24 cze 2013

019| Impossible / tutorial, bazy do ikon, PSD coloring

http://img844.imageshack.us/img844/2870/vd4o.jpg http://img109.imageshack.us/img109/3132/gswm.jpg http://img534.imageshack.us/img534/2055/qqc9.jpg
Hej wam :) Widzicie te cudeńka na górze? Stworzyła je cudowna i utalentowana Carllton. Nawet sobie nie wyobrażacie jak ja nie chce piątku! Będę miała wyniki z matur. Prędzej to ja zejdę na zawał niż sprawdzę te wyniki. A jeszcze będę musiała pojechać do szkoły i ma być cała klasa i oczywiście będą pytania: "A ile masz punktów?" "A jak Ci poszło?" Nienawidzę tego! Wolałabym się spotkać z moimi przyjaciółkami i z nimi pójść, a nie z całą klasą, ale co poradzę. A potem po wynikach ostateczny wybór studiów, zanoszenie papierów itp. Nie chcę tego.
Przez weekend byłam u siostry i poszłyśmy w sobotę do fryzjera, więc mam nową fryzurę :) Wróciłam do grzywki, ale już zdążyła mnie zdenerwować. Nie mogłam jej dzisiaj ułożyć. Powiedzcie mi...jak to jest, że fryzjer zawsze tak ładnie układa grzywkę, a jak ja próbuję to wychodzi jakieś gówno...To nie fair!
Tak tylko przypominam o REGULAMINIE!
   
    
    
    
   
   
   
   
    
    
 
 
 
(Aby pobrać PSD kliknij w podgląd)
Mam nadzieję, że podobają wam się dodatki i że instrukcja jest zrozumiała. Co chcielibyście w następnej notce? Na serio nie mam pomysłu co dodać... Do następnej :)

8 komentarzy:

  1. Zrób jeszcze z 4 takie instrukcję proszę cię ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Pobieram koloryzacje:)A może zrób instrukcję?Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Team Inspire
    Ehh... ja też w piątek pójdę jak na ścięcie :D Ale trzeba być dobrej myśli, na pewno dobrze nam matury poszły, poza tym nie ma co się martwić na zapas :D Pobieram bazy i instrukcję. Co do grzywki - zgaduję, że tu trzeba po prostu wprawy, doświadczenia. Warto pooglądać jakieś filmiki instruktażowe, np. na YT, tam na pewno coś znajdziesz ;)
    Pozdrawiam i życzę dobrych wyników ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Team Inspire
    Pobrałam tekstury. Nie wiem gdzie to użyję, kiedy użyją czy w ogóle użyje - ale uczciwie informuje, że pobrałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Okej,dzięki,że napisałaś,poprawię:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Team Inspire
    z baz skorzystam na pewno :)
    nagłówek mi się nie podoba, bo postacie są niedokładnie wtopione.
    także nie pobieram psd ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Adaś Lambert! Jeeeej! Sorki, ale jestem tak podjarana, że nie mogę napisać nic konstruktywnego. Obiecuję, że jak tylko dojdę do siebie i przestanę wyć na cały blok jego piosenki, to z pewnością naprawię swój błąd :)
    Z wyimaginowanej podusi pozdrawiam,
    Kaeru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się ogarnęłam. baz do ikon nie skomentuje, bo na ikonach się nie znam, więc przejdę dalej. Nagłówek w instrukcji jest bardzo ładny, taki płomienny. Największym plusem jest to, że postacie nie są czerwone. Zauważam, że bardzo wiele graficzek ujednolica zarówno tło jak i postacie. A to co zrobiłaś bardzo mi się podoba.
      Z koloryzacji najbardziej podoba mi się pierwsza, bo.. bo tak :)
      Z wyimaginowanej poduchy,
      Kaeru

      Usuń