18 lip 2013

23| True friends are few and far between. Hold on to them and don't let go.

Cześć wam. Dzisiaj mija równy rok odkąd przeniosłam bloga z onetu. Jakoś nie mam weny do pisania. Chociaż wcześniej planowałam, co zawrzeć w tej notce, ale teraz jakoś mi się nie chce. Ostatnio wiele blogów miało urodziny i na każdym jest prawie to samo. A nie wiem co napisać, by się jakoś wyróżnić. Chyba się nie da...
Anyway...Chciałam podziękować wszystkim za odwiedzanie mojego bloga, za komentarze, dzięki którym dostaję niezłego kopa i dzięki nim wiem, że moja praca nie idzie na marne. Ten blog tak naprawdę istnieje dzięki wam, bo gdyby nie wy to pewnie już dawno przestałabym publikować tutaj swoje prace.
Muszę przyznać, że w ten rok zrobiłam duże postępy. W grafice jak i w CSS, może nie jestem jakimś mistrzem, ale na pewno jest lepiej niż na początku. Dzięki temu blogowi jak i samemu blogspocie (nie mam pojęcia czy dobrze odmieniłam) poznałam wiele wspaniałych osób, wiele cudownych blogów, to niesamowite, że staliśmy się w pewnym sensie rodziną... Przynajmniej ja mam takie wrażenie. 
No to czas na dodatki:
 
 photo podl1050dpsd_zps885ab14f.png 
 
 
(kliknij na podgląd by zobaczyć)
 

   
    
    
    
    
    
    
   
   
   
   
   
   
   
Bazy stare jak świat (oprócz 5 ostatnich). Mam nadzieję, że wam się przydadzą. Co do nagłówka PSD to dałam go, ponieważ wam się spodobał i stwierdziłam, że może chcielibyście zobaczyć jak taki zrobiłam. Dwa wolne nagłówki - znowu bez tekstur. A szablon do pobrania mam nadzieję, że się komuś spodoba i że postanowi go pobrać. Zasady takie same jak do wszystkich innych rzeczy. Miłego korzystania. 
jeszcze dwie sprawy:
1. Możecie składać mi propozycje na dodatki, szablony itp. 
2. Jak coś to odpowiadam na wasze komentarze (odpowiedź zawsze pod waszym komentarzem).

12 komentarzy:

  1. Rzeczywiście sporo urodzin mamy w ostatnim czasie, ale co się dziwić: lipiec - wakacje :D Gratuluję roku ;) Pobieram kilka baz ;) Na pewno się przydadzą ;) Bardzo ładny szablon wolny. No i widzisz, teraz ja nie wiem co napisać ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, zapomniałam napisać ;D
      "Team Inspire"

      Usuń
  2. Serdecznie gratuluję :) Mam nadzieję, że jeszcze długo z nami wytrzymasz.
    Pierwszy nagłówek jest świetny.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. "Team Inspire"
    Pobieram trochę tekstur i stocki. W chwili obecnej nie jestem pewna, czy wykonane prace będę gdziekolwiek umieszczać, więc dodam jedynie Twój blog do linków na moich blogach. Jeśli wstawię gdzieś prace wykonane przy pomocy Twoich dzieł, na pewno dodam kredyt ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Team Inspire"
    Pobieram trochę tekstur o jeżeli moje prace w ogóle ujrzą światła dziennego to bedą one na vd 24 .;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Omg, omg! Ten szablon z chłopakami jest zachwycający! gdyby tylko gdzieś mi pasowała zaraz bym go ustawiła, ale niestety... Może spróbowałabyś połączyć Jade, Harry'ego i Nialla? Na jednym szablonie? :)
    Czekam na Twoje kolejne prace, bo są naprawdę cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj, dostałaś(eś) tę wiadomość gdyż ten blog przynależy do naszego katalogu.

    KATALOG GRAFIKÓW zmartwychwstaje! Po dość sporym zastoju i spadku statystyk powracamy! Serdecznie zapraszamy :) W niedzielę pojawi się post z niespodzianką. Zaobserwuj, komentuj, pomóż nam przywrócić bloga do życia.

    katalog-grafikow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. UWAGA! PILNIE potrzebna pomoc dla małego Żelika! Piesek natychmiast potrzebuje domu tymczasowego, ma tylne łapki sparaliżowane(porusza się na wózku) – to wynik ludzkiej głupoty, której doznał w przeszłości. Jednak są rokowania, że piesek będzie chodził! Póki co maluch pilnie potrzebuje opieki – w innym wypadku zostanie uśpiony! Jego dotychczasowi opiekunowie zapewniają środki na leczenie oraz karmę – CHODZI TYLKO O DOM I MIŁOŚĆ! Prosimy o kontakt na http://ratowanieswiata.blogspot.com/2013/07/o646-pilnie-poszukiwany-dom-dla.html ! Jeżeli nie możesz dać psiakowi domu, podaj tą wiadomość do wszystkich swoich znajomych – MAMY TYLKO 13 DNI!

    OdpowiedzUsuń
  9. szablon mi sie podoba :D Lubie nawet 1D, takie jajcarze troche i maja wesole piosenki! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie zobaczyłabym na twoim blogi kilka grafik z Hobbitem ... może kojarzysz ?

    OdpowiedzUsuń