17 cze 2013

018| Let me take you underneath / ikony, nagłówki

   
Cześć wam :) Tak się cieszę, że podobała wam się impreza. To cudowne czytać wasze komentarze, w których pisaliście, że taka notka się przydała. To cudowne uczucie, wiedzieć, że mój blog się wam przydaje. Wasze komentarze sprawiły, że dostałam siły do tworzenia nowych rzeczy. Właśnie do tego są potrzebne komentarze. One pokazują, że moja praca nie idzie na marne... Bardzo za nie dziękuję :)
Wczoraj w końcu zarejestrowałam się na studia. Złożyłam na zarządzanie, filologię angielską oraz na matematykę i finanse. Ciekawe co z tego wyjdzie...No, ale nie ważne.
W nocy skończyłam czytać "Finale" i dzisiaj pojechałam oddać książki do biblioteki. Nie było za bardzo jakiś fajnych książek, wypożyczyłam dwie, nigdy wcześniej jakoś o nich nie słyszałam, ale miejmy nadzieję, że będą ciekawe. Tak w ogóle to chciałam wypożyczyć coś Zafona, ale wszystkie były wypożyczone. Nienawidzę tego. Powinni mieć więcej egzemplarzy, a nie po jednym...
Powyższe ikonki wykonałam sama. A napisy na nich nie są przypadkowe...Kredyty oczywiście są w przeznaczonej do tego zakładce. Te ikonki znowu mnie rozpraszają...To ja może przejdę do grafiki. Wiem, że nie wszystkie ikonki są piękne, ale nigdy nie umiałam ładnych robić, aczkolwiek bardzo jestem zadowolona z tych z Benzo i z Janel.
   
   
   
   
    

I jak? Zadowoleni z dodatków? Mam nadzieję, że tak :) Może chcielibyście instrukcję na drugi nagłówek? Co wy na to? Albo koloryzacje z niego... Bardzo chętnie dla was to przygotuję :) No to do następnej. 
ps. Radzę przeczytać regulamin (małe zmiany)

10 komentarzy:

  1. pobrałam wszystkie twoje dodatki oczym cię imformuje do tworzenia nagłówków ,szablonów i innych prac bo są cudowne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) Miłego korzystania :)

      Usuń
  2. Dwa ostatnie nagłówki podobają mi się najbardziej. W mojej miejskiej bibliotece też nie ma za wiele egzemplarzy, zwłaszcza nowości, ale całkiem sporo tego co roku kupują także nie ma na co narzekać :)

    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurde, kiedy znalazłam twojego bloga, to naprawdę zaniemówiłam. Robisz świetne dodatki i praktycznie z każdej notki chyba coś pobiorę xd Nagłówki są śliczne, choć w tym z Ashley Tisdale nie przekonuje mnie to niebieskie tło. A szkoda, bo górna część nagłówka jest naprawdę dobra. ;) Najbardziej podoba mi się natomiast ostatni. Tam wszystko ma swoje miejsce i się napatrzeć nie mogę przestać. ;)

    Wellesie (lub jak ktoś woli - Blode) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Team Inspire. Pobieram wszystko, co wpadło mi w oko ( dużo tego xd ) ;)

      Usuń
  4. Team Inspire
    Pobrałam wszystkie tekstury oprócz Curious i trochę stocków. Kiedyś wrócę po jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, chcemy instrukcję! Ten nagłówek jest cudowny ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Instrukcja zawsze na tak!:*
    Swietne dodatki, ikony są fantastyczne, fajnie by było,gdybyś dodala jakies bardziej rzucające sie w oczy napisy,ale to tylko moja subiektywna opinia ;)
    Czekam na nową notkę, pozdtawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. pobieram ostatni nagłówek Team Inspire na bloga island-millam.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń