27 mar 2013

08| Turn Your face/ PSD coloring, stock model

 
Hej wam :) Jak dobrze, że już wolne. W tym tygodniu byłam tylko w dwa dni w szkole. We wtorek zrobiłam sobie wolne, bo najprościej mówiąc nie chciało mi się iść. Miałam tak bezsensowne lekcje, że stwierdziłam, iż szkoda mi czasu na siedzenie na nich w szkole i przez ten czas w domu robiłam matury z matmy...Wieczorem mój mózg parował...Mam wrażenie, że im bliżej matury tym mniej umiem. Wiem, wiem znowu wam gadam o maturze. Postaram się to ograniczyć, ale będzie trudno. 
W sobotę byłam u przyjaciółki na jej urodzinach i potańczyłyśmy trochę na macie, a potem oglądałyśmy Bukę i jak krecik odbierał poród. Lepiej tego nie komentować... Było bardzo fajnie, oczywiście obżarłyśmy się chipsów i ciasta, ale co tam, najwyżej dupa urośnie...
Dzisiaj mieliśmy klasowe "Jajko", co najlepsze wszystko było robione na szybko. Dzisiaj zdecydowaliśmy, by to zorganizować. Zrobiliśmy zrzutę, chłopaki poszli do sklepu, a jajka ugotowaliśmy u Cioci kolegi, która mieszka naprzeciwko szkoły, ale wszystko wyszło dobrze.
Muszę się wam pochwalić. Sześć moich prac zostanie wywieszonych na wystawie w szkole na dni otwarte!
Przechodząc do dodatków. Mam dla was 3 koloryzacje, które nieskromnie powiem, bardzo mi się podobają i parę stocków z modelkami, które pochodzą ze strony: emilysotoblog. Dlatego jeśli używasz tych zdjęć kredyt daj do tej strony!! Pamiętajcie o tym!!
  
 
 
 photo modelpodgl1050d_zpsfbefa62e.png 
Do zrobienia dwóch pierwszych koloryzacji zdjęcia pochodzą z tej samej strony co stocki. 
Na dzisiaj to tyle. Mam nadzieję, ze koloryzacje się podobają. I pamiętajcie, by dawać credita do strony skąd pochodzą zdjęcia modelek, gdy używacie stocków!  Co chcecie w następnej notce? Postaram się ją dodać przed powrotem do szkoły...Do następnej. papapapa

8 komentarzy:

  1. respect
    pobieram koloryzacje fall i spring is coming, no i stocki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jutro poczytam i pooglądam, na razie muszę lecieć ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. respect
    Jutro dokładnie poczytam.
    Pobieram stocki i koloryzacje.

    OdpowiedzUsuń
  4. respect :)
    Wzięłam sobie dwie koloryzacje :)
    Serdecznie dziękuję :D
    Pozdrawiam
    [wyimaginowana-grafika.blogspot.com]
    (PS. Pojawisz się w zakładce "kredyty zbiorcze" kiedy opublikuję prace z twoimi koloryzacjami, ok? mam nadzieję, że nie sprawiam kłopotu :D )

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super, że wstawisz! Strasznie mnie to cieszy :*
    Hahah, Witch zawsze spoko, oglądałam kiedyś, zbierałam gazetki i karteczki. Teraz mam jeszcze taką bransoletkę z kamykami. Znalazłam ją parę tygodni temu, a była w jednej z gazetek Witch. Ale w niej nie chodzę ;P
    Dziękuję <3 a co powiesz na instrukcje w następnej notce? przydałyby Ci się? : )

    OdpowiedzUsuń
  6. respect
    Wszystkie koloryzacje pobrałam :)
    a modelek nie muszę bo już mam je na komputerze :P

    OdpowiedzUsuń
  7. respect
    Pobrałam wszystkie koloryzacje :P
    I jeszcze modelki też pobrałam xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo się cieszę, że grafika się spodobała ;*
    Swietny szablon główny, tylko szkoda że się po prawej ucina.
    Gratuluję docenienia talentu w szkole ;) Obecnie też biorę udział w konkursie, jednak nie mam pojęcia, czy zostanę w jakikolwiek sposób wyróżniona.Mimo wszystko, mam nadzieję, że tak,bo przyda mi się jakaś dobra ocena^^
    Swietne koloryzacje, z tego co widzę bardzo sie rozwinęłaś w grafice, pamiętam jak robiłaś prace jeszcze w Photofiltre.Pobieram sobie modelki, trzymaj się ciepło :*

    OdpowiedzUsuń