notkę za tydzień. Dziękuję, że dotrwaliście do końca notki. Pamiętajcie o regulaminie!
Ps. chciałabym zaprosić na tematyczną szabloniarnię. Wszystkie Directioners, które poszukują szablonów powinny tam zajrzeć.

12 komentarzy:

  1. Pobiram :D
    Śnieg już wszystkich dobija . Ale dzisiaj słonce za to dość długo świeciło , ahh te przebłyski wiosny < 333
    Pozdrawiam i powodzenia z filmem ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. respect - Ostatnio nie wpisałam hasła i na początku nie bardzo zrozumiałam o co ci chodzi . Ale skapłam się , ze nie mam cie też w kredytach , bo zapomniałam i myślałam , ze to zrobiłam ( a mam cie w elicie , wiec myślałam, ze dodałam do obu ) Zaraz wszystko uzupełnię i dziekuję za poinformowanie i przepraszam. Gapa ze mnie . Więcej się to nie powtórzy. Będę uważać na przyszłość i mam nadzieję , ze się bardzo nie gniewasz :)

      Usuń
    2. Oczywiście, że się nie gniewam :) A hasło i cały regulamin powstał już po twoim komentarzu do poprzedniej notki :) Cieszę się, że komuś przydają się moje dodatki :)

      Usuń
  2. Ja tez jestem z Ciebie dumna! Pobiore wszystko jak tylko bede na kompie, wtedy tez zapoznam sie z zasadami, mozesz byc pewna, bo bardzo mbie ciekawi, jak kleisz takie prace:)

    Matura jest straszna tylko jak odliczasz. Jak juz pierwszy egzamin masz za soba to przestajesz sie bac. Bedzie dobrze:) nauczyciele strasza ta matura wiecej, niz jest to warte:) Jesli o mnie chodzi, to matura i prawo jazdy to byly najlatwiejsze egzaminy w moim zyciu:) o dziwo, najgorszym i najbardziej stresujacym byl... Egzamin z podstaw konstrukcji maszyn. Ale tez dalam rade:p uwierz w siebie i bedzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie słowa i to od Ciebie to coś najpiękniejszego co mogło mi się przytrafić :)

      Co do maturki. Nauczyciele bardzo straszą...Ale jest też drugi problem...Nie mogę się zabrać za porządne powtórzenie wszystkiego do tej matury, a w szczególności do matmy rozszerzonej...Ale wierzę, że dam radę :) Muszę dać :)

      Dziękuję za cudowne słowa :)

      Usuń
  3. Ja tez jestem z Ciebie dumna! Pobiore wszystko jak tylko bede na kompie, wtedy tez zapoznam sie z zasadami, mozesz byc pewna, bo bardzo mbie ciekawi, jak kleisz takie prace:)

    Matura jest straszna tylko jak odliczasz. Jak juz pierwszy egzamin masz za soba to przestajesz sie bac. Bedzie dobrze:) nauczyciele strasza ta matura wiecej, niz jest to warte:) Jesli o mnie chodzi, to matura i prawo jazdy to byly najlatwiejsze egzaminy w moim zyciu:) o dziwo, najgorszym i najbardziej stresujacym byl... Egzamin z podstaw konstrukcji maszyn. Ale tez dalam rade:p uwierz w siebie i bedzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aguś, mi się nie podoba wtopienie postaci w pracy.
    Ogólnie coś mało w tej notce, ale rozumiem, że musisz się uczyć.
    Powodzenia na maturze. ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtopić możesz inaczej :) W instrukcji jest tylko sugestia. Liczy się inwencja twórcza :)
      Nie dziękuję :)

      Usuń
  5. Cześć myszunio! Dziękuję bardzo za miły komentarz :*
    Pierwszy obrazek jest niesamowity! Instrukcję zaraz pobieram, pozdrowienia i powodzonka za miesiąc : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że wkleiłaś ten komentarz jeszcze raz, bo masz rację - nie zobaczyłam go! Dziękuję za pochwały odnośnie szablonu i skromnie przyznam, że skradł i moje serce. Wyobrażałam sobie trochę inny układ, ale ten okazał się nawet lepszy : )

    No tak, kiedyś byłam bardziej opanowana, nawet niedawno uczyłam tego swojej starszej siostry. Nie wiem, skąd we mnie teraz tyle agresji, a w sumie nie agresji no ale braku opanowania? ;C A moja babcia też się cały czas przejmuje wszystkimi wokoło, to później musi wyładować na mnie.

    No sygnaturka akurat nie moja : ) Ale dziękuję za wszelkie miłe słowa, które ujrzałam w Twoim komentarzu. No i dzięki, że upomniałaś się o tekstury, szczerze mówiąc w życiu bym tego nie zauważyła! Dzięki, pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. respect
    Pobrałam instrukcje i teraz ją obczajam :D
    A koloryzacje jak już dobrze wiesz pobrałam i wykorzystałam <3

    OdpowiedzUsuń