1 cze 2013

15| Let’s take a trip to Sunset Boulevard/ PSD coloring

Cześć wam :) Dzisiaj byłam na mieście z przyjaciółkami. Pojechałyśmy do fotografa, bo jedna z moich przyjaciółek musiała zrobić sobie zdjęcie na studia. No i oczywiście jak na złość padał deszcz...nerwicy z nim dostanę! No a potem poszłyśmy do plazy. Ja odebrałam w empiku moją książeczkę: "One Direction. Oficjalny przewodnik na 2013 rok." oczywiście już jest przeczytana :P A potem poszłyśmy do grycana na lody, bo z okazji dnia dziecka gałka lodów była po 1zł. Trzeba korzystać co nie :p Jeju...ile tam bachorów było...Gdzie nie spojrzeć tam dzieci...Jak w koszmarze jakimś! I wszystkie się darły: Mamo kup to; Mamo ja chcę truskawkowe, truskawkowe, mamo słyszysz? no nerwicy można dostać. No, ale...Uciekłyśmy stamtąd, wychodzimy a tam deszcz. Jak byłyśmy przy samym rosmanie to przestało padać, wyszłyśmy-pada. Wsiadamy do autobusu-przestało, wysiadamy-leje, jakby ktoś wiadrem lał...Jakby na złość nam deszcz robił...Pytałam się w jednej księgarni czy nie potrzebują nikogo do pracy, ale niestety nie potrzebują...
Pytałam się na DA co chcielibyście w tej notce i wiele osób odpisało, że chciałoby koloryzacje, więc przygotowałam dla was dzisiaj 5 koloryzacji. Mam nadzieję, że wam się spodobają i przydadzą. Osobiście moją ulubioną jest ta o nazwie "Taken" i "Sunset Blvd". Czytajcie REGULAMIN!
 
 
 
  

PSD coloring: XO by rose-perdu
Na dzisiaj tyle :) Mam nadzieję, że wam się podobają. Ja jestem z nich zadowolona :) 
Jeżeli podobają się wam moje dodatki i jeśli uważacie, że mój blog jest przydatny możecie zagłosować na mojego bloga w sondzie na najlepszy blog czerwca. Można głosować na parę blogów naraz. Najlepszy Blog Prywatny.
Do następnej notki :) Jeśli macie jakieś propozycje to piszcie :)

11 komentarzy:

  1. u mnie też pada - brrr -.-
    kurde, mi się to nie przyda, cholera jasna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beznadzieja z tą pogodą...
      A co Ci się przyda? To spróbuję to przygotować do następnej notki :)

      Usuń
  2. Factory Girl (widzę, że ktoś tu lubi TPR? Kocham Cię! :*)
    Zabieram wszystkie koloryzacje :D Piękne ;o
    I mam takie pytanie... jak to zrobiłaś z tym szablonem głównym, że w nagłówku po bokach są paski tej szerokości co zrobiłaś najpierw? Że jaki szablon podstawowy na początek, bo w Prostym to paski są przecież szersze :(
    (Jakby co to ja z dA, LoveMeBabyy)
    /creativo-mundo/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj lubię :P
      Niech służą i cieszę się, że się podobają :)
      Chodzi ci o te paski jasno-fioletowe czy te ciemne? Bo jeśli o jasne to na nagłówku ramkę zrobiłam i dostosowałam ustawienia szerokości :) a na początek miałam ustawiony chyba Rewelacja...

      Usuń
    2. Ah, no tak! Ja zawsze używam rewelacji, ale już inny szablon i zagadka na cały dzień :/ Dzięki w każdym razie :d :*

      Usuń
  3. Factory Girl
    doczekałaś się w końcu komcia ode mnie XD
    no więc tak, u mnie też lało ostatnio...
    co do notki to mi najbardziej podobają się także te same koloryzacje :D
    no także ten, pobieram Sunset Blvd :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w końcu :P hahahaha
      deszcz to potrafi dobić ludzi...
      Miłego korzystania :)

      Usuń
  4. Factory Girl. Pobieram paczkę tekstur :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Factory Girl
    Pobieram wszystkie koloryzację

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojejku, świetne te akcje, serio <3 a sygnatura jest mistrzowska! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj!
    Ostatnimi czasy powstaje coraz więcej wspaniałych blogów, na których można znaleźć równie wspaniale wyglądające szablony, dodatki i inne przydatne każdemu Bloggerowi elementy. Nie zawsze jednak każdy blog ma okazję do zaprezentowania swojej twórczości szerszemu gronu, a wiele bloggerów nie wie, gdzie i czego konkretnie szukać, żeby znaleźć to, czego właśnie potrzebuje.
    Dlatego powstało sKatalogowane - nowy blog segregujący blogi graficzne, mający na celu zebranie wszystkich szabloniarni, czy to prywatnych, czy grupowych w jednym miejscu tak, by inni szybko i sprawdzie mogli się odnaleźć w graficznym świecie blogspota.
    Zaczęcamy serdecznie do zgłoszenia się. Spis nie jest generowany przez nas automatycznie, ponieważ w regulaminie widnieje zapis, że każdy zgłaszający się blog wyraża zgodę na cytowanie treści bloga w celach promocyjnych oraz na umieszczanie go w pojawiających się na stronie sondach, czego właściciele mogą sobie z jakiś powodów nie życzyć.

    Pozdrawiamy serdecznie,
    ekipa sKatalogowane

    OdpowiedzUsuń