2 lip 2013

021| Everything’s gonna be alright

   
Hej wam :) Jak widzicie na blogu zagościł nowy szablon. Ja jestem z niego zadowolona, a w szczególności z nagłówka. Chciałam aby ten szablon, był inny niż poprzednie. Mam nadzieję, że wam się podoba.  Wiem, że nagłówek jest trochę pusty, ale jakoś mnie naszło na taki. 
Chciałabym wam podziękować za głosy w sondzie. Dzięki wam mój blog znalazł się na 3 miejscu w kategorii najlepsze blogi prywatne. To dla mnie ogromne wyróżnienie. Chciałabym was poprosić o głosy w kolejnych sondach. Jeśli uważacie, że mój blog jest przydatny to wystarczy zagłosować TU i TU . Z góry dziękuję :) Bez was by ten blog nie istniał i nie chodzi mi o jakieś sondy. Chodzi o to, że wchodzicie na niego, że komentujecie, korzystacie z dodatków. Dzięki wam wiem, że ta moja praca nie idzie na marne. 
18 lipca minie rok odkąd założyłam tego bloga. A gdybym nadal była na onecie to Rose-Perdu 30 czerwca obchodziłby już swoje 6 urodziny. Jak to zleciało. Pamiętam jak zaczynałam prowadzić tego bloga. Pamiętam te wszystkie konkursy, które organizowałam. Pamiętam tych ludzi, których poznałam przez te 6 lat. Z częścią na szczęście nadal mam jakiś tam kontakt. Większość już przestała blogować, albo poprzenosiła się na jakieś blogi, o których istnieniu nie mam pojęcia. Przez te 6 lat grafika się bardzo zmieniła. Przechodziłam już przez wiele trendów graficznych i tak naprawdę nie umiałabym wybrać najlepszego. Każdy był fajny, ale trochę trudno je porównywać, bo programy mają inne możliwości. Ja sama dojrzałam przez te lata i teraz nie zrobiłabym czegoś, co robiłam kiedyś, ale mam do tego ogromny sentyment. Dobra...ta gadka powinna pojawić się na blogu dopiero 18 lipca...
18 lipca nie będzie żadnej imprezy. Nie chce mi się siedzieć nad dodatkami itp. A po 2 musiałabym zrobić sobie przerwę do tego 18 by wszystko przygotować, a ja teraz nie wyobrażam sobie nie pisania do was przez najbliższe dwa tygodnie. Na pewno 18 pojawi się notka, ale to będzie taka zwykła notka. No może z jeszcze większą ilością tekstu :P
W ogóle to znalazłam stare bazy do ikon, które kiedyś dawałam na onecie. Mam z 24 paczki, tylko one są z 2010 i 2011 roku, więc zdjęcia trochę stare, ale jeśli chcecie to mogę je wstawić :) To co? Chcecie?
Dobra dosyć tego gadania, bo i tak nieźle się rozpisałam :P Przechodzimy do dodatków.

 
 photo 19_zps321e05ea.png  
 
 photo Stoplookingback_zps23a389f3.png 
 
aby pobrać kliknij w obrazki.
 
 
aby pobrać kliknij w obrazek.
No to na dzisiaj już tyle. Wiem, że trochę mało, ale jakoś naszło mnie dzisiaj na opublikowanie notki. Mam do was jeszcze jedno pytanie. Co wolicie: częściej notki, ale z mniejszą ilością dodatków, czy notki pojawiające się rzadziej, ale z większą ilością dodatków? 
Do następnej notki :)

ps. Kate odpowiedź na twoje pytanie jest w komentarzach pod poprzednią notką. 

10 komentarzy:

  1. Team Inspire
    Pobieram sygnaturki PSD :D pierwsza jest piękna! Z tutoriala też na pewno skorzystam. Tak, ja też pamiętam te 'onetowskie' czasy, tyle ludzi się znało, tyle konkursów organizowało ;D Ciężko mi było się z onetem rozstać :D ah, te wspominki :D ja też pewnie dobre 5 lat bloguję, czekam na tego 18, żeby sobie poczytać co tam masz nam jeszcze do napisania :D A jeżeli chodzi o notki to chyba wolałabym, żeby ukazywały się częściej, ale z mniejszą liczbą dodatków ;) Ale oczywiście jak będzie odwrotnie to też nie będę marudziła, ważne, żebyś nie przestała pisać :D
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to PSD to jedno to sygnatura drugie to nagłówek, ale pewnie już to zauważyłaś :P Na pewno nie przestanę blogować, bo nie wyobrażam sobie teraz swojego życia bez tego bloga.
      Cieszę się, że podobają Ci się dodatki :) Miłego korzystania z PSD i z instrukcji :)

      Usuń
  2. Fajny post! :) Ta sygnatura jest piękna! A instrukcje na pewno przydatne ;)
    Jak zrobiłaś Etykiety tak samo jak Menu? *-* Chodzę, szukam i nie mogę znaleźć css'a dla etykiet, znaczy, potrzebny mi chyba tylko selektor, pomyślałam, może "h2.label"? Wpisałam, dalej wkleiłam css z mojego menu i też nic, ani drgnie ;D To co, hmmm? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam że tak długo blogujesz:D
    Ten blog bardzo lubię, i podoba mi się że wciąż zmienia się na lepsze:)
    Rocznicowe życzenia dostaniesz 18-stego:P
    kisski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrób jeszcze kilka instrukcji bo są meeeega ♥ i przyjemnie się je robi ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak nie lubię robić instrukcji :P heh...strasznie długo się je robi...Ale specjalnie dla Ciebie pomyślę nad jakąś instrukcją, ale nie do nowej notki, tylko do kolejnej. Cieszę się, że podobają Ci się instrukcje :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  5. Przydatna notka ;-) I fajna instrukcja ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Team Inspire :D
    Pobrałam trochę paczek z i imprezy :D
    Dziękuję serdecznie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna instrukcja !Bardzo przydatna instrukcja, z której się więcej nauczyłam. ; )Fajny blog !

    OdpowiedzUsuń