8 wrz 2013

28| Your shine is somethin' like a mirror!

Hej wam :) Jak pewnie zauważyliście, na blogu widnieje nowy szablon :) Jestem zakochana w nagłówku (wiem, skromna jestem :P). Chciałam coś z moimi chłopcami i mam! Dla tych co nie znają: Przedstawiam Emblem3 (od lewej: Wesley, Drew i Keaton). Szablon jest prościutki, ale właśnie taki chciałam. bez żadnych udziwnień itp. Tylko nie myślcie, że szybko to zrobiłam... Kochany blogger i css mnie nie lubią i się mnie nie słuchali. Basia świadkiem, że miałam już tego dosyć. 
Uzależniłam się od piosenki z tytułu (podałam linka powyżej). Z całym szacunkiem do Justina Timberlake, ale ja wolę ten cover. Fifth Harmony mają idealne głosy do tego. A wysoki dźwięk Normani (3:30) *_*. Jak ta dziewczyna to robi? Śpiewa tak wysoko, a tak czysto...ah...się rozgadałam...znowu...
Przepraszam, że ja w każdej notce tak się rozpisuję, ale lubię wylać tutaj swoje myśli (nawet najgłupsze). Nie chcę by to był blog czysto graficzny, ale także coś w stylu pamiętnika. Mam nadzieję, że wam to nie przeszkadza.
Uzupełniłam kredyty i zaktualizowałam regulamin. Po prostu mam dość, jak ludzie coś pobierają z bloga nie informując mnie o tym. Mam nadzieję, że to pomoże (chociaż wątpię, ale nadzieję trzeba mieć).
No to czas na dodatki. A! jeszcze jedna sprawa. Kogo pogrzało i głosował w sondzie na tekstury? W ogóle po co ja je tam umieściłam...no ok...Dostaniecie jedną beznadziejną paczkę tekstur. (sami chcieliście...a ja tekstur robić nie umiem)
  
  
  
 
 
 
 
 
 
Na dzisiaj to wszystko. Ha udało mi się dodać notkę w niedziele!
Zapraszam do głosowania, co chcecie zobaczyć w następnej notce: [sonda]
Jeśli uważacie, że mój blog jest przydatny to zapraszam do głosowania w sondach katalogu grafików oraz w rankingu września (linki w ogłoszeniach po lewej stronie)
To do następnej. 

11 komentarzy:

  1. Hejaa (btw unikatowaa z vd24 sie kłania xd) podoba mi się nowy szablon, lubie prosote i delikatność a on własnie taki jest i jest tu tak fioleeetowo a ja kocham ten kolor :D pobieram textury,muszę sama się nauczyć jak wykonać jakąś fajną :D Zapraszam także do mnie na baack-to-december.blogspot.co.uk ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Team Inspire"

    pobieram wiele rzeczy bo chce znów zroibić własny szablon

    OdpowiedzUsuń
  3. No hej :)
    Nie słyszałam jeszcze tego coveru, ale zaraz z chęcią go sobie włączę :)
    Zakochałam się w 2, 4 i 5 nagłówku. Gdybym tylko miała gdzie je ustawić, zaraz bym je pobrała. Są cudowne <3 Gdybym miała jakiś dobry program i umiała zrobić nagłówki, pobrałabym coś , ale niestety. Ech.
    Nowy wygląd też bardzo mi się podoba. Wszystko jest takie przejrzyste i w ogóle :)

    Pozdrawiam
    xx

    OdpowiedzUsuń
  4. "Team Inspire"
    ostatni naglowek urzekl mnie najbardziej, ma cos w sobie :)
    oczywiscie pobieram jedna koloryzacje i stocki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha! "Kogo pogrzało i głosował w sondzie na tekstury?" Głupoty opowiadasz, bo bardzo dobrze wiesz, że potrafisz! <3 Jeśli chodzi o nagłówki to zdecydowanie moim faworytem jest ten, do którego dałaś koloryzację be strong <3 Magia! *.*
    <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Tekstury wyszły Ci całkiem nieźle, przynajmniej z tego co widzę po podglądach. Troszkę praktyki i zobaczysz jakie cudeńka będziesz tworzyć. Zresztą wystarczy spojrzeć na nagłówki - 3 i 4, które są moimi faworytami.
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Team Inspire
    Pobrałam stocki, tekstury oraz koloryzacje.
    Co do nagłówków to najbardziej podoba mi się czwarty - jest najbardziej delikatny z tych wszystkich.
    Co do coverów to moje zdanie jest podzielone, czasami lepiej żeby pewni artyści nie brali się za takie rzeczy, a czasami wychodzi to całkiem nie źle, więc doskonale Cię rozumiem, że podoba Ci się cover.
    Pozdrawiam, Lady Spark

    OdpowiedzUsuń
  8. Team Inspire
    Cudowne nagłówki! Jejciu, kocham kocham kocham <3 <3 2 i 4 idealne, nigdy jeszcze nie byłam TAK zakochana w teksturach z nagłówków ;pp Seeerio xd
    Pobrałam sobie stocki, zycie mi ratujesz.
    A szablon główny mi się podoba. Tez się zakochałam w tym nagłówku!

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. Team Inspire
    Pobieram Stocki i tekstury .. co do nagłówków to uwielbiam 3!

    OdpowiedzUsuń
  10. Team Inspire
    Pobieram wszystkie stocki i textury z twojego bloga

    OdpowiedzUsuń