7 cze 2013

016| So I'll steal your heart another day/ Tekstury, Szablon

 
Cześć wam :)  Powyżej widzicie sygnaturkę z moim kochanym Wesley'em z Emblem3. Tytuł posta jak i tekst na sygnaturce jest z piosenki Emblem3 - "Jaiden" polecam wszystkim ich muzykę! To jest właśnie taka muzyka jaką lubię najbardziej. Jeju...jak ja uwielbiam uśmiech Wes'a!! 
Co tam u was? Pewnie większość z was teraz poprawia ocenki. Biedactwa wy moje! Na szczęście już mało zostało i będziecie mieć wakacje :) Trzymam kciuki, abyście wszystko ładnie poprawili. 
A ja sobie siedzę oglądam Harrego Pottera i tak jakoś porobiłam dla was teksturki. I małe i duże. Mam nadzieję, że będą wam się podobać. Mam także szablon, który niektórzy z was mogli już oglądać na moim DA. 
Postanowiłam zrobić małą imprezkę. A będzie to: Impreza z sesjami i stockami, która odbędzie się 14 czerwca o 18. Tego dnia dam wam dużo, bardzo dużo sesji, stocków...Jeśli macie jakieś konkretne zamówienia to piszcie i znajdę dla was to co chcecie :) Banner dodam pod koniec notki.
CZYTAĆ REGULAMIN!!
 photo podgl1050dma1420y_zps3e4cba74.png

 
  
 
Na dzisiaj tyle dodatków. Z tekstur najbardziej podoba mi się paczka o tytule: "Hell" i w szczególności pierwsza tekstura z tej paczki... Natomiast baczka z małymi teksturami powstała właśnie z paczki "Hell". Mam nadzieję, że podoba się wam to co dla was przygotowałam :) A teraz banner imprezy.
 
Mam nadzieję, że wpadniecie na imprezę. Do następnej notki :)
Na koniec chciałabym podziękować wszystkim, którzy głosują na mnie w sondzie na najlepszy blog  prywatny czerwca. Z całego serca wam dziękuję!

23 komentarze:

  1. Factory Girl
    pobieram duże tekstury ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Factory Girl
    Hej Aga ;>
    Tak sobie patrzę i widzę, że coraz lepiej ci idzie z teksturami ;>
    chyba pobiorę hell i heaven :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak uważasz :) Mam nadzieję, że będą one coraz lepsze :)
      Miłego używania :)

      Usuń
  3. Factory Girl
    Tak, tak, tak! Impreza z stockami i sesjami - świetny pomysł! Wkleję banner przy najbliższej okazji ;) Pobieram też teksturki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłego korzystania z tekstur :)
      Cieszę się, że pomysł z imprezą się spodobał :)

      Usuń
  4. Factory Girl
    Pobieram wdszystko!
    Błagam, naucz mnie robić takie tekstury :( *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko oprócz szablonu xd ale kto wie ;o

      Usuń
    2. P.S.: Button wstawiłam: http://creativo-mundo.blogspot.com/p/reklamy.html :P

      Usuń
    3. Wbrew pozorom tworzenie tekstur nie jest trudne...po prostu tworzysz nowe warstwy, bawisz się filtrami i mieszaniem warstw...
      Cieszę się, że spodobały Ci się dodatki :)
      Dziękuję za wstawienie buttona :)

      Usuń
    4. Wiem, że nie jest, tekstury z mojej ostatniej notki są nawet, nawet, a nie robiłam z nimi, aż tak wiele, ale te są cudne, z pierwszej paczki poznaję stock :P
      P.S.: Avki z teksturami z Tequila Sunrise ukażą się w nn na CM :* Myślę, że nie wyszły, az tak źle :D
      P.S.2: Jeśli bys miała chęci na uczenie małego potworka to pisz na Skype'ie może? xD

      Usuń
    5. Twoje też są ładne :) Jeszcze poćwiczysz i będą coraz lepsze :)
      To już się nie mogę doczekać, aż je wstawisz :) Na pewno wyszły piękne :)
      Nie wiem czy jestem odpowiednią osobą do nauki...(tłumaczyć to ja w ogóle nie umiem)

      Usuń
    6. Ładne?... hahahahahahahaha xd Next joke please!
      Jesteś odpowiednia, nie martw się! :D xd

      Usuń
  5. Factory Girl
    pobieram teksturki, a szablon jest rewelacyjny. Kurczaki, gdzie ja zmieszczę Twój button?!

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech tekstury dobrze Ci służą :) Cieszę się, że szablon Ci się podoba :)
      A co do buttona, to jakoś nam się imprez teraz namnożyło :) heh Ale widziałam, że znalazłaś miejsce i bardzo się z tego powodu cieszę :) Dziękuję za wstawienie :)

      Usuń
    2. Z pewnością będą :3
      Nowy główny jest cudny, jak już mówiłam na dA <3

      Usuń
  6. Ach, bardzo dziękuję za cudowny komentarz i odwiedziny na blogu :)
    O Emblem3 słyszałam, jednak powiem szczerze, że ostatnio w kręgu mego zainteresowania znalazła się muzyka celtycka, którą szczerze już wielbię ;]
    Ocenki, może nie tyle poprawiam, co staram się ich nie popsuć. Z wyjątkiem biologii, z której mam ostatnio całą masę materiału do opanowania. Ale takie życie jak człowiek akurat mając 1 biologię w tygodniu zawsze tego dnia na przeróżne zawody chodził ;))
    Robisz przepiękną grafiką, po prostu brak słów, a tekstury cudowne, niestety nie mam tej przyjemności, aby użyć ich, gdyż z grafiki jest u mnie cienko ;PP

    Pozdrawiam,
    Tyler :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach no i już dodaję do ulubionych czy jak to się nazywa w moim przypadku ;PP

      Usuń
  7. Na wycieczce było w miarę, co nieco więcej opowiem w nowym poście. No kurczę, tak się już nie chce do tej szkoły chodzić... ale wakacje tuż tuż i żyję tylko tą myślą : ) a jutro jeszcze sprawdzian z trygonometrii ;|
    Dzięki! fajnie, że lubisz moje ikony ;* pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  8. Factory Girl
    Pobieram wszystkie duże tekstury na bloga http://dotyk-magii.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie! ;**

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj,
    z tej strony redakcja Katalogu grafików.

    Chcieliśmy poinformować o gali rozdania certyfikatów Graphic Award 2013. Więcej znajdziesz pod adresem:

    graphic-award-2013.blogspot.com

    Serdecznie zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Factory Girl
    Pobieram wszystkie duże tekstury na bloga http://krytyczna-biel.blogspot.com/.
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. pobieram teksturki!
    świertne!

    OdpowiedzUsuń