27 lip 2013

24| 3000 miles away feels like it's forever

    
Wiem, że powinnam dodać tą notkę parę dni temu, ale tak mi się nie chciało, a jeszcze wena mnie opuściła. Dzisiejsze dodatki powstały dzięki teksturom i stockom od Misao i Caudire. Bez nich by mi się to nie udało. 
W tym tygodniu miałam iść do Ogrodu Botanicznego poopalać się, ale taka okropna pogodna była...Codziennie przekładałyśmy z przyjaciółką nasz wypad, bo co wstawałyśmy rano to było tak zimno i pochmurno. Tragedia normalnie. Mam nadzieję, że przyszły tydzień będzie lepszy. Wczoraj byłam z przyjaciółkami w kinie na "Uniwersytet Potworów" (co z tego, że mamy 19-20 lat), a potem zaszłyśmy do smyka i zrobiłyśmy sobie sesję zdjęciową z pluszowym Mikiem :P Nas się nie wpuszcza do Smyka...
 
 photo podl1050dszablon1_zpsde4f1da7.png 
(linka do pobrania nie ma, gdyż jest to zamówienie dla rajot, a ona już dostała ten szablon)

 
   
 
 
 
 photo 21_zps6299444a.png
Na dzisiaj to tyle :) Co chcielibyście w następnej notce?

10 komentarzy:

  1. no to sobie zaszalalyscie. mi sie czesto wlacza glupawka gdy jestem z przyjaciolka a tez mam 20 lat ; p
    co do dodatkow to koloryzacja 2 i 4 jest swietna i pobralam je oczywiscie ale juz na da :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo, druga sygnaturka jest prześliczna! Haha, jakie stare krowy ;P No to nieźle zaszalałaś. Widzę, że dobra zabawa to Twoje drugie imię ^^
    Dzięki za wklejenie moich ikon :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Daj mi te chmury, kobieto! U mnie nieprzerwanie słońce i straszliwy upał! Już mam tego dość. W nocy nie mogę spać, w dzień nie wiem co ze sobą zrobić. Tragedia. Oj tam, oj tam od czasu do czasu można zaszaleć :P Ładne sygnaturki.
    Trzymaj się <3

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie straszna duchota, ale chyba wolę to niż chmury, deszcz i zimno. Mam nadzieję, że i u Ciebie pogoda niedługo się poprawi. Bardzo ładny szablon. Robisz naprawdę dobre i coraz lepsze szablony. A co w następnej notce? Może jakieś nagłówki, stock'i albo instrukcja? ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Team Inspire
    Pobieram tekstury z tych notek - 10, 13, 14, 17, 16 i 20.
    Jeśli będę ich używać na swoim blogu, dam ci credita.

    OdpowiedzUsuń
  6. Team Inspire
    Tak na początku, żebym nie zapomniała...pobrałam :
    020| If I wanted to leave I would left by now.- koloryzacje don't look Back , Ideal World
    Oraz z tej notki Back for you i Home.
    Dawno mnie tu nie było , ale uzupełniłam zaległości .
    Fajnie , ze się świetnie bawiłyście, każdy ma czasem głupawki :D Tego sie na da przedawkować :)
    Pozdrawiam < 33

    OdpowiedzUsuń
  7. Team Inspire
    Pobrałam 3 paczki tekstur.
    and-i-still-love-him.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Team Inspire
    Pobrałam wszelkie koloryzacje, tekstury, instrukcje oraz stocki jakie pojawiły się u Ciebie od początku istnienia bloga.
    Kiedy tylko je do czegoś wykorzytam to z pewnością wrócę tu z komentarzem, w którym Cię o tym powiadomię.
    Pozdrawiam, Lady Spark

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć!
    Chciałabym serdecznie zaprosić na nowy blog z kategorii PAMIĘTNIKÓW. Przemyślenia połączone z dniem autorki będą tematem postów. Zapraszam na http://hiding-my-feelings.blogspot.com/
    Pozdrawiam,
    Morgos <3

    PS. Przepraszam za ten straszny SPAM, ale trzeba zdobyć odrobinę publiczności.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem czy można tutaj zamówić szablon, ale jeżeli tak byłabym ci bardzo wdzięczna gdybyś zrobiła mi z Harrym jako Marcel http://data.whicdn.com/images/70204828/large.jpg i Lilly Collins. Bardzo Bardzo cie proszę.
    Mój blog: http://stupidplan-fanfiction.blogspot.com
    Mój TT: Niggsvato

    OdpowiedzUsuń