11 sie 2013

25| We're teenage kings pretending we're famous

 
(c) Misao
Cześć wam :) Na początku chciałabym was przeprosić, że tak dawno nic nie dodawałam...Po prostu nie miałam ochoty na blogowanie i na grafikę. Od poprzedniego czwartku miałam remont w domu (malowanko itp.) i nawet czasu nie było by porobić grafikę, a jak już był czas to mi się po prostu nie chciało. 
Mój pokój przeszedł rewolucję. Łóżko i szafki są poprzestawiane, a zamiast pomarańczowego i żółtego (takiego mocnego), na ścianach zawitał fiolet (ciemny) i taki bardzo delikatny żółty. Podoba mi się ta zmiana, chociaż rodzice nie byli zachwyceni tym ciemnym kolorem, ale to mój pokój, więc ma być tak jak ja chcę!
Coś czuję, że jutro porządnie zarwę nockę! Będę oglądać Teen Choice Awards i trzymać kciuki by Emblem3 wygrali swoją pierwszą nagrodę (nie ma to jak głosować z 4 kont), a One Direction wygrali swoje kolejne nagrody. Tak samo będę trzymać kciuki, za moje ukochane seriale, ale jakoś najbardziej przejmuję się E3, bo to ich pierwsza nominacja i naprawdę zasługują na tą nagrodę. Coś czuję, że jak rodzice zobaczą, do której będę siedzieć to mnie zamordują (oczywiście żartuję). Zadowoleni to oni nie będą, ale muszę zobaczyć jak moi chłopcy odbierają swoją pierwszą nagrodę. 
Dzisiaj mam dla was tylko jeden nagłówek i instrukcję. Przepraszam, że tak mało...

 photo podgl1050d33_zpsbcc2abb5.png 
(by zobaczyć kliknij na podgląd)

Na dzisiaj to tyle. Przepraszam za taką małą ilość dodatków. Do następnej postaram się zrobić więcej. Wasze blogi nadrobię, albo teraz, albo też dzisiaj, ale później.

ps. Pojawiła się nowa sonda katalogu grafików. Jeśli sądzicie, że mój blog jest przydatny to głosujcie: SONDA

15 komentarzy:

  1. Hej, pobrałam kilka tekstur, będę ich używać na aldarionm.blogspot.com
    hasło: Team Inspire
    + dałam Credit i dodałam do linków :)
    dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tęskniłam za Twoimi grafikami! Śliczny jest ten nagłówek! Bardzo podoba mi się kolorystyka <3
    I zagłosowanie :)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Też głosowałam w teen choice awards, choć już od dwóch lat 'teen' nie jestem :P Ograniczyłam się też tylko do 1 konta. Mam szczerą nadzieję, że moje typy coś dostaną. Mojemu pokojowi też przydałby się remont, ale niestety najpierw trzeba naprawić dach. Chciałabym aby ściany były niebiesko-białe, ale mama pewnie będzie kręcić nosem, że to taki zimny kolor. Żeby tak mieć już swój własny kąt. Nagłówek jest świetny. Bardzo podoba mi się kolorystyka.

    Pozdrawiam serdecznie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam ostatni rok jestem "teen" :P ja to się strasznie denerwuję tymi wynikami. Po prostu bardzo mi na tym zależy...
      U mnie kręcili nosem a propos tego fioletu.. Cieszę się, że nagłówek Ci się podoba :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Pobrałam intruckję.
    Pozdrawiam, Lady Spark

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło by było gdybyś jeszcze regulamin przeczytała...

      Usuń
  5. pobieram instrukcję ;D
    Team Inspire

    OdpowiedzUsuń
  6. Team Inspire
    Pobieram instrukcję oczywiście. Fiolet i żółty, mówisz? Bardzo podoba mi się ta kombinacja. Ja jednak, nawet jak będę remontowała pokój, to nie będę mogła do końca wybrać takich kolorów, jakie bym chciała, bo muszę to 'obgadać' z rodzeństwem, bo, niestety, dzielimy pokój :D W takim razie ja też trzymam kciuki za Emblem3, co prawda, nie słyszałam ich muzyki, ale skoro Ty twierdzisz, że jest dobra, to wierzę Ci na słowo :D
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jej...współczuję z tym dzieleniem pokoju...
      Dziękuję za trzymanie kciuków :)
      Miłego korzystania :)

      Usuń
  7. Ogólnie to w nagłówku nie podoba mi się tyle jasnego na górze. Poza tym nawet nawet ;>
    Czekam na kolejną notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam. Wykorzystałam stocki, które znalazłam na Twoim blogu do wykonania szablonu, który znajduje się na blogu http://pozwol-sie-prowadzic.blogspot.com/.
    Informuję również, że button do Twojego bloga znajduje się w widocznym miejscu bloga.
    Pozdrawiam, Lady Spark

    OdpowiedzUsuń