20 sie 2013

26| This world is never gonna change

 
Cześć wam :) Emblem3 wygrali!!! YEAH! Jestem taka szczęśliwa, że im się udało! Należało im się! 
W sobotę i niedzielę byłam w ogrodzie botanicznym i się opalałam. Trochę dekolt i nogi mnie pieką, ale to tylko jak dotykam...Trochę blada ta opalenizna. Poszłabym jeszcze, ale najpierw musi mi czerwony kolor zejść. Wszyscy za niedługo idą do szkoły, a ja jeszcze przez najbliższy miesiąc mam wolne. Trochę boję się tych pierwszych dni na studiach...
 

   
 
 
 
 
 
(Emily Soto / google)

 
     
   
   

 
    
    

Na dzisiaj to tyle :) Mam nadzieję, że podobają wam się dodatki :)
Co chcecie w następnej notce?
Jeśli uważacie mój blog za przydatny to zagłosujcie na mnie w tej sondzie: [TU]

21 komentarzy:

  1. O to masz fajnie. Ja niestety już za niecałe dwa tygodnie do szkoły. :( chlip
    "Team Inspire".
    Kradnę stocki z modelkami. ^^
    Śliczne ikonki. Niektórzy to mają do nich talent.

    OdpowiedzUsuń
  2. W ogóle hadhskfhfiuds jak mnie tu dawno nie było :(((( Wybaczysz? :c
    KOCHAM CIE NORMALNIE KURDE. <3 te ikonki są genialne, ja to nie wiem jak Wy to robicie >=<
    Team Inspire - kradnę stocki i ikonki, wiadomo. <3
    Ty masz wolne kolejny miesiąc, weee. :ccccc Fajnie masz. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, ja również obawiałam się pierwszych dni na studiach, ale kiedy poznałam ludzi, od razu patrzyłam na to inaczej :)
    Dasz sobie radę. W ogóle jaki wybrałaś kierunek? :)
    Jak zwykle świetne dodatki! Bardzo podobają mi się te ikonki :)
    Pozdrawiam.
    xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace - jak zawsze:)

    A studiami się nie łam, poznasz wspaniałych ludzi i zobaczysz że to najfajniejszy okres w życiu :D
    Buźki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aguś, koloryzacje z tego co widzę co ładne.
    Ikonki też mi się podobają.
    Także możliwe, że ukradnę koloryzacje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Team Inspire
    Pobieram tekstury z notki numer 16 ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że Twoim się udało. Moje typy niestety nie :/ To rzeczywiscie Teen Choice, bo kto normalny wybrałby Miley Cyrus ikoną mody? To miała być Emma! Już chyba sobie odpuszczę te pierdoły, bo potem człowiek się tylko denerwuje. Śliczne ikonki. Na studiach nie będzie źle. Pierwsze dni na pewno będziesz zagubiona, bo to coś innego nić taka zwykła szkoła. Ja miałam od razu 170 ludzi i co chwila ktoś się przedstawiał. Będzie dobrze, nie martw się.
    Pozdrawiam serdecznie ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Team Inspire - pobieram tekstury z notki 16 wszystkie, z 14 "Wonderwall" oraz sesje chyba ze wszystkimi Kłamczuchami z PLL, i stocki "Nature, Flowers, Galaxy, Miscellaneous, Cloud" z 17 :D Dużo, będę korzystać, jestem pod ogromnym wrażeniem, gdy przeglądam Twoje notki :) Gdy coś zrobię z czymś od Ciebie, napiszę skąd to mam, i na blogu też Cię polecę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Team Inspire - pobrałam koloryzacje z tej notki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. [team Inspire] pobrałem niemalże pół twojego dorobku xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Team Inspire
    Pobieram stock'i. Dzisiaj niestety nie mogę nic więcej napisać, tyle się w blogsferze dzieje... muszę nadrabiać, przepraszam, obiecuję, żw następnym razem napiszę więcej ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Team Inspire
    Pobieram koloryzacje :D
    Ja się wybieram do liceum i strasznie się boję... niby będzie dużo znajomych twarzy , ale to jednak strach...nowe rzyczy sa przerażające :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się Twój blog :)
    "Team Inspire"
    Pobrałam wszystkie 4 instrukcje, aczkolwiek na razie skorzystałam tylko z "Breathing blend tutorial.. " i "All we need is our love blend tutorial.. ". Jak skorzystam z pozostałych 2 oczywiście o tym napiszę ;) Z "Imaginary World blend tutorial .." użyłam tylko tekstur do szablonu na evelicon.blogspot.com :)
    Nagłówki na podstawie Twoich instrukcji( dodałam je na podanej wyżej stronie i DA ) :
    http://blueskylark1.deviantart.com/art/Sdfddsf-395416453
    http://blueskylark1.deviantart.com/art/Untitled-395409826

    Pobieram też wszystkie koloryzacje oraz stocki z tej notki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, zapomniałam! Dodałam ten blog do polecanych i kredytów :)

      Usuń
    2. Oh, jaka szkoda.. Twoje koloryzacje nie są zgodne z moją wersją photoshopa :c

      Usuń
  15. Team Inspire. Pobieram koloryzacje i stocki. Dodałam juz do kredytów :)
    Oj, współczuję. Też się tak w te wakacje spiekłam, mimo że wysmarowana byłam kremem z filtrem :(
    www.grafikerek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Droga Agusio__, pragnę Cię poinformować, że dodałam button Twojego bloga w tym oto miejscu: http://wczorajszy-sen.blogspot.com/p/biblioteka.html, ponieważ wykorzystałam Twoje dodatki do stworzenia szablonu. Pozdrawiam, Lady Spark.

    OdpowiedzUsuń
  17. team inspire
    Hej, pobrałam z bloga kilka tekstur, będę ich używać na blogu piece-of-sun.blogspot.com .
    Oczywiście dam Credit i dodaję do linków. Pozdrawiam i dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Team Inspire
    Pobrałam szablon na bloga http://i-need-you-and-your-love.blogspot.com/.
    Wstawiłam na swojego bloga także twój button :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zapraszam na nową notkę http://rockmenowa.blogspot.com/2013/08/coraz-blizej-konca-wakacji.html

    OdpowiedzUsuń