15 wrz 2013

29| I wanna run, wanna run away!

 
Hej wam :) A mi się dzisiaj nic nie chce... Mam takiego lenia! Dobrze, że ja do szkoły nie chodzę, bo nie wyobrażam sobie odrabiać dzisiaj lekcje!
Polecam wszystkim piosenkę, do której linka podałam na początku notki. Jest cudowna! A tutaj akurat macie akustyczną wersję live :) To coś co widzicie na górze, zwane sygnaturą jest zrobione przeze mnie.
Dzisiaj nie będę się rozpisywać, bo po prostu mi się nie chce pisać :P
 
 
 
Tak wiem znowu koloryzacja, ale to nie moja wina, że uwielbiam je tworzyć :P Mam nadzieję, że wszystko wam się przyda :)
Dzisiaj już nie robię sondy :P Jak coś chcecie konkretnego to piszcie, a ja wybiorę coś z waszych propozycji :)
Do następnej :)

5 komentarzy:

  1. Sygnaturka nie przypadła mi do gustu.
    Instrukcja.. cóż, ja raczej z nich nie korzystam. Często po prostu obiecuję sobie że skorzystam, a potem i tak zapominam :D
    Koloryzacja całkiem ładna.
    Pozdrawiam, xslaveex.

    OdpowiedzUsuń
  2. Team Inspire

    Pobrałam kilka baz pod ikonki. Na razie jestem w trakcie pracy, ale wkrótce efekty możesz znaleźć tutaj: http://literatura-pisane.blogspot.com/p/moje-ikony.html

    Oczywiście dodałam credit :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Do października zostały tylko dwa tygodnie. Chyba będę płakać. Niedługo koniec wolności i znów nauka :/ Ściągnęłam sobie tutorial i oto mój efekt. Zmieniłam troszkę stoki i dodałam swoją koloryzację:
    http://img842.imageshack.us/img842/64/lwr4.jpg
    Pozdrawiam serdecznie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba najbardziej podoba mi się sygnatura, tyle że napis w niej nie pasuje na moje :-p

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Bardzo fajny blog, cudne masz szablony, podobają mi się też tekstury
    *-* Czy mogłabym czasami korzystać z twoich tekstur do nagłówków? Oczywiscie zawsze dodaje Credic i też będę. Chciałam zawiadomić, że pobieram drugie tekstury z tej nitki: http://www.rose-perdu.blogspot.com/2013/05/014-im-chloe-tekstury-sygnatura.html Hasło na znak przeczytania regulaminu: Team inspire.

    OdpowiedzUsuń