20 maj 2013

12| I'm a Warrior / Sygnatury PSD, PSD coloring

 photo Sygna_zps320cd6ce.png
(Sygna z nagłówka, który za trochę zawita na blogu)
Piszę tą notkę tylko dlatego, że wam obiecałam...Na serio. Tak mi się dzisiaj nie chce już jej pisać, mimo że mam wszystkie dodatki przygotowane. Nie wiem co się ze mną dzieje...Wiem, że obiecałam wam, iż notka pojawi się 18 maja, ale cały weekend siedziałam u siostry i nie miałam tam dostępu do moich materiałów. 
Mam już wakacje! Wiecie jak cudownie to brzmi. W piątek miałam ostatnią maturę. Pochwalę się wam, że z angielskiego ustnego miałam 23/30 a z polskiego 16/20. Ja jestem zadowolona z tych wyników. Co do pisemnych to temat z polskiego mi się podobał, o matmie podstawowej nie rozmawiam, angielski podstawa i rozszerzenie raczej dobrze, a z rozszerzenia z matmy wyszłam bardziej zadowolona niż z podstawy. Teraz tylko wybrać sobie jakieś studia (ciekawe jakie) i czekać na wyniki. Przez ostatnie 3 dni przeczytałam już dwie książki, a dzisiaj zaczęłam trzecią. Wiecie jakie to cudowne uczucie, móc sobie czytać, odpoczywać, robić co się chce! Mogłabym tak cały czas, ale trzeba znaleźć pracę...Najfajniej byłoby jakbym znalazła w jakiejś księgarni. 
Miałam dzisiaj zmienić szablon, ale zdenerwował mnie blogspot i css i zrezygnowałam...Ale ja się zbiorę w sobie i wymęczę tego css i się go nauczę! Tylko szkoda, że nie jestem cierpliwa!
Jeśli uważacie, że mój blog jest przydatny to możecie zagłosować na mnie w sondzie na  najlepszego bloga maja. Wiem oczywiście, że konkuruję z cudownymi blogami i nie mam szans na wygranie, ale te wasze głosy pokazują mi, że jednak te moje wypociny i te dodatki wam się przydają. [link do sondy]
Dzisiaj mam dla was 3 koloryzacje i dwie sygnatury PSD. Mam nadzieję, ze wszystko wam się spodoba i przyda :)
Zanim pobierzecie zapoznajcie się z regulaminem!
 
 

 

Zasady korzystania z Sygnatur PSD: Nie wolno wam ich przerabiać. Są one tworzone po to byście mogli poznać różne techniki. To jest jak instrukcja!
Na dzisiaj to tyle :) Co chcielibyście w następnej notce? Na serio pomóżcie mi, bo ja już pomysłów nie mam... To do następnej! 

6 komentarzy:

  1. Gratuluję wyników z matur ustnych ;) Ja dzisiaj pisałam ostatni egzamin, więc też mam już wakacje. Dzisiaj odwiedziłam też bibliotekę :D I uwierz mi, wiem jakie to cudowne uczucie móc sobie poczytać i się odprężyć, ale niestety trzeba pomyśleć o studiach, bo też nie do końca wiem gdzie chcę iść, i pewnie rozejrzeć się za jakąś pracą. Życzę powodzenia w tej kwestii, ale też czasu na wypoczynek i książkę ;) no i oczywiście dobrych wyników z pisemnych.
    A co do przyszłej notki, to bardzo chętnie zobaczyłabym jakieś dodatki, np. tekstury, albo stock'i ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. respect
      Pobrałam również paczkę stock'ów z 6 notki. Ale bardzo spodobało mi się zdjęcie z modelką, które wykorzystałaś na sygnaturze, właśnie w tej notce. Mogłabyś może podesłać do niego link?

      Usuń
    2. Prośba już nie ważna, dzisiaj przypadkiem wpadłam na paczkę z tymże zdjęciem ;)

      Usuń
    3. Oj trzeba pomyśleć o studiach...a ja nie wiem też gdzie iść...Tobie też powodzenia :) Pomyślę nad stockami :) Bo tektur jeszcze nie umiem ładnych robić :)

      Niech służą stocki :)

      Cieszę się, że znalazłaś to zdjęcie i przepraszam, że sama Ci go nie wysłałam...

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Hej Aguś ;>
    Cieszę się, że jesteś zadowolona z matury i że w końcu coś dodajesz XD
    Szkoda, że nie masz cierpliwości do CSSa, ale ja cię rozumiem. Też nie mam ;D
    Odezwij się kiedyś, bo dawno nie gadałyśmy XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak znalazło się we mnie trochę cierpliwości i zobacz jakie efekty :P Mam nadzieję, że się podobają...
      Odezwę się w tym tygodniu :) Na pewno :)

      Usuń