30 mar 2013

09| More Than This/ Icon textures

 
(zrobiona na podstawie instrukcji od natt-liv)
Cześć wam. Nie wiem co mi się stało, ale znowu dodaję notkę. Cieszycie się? Chcieliśmy białe święta i oto mamy - tylko szkoda, że to nie te, co trzeba, ale zawsze coś. Rano byłam poświęcić koszyczek, a potem zamulałam przed kompem...Jutro jadę do Babci, jak ja nie lubię rodzinnych spotkań, ale trzeba przecierpieć...Najważniejsze, że porządki już za mną. Szczerze mówiąc to nie lubię świąt...jakichkolwiek... Nie ważne czy to Boże Narodzenie, czy Wielkanoc...Teraz te święta stały się takie dziwne, nie ma w nich żadnej magii, zwykłe odbębnienie obowiązków, takich jak pójście do kościoła, spotkanie z rodziną, podzielenie się - w zależności od świąt -jajkiem lub opłatkiem...Nic niezwykłego. 
Bardzo się cieszę, że koloryzacje z poprzedniego postu wam się spodobały. Jest mi bardzo miło, gdy piszecie mi, że pobieracie dodatki. Dzisiaj mam dla was...UWAGA, UWAGA: tekstury do ikon! Powstały z nagłówków, które robiłam (z tego co jest teraz na blogu i z nagłówka stworzonego na mojego bloga z opowiadaniem, które jest w trakcie tworzenia, tak samo jak blog - oczywiście usunęłam wszystkie tekstury, które nałożyłam i zostały same stocki). Tak więc zapraszam na tekstury. 
 
 
Mam nadzieję, ze podobają wam się tekstury i będziecie ich używać. Błagam bądźcie delikatni w opinii, gdyż to moje pierwsze takie wytwory :) 
Co chcecie w następnej notce? Jakbyście mi coś zasugerowali to na serio by pomogło... Do następnej notki.
Chciałabym wam wszystkim życzyć spokojnych świąt, pełnych miłości i szczęścia. 

6 komentarzy:

  1. Do ikon mam awersję, ough.
    Nie umiem ich robić - nie lubię ich robić - nie robię.
    Koszmarnie mi wychodzą. Za małe formaty, że tak powiem.
    W tym roku zostałam zmuszona do obchodzenia świąt, także cała ich "magia" mnie nie dotyka. Wszyscy uśmiechnięci, a dla mnie to tylko teatrzyk. No ale cóż.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i wzajemnie Kochana, dużo miłości i spokoju ;*
    piękna sygnaturka : )

    OdpowiedzUsuń
  3. cześć słyszłaś co się stało z Elfabą jej blogi nie istnieją

    OdpowiedzUsuń
  4. Tekstury naprawdę ciekawe, pobiorę jeden zestaw. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kradnę stocki z poprzedniego postu :3

    OdpowiedzUsuń
  6. respect
    Oczywiście pobieram opublikowane dodatki, bo są naprawdę świetne. Strasznie podoba mi się wygląd bloga. Będę tu na pewno zaglądała. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń