24 maj 2013

013| I am a factory girl, won’t you pardon me? / Szablon, psd coloring, stock

 photo 3_zps68ff3d62.png
(tekstury od Yass, koloryzacja powstała z połączenia dwóch moich i jednej z DA)
Hej wam :) Tak jak wiecie mam teraz wakacje, więc postanowiłam posiedzieć trochę nad css i takie o to są efekty :) Cały szablon stworzyłam dzięki instrukcjom od Yass i z bloga land-of-grafic te dwa blogi naprawdę mi bardzo pomogły, a co za tym idzie polecam wam je bardzo :) 
Pół tego tygodnia spędziłam na sprzątaniu...Musiałam wszystkie papierzyska powywalać z biurka, a trochę się tego zebrało. Niby mogłam to zrobić jednego dnia, ale ja tak kocham sprzątać, że sprzątałam po dwie półki na dzień, a biurko duże.  
Ale beznadziejna dzisiaj pogoda...Deszcz pada, zimno, nie lubię takiej pogody. Wolałabym ciepełko, słoneczko, a tu takie coś...Cały dzień przez to ziewam i chyba zaraz zamarznę.
Mam dzisiaj dla was szablon! Tak...w końcu na moim blogu pojawią się szablony do pobrania! Ktoś się cieszy? Bo ja bardzo :P  Zasady pobierania szablonu są takie same jak pobrania każdej innej rzeczy z bloga.  Właśnie...zajrzyjcie do Regulaminu przed pobraniem!
 photo podgl1050dma1420y_zpsc131d1e9.png

  
 photo flowers_zpsa4f34b65.png 
 
 
 photo waterfall_zps3e2aa3c4.png 

 
Mam nadzieję, że wszystko się podoba :) Gdyby były jakieś problemy z wstawieniem szablonu to piszcie do mnie. Instrukcja jak wstawić szablon jest w paczce :) Do otwarcia paczki polecam darmowy program 7zip.
Nie przyjmuję zamówień na szablony. Możecie mi jedynie coś zasugerować. 
Co chcecie w następnej notce?
Do następnej notki :)
ps. Co myślicie o szablonie, który teraz jest na blogu? A czy podoba wam się to co wykombinowałam w szablonie do pobrania? Wgl mam wstawiać szablony?

12 komentarzy:

  1. Factory Girl
    Ehh... u mnie to samo - deszcz, deszcz, deszcz... co to za wakacje? Ja chcę słoneczko, jak taka szaruga za oknem jest, to na nic nie mam ochoty, cały dzień leżę pod kołdrą z bolącą głową...

    Stock'i *_* Pobieram wszystkie ;D
    A teraz jak masz już wolne, to znaczy, że posty będą się pojawiały częściej? :D Mam nadzieję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie się dzisiaj nieźle wynudziłam. To wszystko przez tą pogodę!

      Cieszę się, że pobierasz stocki, bo wstawiłam je z myślą o tobie :)
      Heh postaram się częściej dodawać notki :P Ale zobaczymy jak to będzie z chęciami do robienia grafiki i pisania notki :P

      Usuń
    2. Naprawdę? Z myślą o mnie? Dziękuję, dziękuję bardzo :*

      Usuń
  2. U mnie podobnie, przedwczoraj było prześlicznie, wczoraj się trochę zachmurzyło a dzisiaj pada od samego rana :/
    Szablon naprawdę jest prześliczny. Ciemny z nutką niebieskiego .. taki jak lubię ;D
    Stocki oczywiście pobieram ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że szablon się podoba :)

      Usuń
  3. Wszystko sie podoba . Pobieram Stocki , bo są świetne < 33333

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć Kociaku! Ile stocków, ojaciee *.* cały dzień mi chyba zejdzie na pobieranie xD
    Dzięki, pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow. Wchodzę a tu atak stockowy. ;P
    Oczywiście kradnę wszystkie, bo byłabym chora, gdyby tego nie uczyniła. ;P

    Szablon do pobrania super.

    Cieplutko pozdrawiam. ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Factory Girl
    Hej Aguś! :D
    W końcu sobie przypomniałam, że zapomniałam ci komenta napisać :D
    Dziękuję bardzo za wstawienie buttona tak na początek ;*
    Cóż, pobieram stocki :D
    I fajny masz wygląd na blogu! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć ♥
    Z tej strony redakcja Katalogu Grafików.
    Zapraszamy Cię do wzięcia udziału w konkursie na szablon wakacyjny. Szczegóły znajdziesz tutaj:

    http://katalog-grafikow.blogspot.com/2013/05/konkurs_26.html

    Wspaniała zabawa gwarantowana. Serdecznie zapraszamy jeżeli jesteś zainteresowaną osobą :)
    Venice i Frambuesa ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Szablon jest świetny ;)

    A jeśli chodzi o sugestię, to... szablon ze smokiem? Jak do tej pory nie spotkałam się z takim, który zawierałby w sobie to stworzenie, a pilnie takowego poszukuję.

    Pozdrawiam, cirrown :*

    OdpowiedzUsuń