12 kwi 2013

10| I wanna be drunk when I wake up / duże tekstury, sygnatury

Hej wam. Jakoś nie chce mi się tej notki pisać, ale już mam wszystko przygotowane, więc postanowiłam dodać... Powyżej możecie zobaczyć przepiękny wytwór Panny Herbatki. Piękny co nie? Miałam problem z wyborem sygnaturki, ale ta jakoś mi pasuje do mojego humoru...
Widzicie co jest za oknem? Wiosna? Co z tego, że pada deszcz...ale wiosna!!! Wiem, wiem...cieszę się jak małe dziecko, ale kurde miałam już dosyć śniegu...
Inteligentnie poszłam dzisiaj do szkoły w moich pantofelkach, a nie zakleiłam sobie pięt i mnie tak buty starły, że ledwo dotarłam do domu...A jak weszłam na klatkę to ściągnęłam buty i na bosaka szłam po schodach... Tylko ja tak potrafię.
Mam obsesję na punkcie opowiadania "Dark" jest świetne, momentami trochę zboczone, ale i tak świetne...("trochę" - delikatnie powiedziane). Jakby ktoś chciał poczytać to zapraszam: "DARK
Dzisiaj mam dla was moje pierwsze duże tektury!!! jest ich 8...na każdej jest to samo, ale są na nich nałożone różne efekty i są w dwóch wersjach kolorystycznych. Mam nadzieję, że się wam spodobają...Mam świadomość, że nie są najpiękniejsze...Może kiedyś nauczę się robić jakieś piękne teksturki...Oprócz tekstur mam dla was także 3 sygnaturki. 
 
 
 
Do wykonania tych sygnatur użyłam tekstur od: Yass i od scatterflee
Zanim pobierzecie przeczytajcie regulamin!!!
Tak się zastanawiałam, czy nie chcielibyście instrukcji psd, do którejś z tych sygnatur...co wy na to? Dodałabym ją w następnej notce...Mam nadzieję, że jesteście zadowoleni z dodatków :) Obiecuję, że następnym razem jak dodam tekstury to będą ciekawsze :) Do następnej notki :)

15 komentarzy:

  1. Pobiorę je koniecznie, jak będę znów na stacjonarnym, bo chwilowo korzystam z lapka;p Na pewno są świetne! Cieszę się strasznie, że zaczęłaś je tworzyć. Najgorzej jest zacząć, później już same wychodzą:p

    A sygnatury... Wiesz, bo pisałam na DA <33333

    Nie wiem, jak możesz się cieszyć z deszczu. Co z tego, że jest ciepło, jak balerin dalej nosić nie mogę! :< Moje nowe obcasy się sprawdziły w tym tygodniu, ale co z tego... Gdzie jest słońce, pytam się? :(

    Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za cudowne słowa :) masz rację...najtrudniej jest zacząć je tworzyć, bo nie wiadomo od czego rozpocząć, co jak łączyć itp, a potem już jakoś leci :P

      Ja się cieszę ze wszystkiego co nie jest związane ze śniegiem...U mnie dzisiaj rano było słoneczko, tak fajnie grzało...A potem tak ładnie zaczęło pachnieć deszczem...ahhhh

      Usuń
    2. U mnie pół godziny było słońce. I dupa, koniec. Teraz nie będzie słońca przez miesiąc... -.-

      Usuń
  2. Teksturki już pobrałam i pisałam o tym na DA :D
    PSD' s to dobry pomysł :) mi sie najbardziej podoba 2 sygnaturka , ale może ja się nie znam :D Czekam na kolejną notkę i pozdrawiam < 333

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam twój ból, uwierz mi. Nie raz miałam tak pięty poobdzierane, że dosłownie płakać mi się chciało. Sygnaturki są śliczne, najbardziej podoba mi się ostatnia, jest taka wiosenna ^^ Sygnatura w PSD to fajny pomysł, myślę, że śmiało możesz zrobić coś takiego w następnej notce, na którą będę niecierpliwie czekać :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na pierwszy raz to jest wyszły ci dobrze nawet bardzo dobrze ;) czekam na dalsze efekty twej pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. respect
    pobrałam stocki. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dwie ostatnie sygnaturki są świetne! Chętnie zobaczyłabym PSD na nie. Czekam na kolejną notkę ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. pobrałam kilka paczek z stokami :) Dzięki, są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  8. H: respect
    Pobieram póki co stocki. Co do tekstur, są świetne, tyle, że jak na razie nie mam pomysłu na szablon z nimi. :) Jeśli jednak coś mi się nagle odwidzi to oczywiście pobiorę. Tak czy inaczej dodaje RP do kredytów i wyglądam kolejnych prac w twoim wydaniu. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. pobieram textury i dodaję przy okazji do elity :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam. Chciałam Cię zaprosić do wzięcia udziału w wyjątkowej akcji/konkursie "BĄDŹ AKTYWNY, BĄDŹ ON-LINE", która ma na celu rozsławić blogi graficzne oraz odkurzyć te nieaktywne.

    WIĘCEJ informacji tutaj : http://katalog-grafikow.blogspot.com/2013/05/konkurs.html

    Pozdrawiam i zapraszam do brania udziału!
    Venice ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć:) Pobieram tekstury, i przy okazji dodałam Cię do elity na moim blogu // http://royal-roose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Różowy Kotek11 lipca 2013 17:20

    pobieram textury świetne

    OdpowiedzUsuń