4 maj 2013

11| Maturka

(taka dawno robiona sygnatura)
Chciałam wam powiedzieć, że blog nie został zawieszony...Nie dodaję nic tutaj ponieważ we wtorek zaczynają mi się matury i po prostu nie mam czasu na grafikę. 17 maja mam ostatnią maturę i najprawdopodobniej 18 maja dodam nową notkę. 
Bardzo was przepraszam za ten postój na blogu. Mam nadzieję, że rozumiecie mnie... 
Wracając do matury to już lekko świruję i mam wrażenie, że nic nie umiem...Nawet nie zaczęłam się uczyć pracy maturalnej...Ale to dopiero bd 17 maja więc zdążę...Chciałabym być już po!!
Obiecuję, że nowa notka pojawi się 18 maja! 

5 komentarzy:

  1. Aguś, powodzenia na maturze! ;>
    Jak znajdziesz momencik to zajrzyj na TiC ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham wszystkie Asterixy, więc sygnaturka strasznie mi się podoba :3 Powodzenia na maturach! Będę mocno trzymać kciuki, a tymczasem czekam do 18 maja a nową notkę. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sygnaturka. :)
    Trzymam kciuki za ciebie i twoją maturę, na pewno sobie poradzisz. ^^
    Czekam na notkę następną.
    Cieplutko pozdrawiam. ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ah, znam ten ból ;) Ja też 17 mam ustną z polskiego ;) Życzę powodzenia na maturach i jak tam dzisiejszy polski?

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia! Koniecznie napisz, co zdawałaś i jak Ci poszło <3

    OdpowiedzUsuń