7 lip 2013

22| When you lose what you love, remember to stay strong.

 
Hej wam :) Tytułem dzisiejszej notki jest cytat z piosenki pt. Curious zespołu Emblem3. Jest to świetna piosenka, z cudownym przesłaniem, po prostu uwielbiam ją. Naprawdę polecam każdemu posłuchanie jej i wsłuchanie się w słowa.  W ogóle w nocy pierwszy raz poczułam, że naprawdę jestem częścią Team Inspire i muszę wam powiedzieć, że ta wiedza, iż jest się częścią czegoś, co może zmienić świat, zmienić sposób myślenia innych, co może pomóc innym uwierzyć w siebie jest naprawdę cudownym uczuciem. Polecam każdemu obejrzenie poniższego video:

 
"Wygląd nie jest najważniejszy, chcemy przypomnieć wszystkim, co jest prawdziwym pięknem. Prawdziwym pięknem jest czucie się komfortowo we własnej skórze" - Drew Chadwick
 Dosyć tych mniej lub bardziej inspirujących rzeczy...Czas przejść do grafiki.


 
 
 
 
W powyższym nagłówku nie użyłam ani jednej tekstury. 
 
Spróbowałam czegoś innego...Dałam dwa PNG, jak ja dawno ich nie używałam...Co o tym myślicie? Wyszedł mi ten eksperyment?



 


 
 
 
Na dzisiaj to tyle. Mam nadzieję, że podobają wam się dodatki. Od razu ostrzegam, że szablon do pobrania w innych rozdzielczościach, może się rozjeżdżać...ja mam 1600x900 próbowałam zrobić wszystko by te deformacje nie były jakieś straszne. 
Do następnej notki :)
PS. Jeżeli uważacie mojego bloga za przydatnego to zapraszam do głosowania: TU i TU
Wszystkich fanów k-popu zapraszam na Imagined Paradise, na którym odbędzie się impreza związana właśnie z k-popem.

zapraszam także na imprezę z One Direction:

20 komentarzy:

  1. Team Inspire
    Pobieram stocki z modelkami ;) Co do szablonu głównego, ja mam monitor o rozdzielczości 1920x1080 i nic mi się nie rozjeżdża, wszystko pięknie wygląda ;) W pierwszej sondzie nie głosuję, bo nie umiem wybrać jednego bloga spośród zaproponowanych, ale w drugiej już zagłosowałam ;)
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi chodziło o szablon do pobrania :P (mogłam to skonkretyzować i za chwilę tak zrobię :P) Cieszę się, że szablon Ci się podoba :) Miłego korzystania ze stocków :)

      Usuń
  2. Matko, wszędzie stocki z modelkami T.T Mój biedny dysk, łeeee. ;-; Team Inspire i już chyba wiesz co pobieram? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha wiem co czujesz :P Miłego korzystania :)

      Usuń
  3. Team Inspire
    pobrałam koloryzacje i stocki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyszedł Ci ten szablon i nagłówki, są piękne :) Przyjmujesz jakieś propozycje na szablony? :)
    I oczywiście, zagłosowałam xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podobają się dodatki :) Propozycje tak, ale od razu mówię, że to nie znaczy, że na 100% zrobię taki...oczywiście się postaram, ale nic nie chcę obiecywać...
      Dziękuję za głos :)

      Usuń
  5. Team Inspire

    Świetna notka! Szablon wolny bardzo mi się podoba, jest taki świeży, no i ma bardzo przyjemny układ. Pierwszy nagłówek naprawdę robi wrażenie, w drugim natomiast dałabym nieco mniej jaskrawy czerwony, chociaż tak też wygląda nieźle. Fajnie, że użyłaś tych PNG'sów w kratkę - uwielbiam je, chociaż nie zawsze pasują. Pobieram koloryzacje i stocki, na pewno się przydadzą ^^
    Bardzo dziękuję za wstawienie buttonu imprezy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę iż dodatki się spodobały :) Z tą czerwienią to chyba masz rację, ale jakoś mnie tak naszło :P Miłego korzystania z koloryzacji i stocków :)

      Usuń
  6. Team Inspire
    Pobrałam kilka paczek ze stockami i teksturami z poprzednich notek. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam się bez bicia, że szablon wolny widziałam już na dA i bardzo mi się podoba. Jest taki orzeźwiający, jeśli wziąć pod uwagę upał na dworze. Takiego układu jeszcze nie widziałam i bardzo mi się spodobał. Szkoda, że nie nadaje się na moją rozdzielczość :)
    Pierwszy nagłówek jest naprawdę śliczny. Bardzo podoba mi się napis i kolorystyka. Nakładałaś może gradient? Na dole jest fioletowa, na górze złote, a jeśli nie użyłaś tekstur to innego rozwiązania nie widzę. Jeśli chodzi o drugi nagłówek, to popieram zdanie Lizz, że trochę zbyt mocny ten czerwony (mimo mojej wielkiej miłości do tego koloru).
    Gdyby nie to, że nie używam koloryzacji, to bym je sobie pobrała, bo wyglądają świetnie.
    Tak, więc - Team Inspire i pobieram stocki z modelkami. Z pewnością się przydadzą.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że dodatki Ci się podobają :)
      Tak dodawałam gradient, ale w koloryzacji "Lost in the sound"...a taką podporą tego nagłówka jest tło zdjęcia tej modelki.
      Wiem, że trochę przesadziłam z tym czerwonym :P
      Miłego korzystania ze stocków :)

      Usuń
  8. Hej :) Pobrałam trochę tekstur i stocków, jednak jak na razie tylko do ćwiczenia moich umiejętności. Prace jak na razie nie będą nigdzie publikowane. Jeżeli gdziekolwiek je umieszczę, na pewno dodam was do linków.

    OdpowiedzUsuń
  9. MATKO BOSKA, wpadam i widzę co?! Widzę Wes'a! Człowieku, tak z samego rana mnie tym człowiekiem zaskakiwać nie można xD
    Ja to lubię True Friends, ale wtedy bierze mnie na refleksje, a tego nie lubię, dlatego też wolę Tequilla Sunrise ;D No nie ważne.
    Napisałabym jakiś twórczy komentarz dotyczący Twoich prac, ale ja wszystko co jest zrobione w photoshopie i takich tam traktuje "wow", bo ja tak nie umiem, ale pracuje nad tym ;>

    A żeś mi tym nagłówkiem humor z rana zrobiła. Normalnie Wes made my day o 10 rano xD
    I widzisz głupoty pisze!

    Trzymaj się,
    Tyler

    OdpowiedzUsuń
  10. TEAM INSPIRE
    Pobieram tekstury :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow,śliczny ten nagłówek bez tekstury <3 Bardzo podoba mi się szablon :) Chciałam Cię przeprosić,za tą pomyłkę w poście,robiłam nagłówki korzystając z różnych instrukcji,musiałam coś przeoczyć.Mam nadzieję,że mnie nie przekreślisz całkiem :)
    Dodaję Twojego bloga w zakładce 'kredyty' oraz do ulubionych.
    Team Inspire.
    Pobieram stocki i koloryzacje.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szablon i pierwszy nagłówek są naprawdę ładniutkie. Ten drugi nagłówek też jest dobry ale drażni mnie ta tekstura w kratkę. Za to ten pierwszy nagłówek ma bardzo fajną kolorystykę.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Team Inspire - nawet nie wiedziałam że coś takiego istnieje:) Coś niesamowitego!

    A prace oczywiście piękne. Kocham 1 nagłówek *.*

    OdpowiedzUsuń