27 maj 2013

014| I'm a Chloe / tekstury, sygnatura

(Zdjęcia modelki: emilysotoblog)
Cześć wam :) I nadal pada...Ciągle to samo. Tak mnie to denerwuje, bo nie mogę spokojnie wyjść na spacer...beznadzieja. Nawet nic w telewizji nie ma fajnego do oglądania...Same jakieś głupoty. A ostatnio nie mam jakoś chęci na czytanie - co się ze mną dzieje? o_O  No nie ważne...
Mam nowy serial...Już od dawna czytałam opnie na jego temat, ale nie miałam czasu się za niego wziąć. Jest to Beauty and The Beast. Jest świetny...no dobra...Obejrzałam dopiero 3 odcinki, ale bardzo mi się podoba...
Ostatnio Basia powiedziała mi jak tworzyć ciekawe teksturki i tak oto dzięki niej dzisiaj mam dla was tekstury. Ta sygnaturka na górze właśnie powstała z moich tekstur. 
Koniecznie przeczytaj REGULAMIN przed pobraniem!
 
 
Na dzisiaj to tyle. Na następną notkę coś wymyślę...Jeszcze nie wiem co, ale coś może się uda... Miłego korzystania z tekstur :)
Pamiętajcie, że możecie zadawać mi pytania dotyczące grafiki nie tylko tutaj, ale także na asku: http://ask.fm/RosePerdu

9 komentarzy:

  1. agh... u mnie to samo, ciągle pada... nienawidzę tego! Siedzę w domu i się nudzę. Ja bym chętnie coś poczytała, ale nie mam co, właśnie skończyłam 'Marzenia sukuba" i chciałabym chapnąć kolejną część, ale nie ma w bibliotece :( Wzięłam się więc za 'Zieloną milę', bo film ubóstwiam, ale jakoś nie mogę przebrnąć, ciągle myślę o Georgine i Secie...
    Pozdrawiam i mam nadzieję, że pogoda w końcu się poprawi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie już nosi przez tą pogodę...Jak kogoś nie pobije to bd dobrze. Aż mi się słabo robi...Miłego czytania :)
      Ja dzisiaj siedziałam pod kocem z otwartą książką, ale jakoś nie mogłam się w ogóle za nią wziąć...nie wiem dlaczego! I co najlepsze to też mnie denerwuje...

      Usuń
  2. Aguś, ja ci powiem tak. Teksturki pobiorę i zobaczę co ty tam wymyśliłaś :D
    Ale to dopiero jakoś jutro po południu, bo na jutro mam referat i poprawiam dwa sprawdziany (w dodatku jeden z matmy), więc dziś nie mam czasu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok :) Mam nadzieję, że się spodobają... Chyba bardziej Ci podpasują "Wonderland"... W "Fire Starter" po prostu bawiłam się tymi filtrami itp. i takie coś wyszło...Są takie inne, ale mam nadzieję, że Ci się przydadzą :)
      Powodzenia na sprawdzianach :) Matma?? Było powiedzieć to bym Ci pomogła... Będę trzymać kciuki :)

      Usuń
  3. Hey ;-) Świetny blog z resztą jak jego właścicielka ;-)
    Ale mam pytanko jak zrobiłaś takie niesamowite teksturki?
    Czy zdradziła byś mi swój sekret kochana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      W tych teksturach nie ma nic trudnego...po prostu nakładanie kolejnych warstw i dodawanie różnych filtrów...nic więcej :)

      Usuń
  4. Pogoda jest po prostu beznadziejna. Mam nadzieję, że szybko się wypada i słoneczko ponownie wróci! Ja telewizji nie oglądam prawie wcale, jedynie raz na jakiś czas usiądę z rodzinką i obejrzę jakiś film, nacodzień raczej oglądam filmy i seriale w internecie. Oglądałam pilot "Beauty and the Beast", zaraz po premierze, ale jakoś mnie nie wciągnęło. O wiele bardziej spodobało mi się Arrow, jeżeli nie oglądałaś do polecam.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oglądałam Arrow, ale chętnie zobaczę co to za serial :)

      Usuń
  5. Horror to gatunek który nie każdemu pasuje, zresztą mnie samą, dość obeznaną w gatunku, "Królestwo spokoju" nieco zaskoczyło, chwilami przerosło :) rozumiem Twoją decyzję.

    ja lubię jak pada, jestem jedną z tych osób, które na deszcz nie narzekają :D bardzo ładne teksturki, podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń