28 cze 2013

020| If I wanted to leave I would left by now.

 
Hej wam :) Mam wyniki matur...Polski - 66% (uważam, że to dobrze, bo na próbnych najwięcej miałam 49%) Matma - 66% (co to kurde jest?) angielski - 72% (z tego jestem zadowolona) Matma rozszerzona - 49% (jestem cholernie zadowolona!) angielski - 47% (nie skomentuje). Tak więc już wiecie jakie mam wyniki. W nocy jak sprawdzałam to myślałam, że zejdę na zawał. Pierwszy raz sprawdziłam po północy, ale oczywiście oke Kraków chciało wszystkich przetrzymać i zdenerwować i wyniki dali przed 2...supcio...No, ale...Dalszą częścią rejestracji, czyli wpisanie wyników itp. zajmę się w następnym tygodniu. Muszę się odstresować przez ten weekend. Ej...co nie, że świadectwo maturalne dajemy dopiero wtedy jak nas przyjmą na uczelnie? Bo ja już się pogubiłam. Jedni mówią, że wcześniej, drudzy, że po dostaniu się. 
Nawet sobie nie wyobrażacie jak się rozleniwiłam przez ten wolny miesiąc. Dzisiaj musiałam się zmusić, by wstać, pójść na autobus, jechać nim 30 minut. Ja nie wiem jak za te 3 miesiące pójdę na studia. Już w ogóle bd takim leniem! Wgl ja i studia...no chyba nie...Nie wyobrażam sobie tego. 
Dzisiaj mam dla was trochę dodatków. Mam nadzieję, że będziecie zadowoleni. 
 photo 3_zps0fee79d6.png 
 
 photo 1_zpsb59ac779.png 

 
 
 

 
 
Jest skończyłam wszystko dodawać na DA, a co za tym idzie mogłam dodać tutaj :) ta...ja sierota złe podglądy tekstur do ikon zrobiłam...Nie ma to jak dawać tekstury do ikon, a mieć napisane, że są to duże...Ale już wszystko jest poprawione :) Mam nadzieję, że zadowala was taka ilość dodatków :) Miłego korzystania. 
ps. Chcielibyście instrukcję np. na 2 lub 3 nagłówek, albo na sygnaturę tą co jest na początku postu?

12 komentarzy:

  1. Team Inspire.
    Zabieram koloryzacje i tekstury zarówno małe jak i duże a Rose Perdu ląduje w kredytach na Overrated Graphics ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I cztery ikonki z poprzednich notek :3

      Usuń
  2. Na nagłówki kochana ;-DD i na sygnaturkę też ;-DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahh, polski, w moim wypadku, to porażka... masz więcej ode mnie :D Ale poza polskim to ze wszystkich wyników jestem zadowolona, a niektóre to mnie bardzo pozytywnie zaskoczyły, szczególnie rozszerzony ang :D Dwa ostatnie nagłówki są mega *_* ale instrukcję bardziej chciałabym zobaczyć na ten ostatni ;)
    Pozdrawiam i życzę udanych wakacji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie właśnie ang załamał...ale co tam :P To dobrze, że jesteś zadowolona z wyników, a polskim się nie przejmuj...on sprawdza tylko w 30% twoją wiedzę, większość to umiejętność trafienia w klucz...
      Instrukcja już przygotowana :)

      Usuń
  4. .. but I'm really need you near me to keep my mind of the edge " >3
    Gratuluję wyników. Jak myślę o swojej maturze... i to jeszcze "nowa matura". Nauczyciele nawet nie wiedzą czego powinni nas uczyć.
    Trudno mi wybrać najładniejszy nagłówek, ale obstawiam drugi - za kolorystykę.
    Zapomniałabym: Team Inspire i porywam duże texturki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję wam z tą nową maturą...Ale będzie dobrze :) Musi być :P
      Cieszę się, że nagłówki się podobają i miłego korzystania z texturek :)

      Usuń
  5. Cześć ;) Jestem pierwszy raz na Twoim Blogu i grafika zwala z nóg. To niesamowite, co tworzysz. Gratuluję zdania matury :) Poza tym moją uwagę przykuł jeden szczegół. Ten suwak po prawej stronie, którym się przewija stronę ma fajny styl. Czy możesz uchylić rąbka tajemnicy odnośnie tego, jak takie cudeńko zrobić, umieścić? xD Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Instrukcję na ten suwak wzięłam z tego bloga: http://graphical-thoughts.blogspot.com/2013/04/jak-zmienic-wyglad-scrollbaru.html#comment-form (link do postu z instrukcją).
      Cieszę się, że podoba Ci się moja grafika :)
      Pozdrawiam i mam nadzieję, że pomogłam tym linkiem :)

      Usuń
  6. Aguś wydaje mi się że oddaje się kopie świadectw a dopiero po dostaniu się oryginały.
    Gratuluję wyników :)

    Ps. powoli ruszam ze swoim blogiem gdybyś chciała mnie dodać do linków;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aga, ja ci w sumie powiedziałam co sądzę wczoraj. Nagłówki lepsze niż te ostatnie. Lecz, jak wiesz, mam swoje uwagi.
    Koloryzacje ładne. Jedyne tekstury, które mi się podobają to te ostatnie do ikon, ale nie pobieram, bo rzadko takich używam.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń