1 wrz 2013

27| So wake me up when it's all over!

(c) Caudire
Hej przepraszam, że dawno do was nic nie pisałam, ale jakoś nie miałam ochoty na pisanie notki. Wszystkie dodatki są zrobione od paru dni, a ja jakoś nie potrafiłam nic tutaj napisać. Trochę się dzieje w moim życiu i to nie są dobre rzeczy, ale staram się być silna i jakoś przejść przez to. "Życie nie staje się łatwiejsze, tylko my stajemy się silniejsi."
Ostatnio znowu wzięłam się za czytanie książek, przeczytałam "Krwawy Kantyk", a następnie "Poradnik pozytywnego myślenia". Tą drugą przeczytałam w ciągu 24 godzin. Jak siadłam o 22 i zaczęłam czytać to do 3:35 przeczytałam ponad połowę książki. Za to teraz męczę książkę "Ktoś we mnie" przez jakieś pierwsze 50 stron co chwilę pojawiał się opis domu, ja myślałam, że zwariuje...Teraz zaczyna się rozkręcać (lepiej późno niż wcale). Miałam zamiar w tym roku przeczytać 100 książek, ale żeby mi się to udało to musiałabym czytać po 14 książek miesięcznie. Może by mi się we wrześniu udało, ale od października to już na pewno nie dam rady.
Chciałabym życzyć wszystkim powodzenia w szkole :) Trzymam kciuki, aby wam się udało zdobywać same świetne oceny i aby maturka i egzaminy wam dobrze poszły :)
 
 
 
 
 
  
Teraz lecę nadrabiać wasze notki.
Tutaj macie sondę w której możecie głosować na to co chcecie zobaczyć w nowej notce: [TU]
jeśli uważacie mój blog za przydatny to głosujcie: [TU] i [TU]

7 komentarzy:

  1. Jak zobaczyłam że dodajesz coś na dA to tak właśnie pomyślałam, że pewnie czeka tu na mnie nowa notka :D
    A więc tak Team Inspire, pobieram stocki i koloryzacje Lighters. :)
    W sygnaturkach nie podobają mi się napisy, a poza tym ta druga wydaje mi się lekko pusta.
    3maj się tam Aga i czytaaaaj więcej ^^
    Pozdrawiam, xslaveex.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli Agata dodaje coś na DA to znak, że czas na notkę :P heh
      zwaliłam te sygnatury...wiem...widać, że mnie wena opuściła...
      Miłego korzystania z dodatków :)

      Usuń
  2. Też miałam kiedyś taki ambitny plan z tymi 100 książkami na rok,
    ale ze szkołą to raczej niewykonalne. Chyba, że bardzo szybko
    czytasz :) Ja ściągnęłam sobie listę BBC, które książki warto w
    życiu przeczytać i mam zamiar zapoznać się z każdą :) Jak na razie
    mam już 15 pozycji zaliczonych :)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Pobrałam stocki oraz koloryzacje.
    Co do książek to "Poradnik pozytywnego myślenia" również bardzo szybko przeczytałam i uważam, że jest to świetna książka, ale z kolei film woła o pomstę do nieba. Tak spłaszczonej książki w filmie jeszcze w życiu nie widziałam. Nic nie trzymało się ze sobą. Właśnie tego nienawidzę w filmach, które powstały na podstawie ksiażki.
    Pozdrawiam, Lady Spark

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie chciałabym cię zaprosić na otwarcie mojego bloga i zareklamowanie go bannerem. http://ombre-doute.blogspot.com/
    Dziękuje bardzo ♥ Sorry za spam

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie chciałabym cię zaprosić na otwarcie mojego bloga i zareklamowanie go bannerem. http://ombre-doute.blogspot.com/
    Dziękuje bardzo ♥ Sorry za spam

    OdpowiedzUsuń