15 mar 2013

06| Say What You Mean| PSD coloring, Stock, photoshoots

(syngatura powstała z nagłówka, wykonanego według instrukcji od Yass)
Hej wiem znowu was zaniedbałam, ale to nie moja wina...nauka całkiem pochłania mój czas. A mnie zasypało...Miałam iść do szkoły, napisać sprawdzian z pozytywizmu, a tu dupa, bo autobusy nie jeżdżą...Super nie?! Najważniejsze, że kolega wpadł na pomysł, by zadzwonić do wychówy i powiedzieć jaka jest sytuacja i teraz nie dostaniemy kos, za to, że nie przyszliśmy na sprawdzian z polskiego. Wyszło na to, że 2 osoby z klasy bd w szkole...I oni sobie dzisiaj bd pisać sprawdzian, a my mamy czas by się douczyć na wtorek :D 
Na blogu widzicie szablon, który był przygotowany dla was, ale tak mi się podoba, że musiałam sobie ustawić...Wiem...zła ja! Ale mam dzisiaj dla was coś co mam nadzieję, że wam się spodoba. Chciałam wam wynagrodzić to, że rzadko piszę, dlatego mam dla was dzisiaj dwie koloryzacje PSD, stocki, sesje i screeny z TVD :) Mam nadzieję, że będziecie zadowoleni w szczególności, ze stocków jest 77! 
Ale fajnie jest się wylegiwać w łóżeczku...Ale muszę dzisiaj zrobić przynajmniej jedną maturę rozszerzoną z matmy, bo jest coraz bliżej, a ja mam wrażenie, że nic nie umiem! Chciałam sobie pooglądać też TV, ale mi nie działa, bo antenę zasypało...Zabierzcie ten śnieg ode mnie! Co to kurde ma być, że w marcu śnieg? W końcu bd jakieś śnieżne święta...nie ważne, ze to Wielkanoc...coś się dzisiaj rozpisałam...
Pod każdą notką możecie pisać, co chcecie w następnej notce. Na pewno wezmę pod uwagę wasze propozycje. A teraz czas na dodatki :) 
 
 

 
(Stocki pochodzą z beautyineverything i picship; sesja z fashiongonerogue, a screeny z homeofthenutty, sesja PLL pochodzi z różnych stron fanowskich aktorek)
 
 

Postanowiłam trochę udoskonalić bloga. Dodałam etykiety i napisałam regulamin. (Yass postanowiłam sobie ściągnąć od Ciebie pomysł z hasłem, mam nadzieję, że nie jesteś zła). Proszę wszystkich przed pobraniem o zapoznanie się z tym regulaminem. Podałam wam też link do mojego aska, na którym możecie zadawać mi różne pytania dotyczące grafiki lub innych tematów. Jeżeli chcesz być informowany o nowych notkach napisz mi o tym w komentarzu na stronie "Informowani". Menu->Informowani
Na dzisiaj to wszystko :) Mam nadzieję, ze dodatki wam się podobają i będą służyć :) Jak pobieracie to napiszcie mi o tym w komentarzu! Do następnej :)

9 komentarzy:

  1. respect
    Ty masz blisko do matury ,a ja już zaraz mam testy 3 gimbazjalne . Strasznie się boję , bo słaba jestem z...większości przedmiotów :) Pobieram stocki i modelki :D Dziękuje i pozdrawiam < 33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj niestety blisko...co jest straszne :P O jej...trzymam kciuki, by jednak wszystko poszło dobrze :) Niech stocki i sesje Ci służą :)

      Usuń
  2. Pobieram stocki i modelki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. respect
    sory Aguś że tak późno.
    wchodziłam już wcześniej, ale o komencie zapomniałam.
    pobieram sesje, stocki i screeny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. respect
    pobrałam kochana wszystkie dodatki oprócz screenów z TVD ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Niech Ci dobrze służą :)

      Usuń
  5. respect
    Pobrałam modelki i stocki

    OdpowiedzUsuń
  6. respect
    Pobrałam wszystkie stocki. :)

    OdpowiedzUsuń