14 cze 2013

017| Don't let me go / Impreza z stockami i sesjami

   
Cześć wam :) Nadszedł czas imprezy. Muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona z tego co dla was zebrałam. Mam dla was 977 stocków i sesji w 20 paczkach. Mam nadzieję, że będziecie zadowoleni z tego wszystkiego. Postanowiłam dać wam sesje modelek z Top Model, bo w tej sesji były wyjątkowo ładne i ciekawe. Tak w ogóle to miałam problem z niektórymi stockami, bo nie wiedziałam do jakiej kategorii je dać, więc w jednej paczce są wymieszane stocki. Mam nadzieję, że na czas mi się one wgrają, bo coś wolno idzie...
Wybrałam sobie studia. Jak tylko dodam notkę to w końcu będę się rejestrować na uczelnie. Składam na: dziennikarstwo (mimo, że nie zdawałam polskiego rozszerzonego, ale stwierdziłam, że jak nie spróbuję to będę na siebie zła), filologię angielską (a potem na tłumacza), matematyka i finanse (same finanse są nudne, a sama matma jest ciężka, na szczęście na uczelni pomyśleli o kompromisie) i na zarządzanie (a to nie wiem po co, ale będzie). Ciekawe czy się na coś dostanę...Jeszcze mam zamiar rejestrować się do jakiegoś studium (tak na wszelki wypadek). 
Strasznie denerwuję się wynikami matur. Niby już nic nie zmienię, ale mam momentami takie chwilę, że mam wrażenie, że wszystko zawaliłam (ale to chyba każdy tak ma). Wiem na pewno, że nie będę zadowolona z wyniku z matmy podstawowej, bo ją zawaliłam (mam za duże wymagania do siebie). Ciekawe jak tam angielski... Nerwicy dostanę. Chyba znowu trzeba zacząć brać tabletki uspokajające. 
 photo Amanda_zpsa4da3abc.png 
 
 
  
  
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Przepraszam was za to opóźnienie, ale stocki mi się długo ładują. Na prawdę chciałam zdążyć na czas, ale jest 18:08 a mi druga tura stoków jest na 19%. Mam nadzieję, że jesteście zadowoleni z tego co dla was przygotowałam. Miłego korzystania.
A i nowa notka powinna pojawić się jakoś wcześniej niż dopiero za tydzień bo mam już prawie wszystko zrobione. 

20 komentarzy:

  1. Factory Girl
    Na początku muszę powiedzieć, że szablon główny jest prześliczny, dużo bardziej podoba mi się ten, niż poprzedni, który tutaj gościł. :> Ogólnie pomysł na taką imprezę wydaje mi się fajny i oryginalny. Oczywiście pobieram kilka paczuszek ze stockami i na pewno będę z nich często korzystać. Pozdrawiam. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że ten szablon Ci się podoba :) Ciągle ćwiczę CSS i myślę, że widać postępy :)
      Miłego korzystania :)

      Usuń
  2. Factory Girl
    Pobieram co się da ;>
    pozdrowienia i zapraszam do Sacro, notka w poznych godzinach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Factory Girl
    Pobieram kilka paczek ze stokami. Jestem pod wrażeniem, że zebrałaś taką ilość stocków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Factory Girl
    Ja też się wynikami stresuję, podstawową matmę też zawaliłam a była tak łatwa... zła jestem na siebie bardzo z tego powodu, no, ale cóż... nic już nie poradzę. Co do studiów to zbliża się termin a ja kompletnie nie wiem na co składać... muszę się do 3 kierunków ograniczyć, bo nie chce, żeby rodzice zbankrutowali... jak na razie wybrałam zarządzanie i pedagogikę a na trzecie mam do wyboru lingwistykę, bibliotekoznawstwo, kognitywistykę lub informatykę i nie wiem na co się zdecydować... No, ale koniec o mnie :D Pobieram kilka(naście :D) paczek, tak, bardzo przydatna notka :D A teraz wszyscy hurtowo zaczną tworzyć grafikę ze stock'ów i sesji z tej notki :D
    Pozdrawiam serdecznie i życzę jak najlepszych wyników z matury, takich, które w pełni Cię usatysfakcjonują i oczywiście dostania się na wymarzony kierunek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj weź mi nawet nie przypominaj... mnie się aż słabo robi jak przypomnę sobie o matmie... informatyka - to mnie prześladuje...
      Miłego korzystania :)
      Nie dziękuję :**

      Usuń
  5. Factory Girl
    Przykro mi, że nie było mnie na imprezie, ale mój internet ma swoje jazdy. No to pobieram stocki z dziewczynami, galaxy, flowers, nature, water i czymś tam jeszcze :3 A na studia się dostaniesz, zobaczysz!

    P.S - wyniki z matury będziesz musiała nam podać!

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. Factory Girl
    20 paczek stocków?! O.O Wow, dziewczyno, podziw :)
    Oczywiście zgarniam nie zostawiając ani jednego stocka ani zdjęcia z modelką :D widzę, że ktoś tu ogląda PLL? ^-^ Ja też! :*
    Myślę nad imprezą na CM, ale nie jestem pewna czy to dobry pomysł :( Dodałabym imprezę po 3/4 poście, ale... tak szybko i już impreza? Ehhh... :( co o tym sądzisz? :|

    OdpowiedzUsuń
  7. Factory Girl
    Świetne .. niesamowite ile ty tego nazbierałaś .. pobieram oczywiście ..

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj spokojnie, na pewno gdzieś się dostaniesz! ; )
    Wybrałaś ciekawe i w sumie troszkę rozbieżne kierunki studiów. Anyway, i tak Ci kibicuję ;*
    ZA DUŻO tych paczek! haha, dziękujemy <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Factory Girl
    chciało ci się tyle zbierać?
    pobieram wszystkie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Factory Girl

    Świetne stocki, gratuluję cierpliwości przy zbieraniu aż tylu :D

    Pobieram i pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. [Factory Girl]

    Pobrałam kilka paczek stocków i tekstur. Pięknie dziękuję :)
    Link do deviantArtu w "Kredytach".

    Pozdrawiam,
    alatum. [skrzydlami-alatum]

    OdpowiedzUsuń
  12. "Factory Girl"

    Hej.
    Czytając to o twojej maturze, myślę, że masz za dużo wymagania do własnej osoby, wyluzuj, po popadniesz w deprechę i wtedy będziesz robiła same prace z jakimiś czachami. ;P

    Kradnę stocki z:
    Amandą, kwiatami, modelkami, naturą, mix, top model i wodą. :)

    Podziwiam cię. Chciało ci się to gromadzić?? ;D

    Ciepło pozdrawiam.
    Rosesylla [ GraphicsBang and Szablonownica]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymagania to mam do mojej matmy...bo jak na osobę zdającą rozszerzeni podstawa powinna pójść mi lepiej...ale już nic nie zmienię.
      Czachy *_* Ja lubię czachy *_*
      Momentami miałam chwile załamania z tymi stockami, ale jak widzę, że się przydają to stwierdzam, że było warto :)
      Miłego korzystania :)

      Usuń
  13. Factory Girl pobieram dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Factory Girl

    WOW!WOW!WOW! ;D
    Dużo tego xD

    Nie chce mi się wypisywać które sesje i stocki pobieram ale jest ich w sumie 13! ;p
    wielkie dzięki już nie mogę się doczekać aby je wszystkie rozpakować :)

    xoxo
    Jula

    OdpowiedzUsuń
  15. pobrałam trochę stocków i chyba 2 sesje ;>

    OdpowiedzUsuń
  16. Factory Girl
    Pobieram stocki z modelkami, naturą i kwiatami ;)

    OdpowiedzUsuń