19 wrz 2013

30| I'm Going to Hell

 
Cześć wam. Wiem, że nie dawno dodawałam notkę (całe 4 dni temu), ale porobiłam nowe dodatki i nie chce mi się czekać do niedzieli, by je wam dać... 
Nic specjalnego nie działo się przez te 4 dni...czytałam książki, spałam, oglądałam PLL od początku. Nie mogę uwierzyć, że wakacje mi się kończą i trzeba będzie iść na studia, chodzić na zajęcia. Przecież ja zejdę na zawał. Tak w ogóle to nawet nie wiem kiedy mam jakieś rozpoczęcie czy coś, ale co tam. Będę miała prawo...świetnie...jakbym chciała uczyć się prawa to chyba bym poszła na prawo, a nie na zarządzanie...
Już od jakiejś godziny w kółko słucham nowego singla The Pretty Reckless. Ta piosenka jest świetna! 
 
  
  
 
 
 
 
Nie wiem co mi się stało, że z własnej woli zrobiłam tekstury, ale muszę przyznać, że jestem z nich zadowolona i to chyba najlepsze tekstury jakie zrobiłam. Te do ikon powstały z tych dużych. Nawet wypróbowałam czy da się coś z nich zrobić. Efekt na nagłówku. Najbardziej jestem zadowolona z 1 i 2 koloryzacji :)
Mam prośbę: Powiadamiajcie mnie o pobraniu i czytajcie REGULAMIN!!
Przypominam o głosowaniu w sondach Katalogu Grafików i w rankingu września. Linki w Ogłoszeniach, po lewej stronie bloga.
Do następnej :)

11 komentarzy:

  1. Nagłówek całkiem całkiem :D
    Tekstury jakoś mi do gustu nie przypadły.
    W każdym razie życzę powodzenia na studiach XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Team Inspire
    pobieram kilka koloryzacji ; )
    naglowek wyszedl ci ladnie, podob a mi sie jego kolorek <3 i powodzenia na studiach, dasz rade :D

    OdpowiedzUsuń
  3. blessed
    Masz bardzo fajny blog. Bardzo podaobają mi się twoje prace. Pobieram instrukcje psd na sygnatury.Mój blog to http://prawdziwe-uczucie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko jest cudne, po prostu przepiękne, palce lizać!:D Tekstury wychodzą Ci fantastycznie i nie wiem, czemu wciąż masz do nich takie mieszane uczucia:p Ja Ci mówię, że są genialne i od dziś masz oficjalny zakaz kwestionowania tego xD
    Pozdrawiam serdecznie! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Team Inspire
    biore tekstury ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne *-*
    Team Inspire: pobieram stocki z http://www.rose-perdu.blogspot.com/2013/09/28-your-shine-is-somethin-like-mirror.html Oraz z tej notki drugie tekstury *_*

    OdpowiedzUsuń
  7. Boli mnie to, że oprócz nagłówków nic innego nie mogę stąd pobrać i wykorzystać, np do zrobienia czegoś własnego. Śliczne są te tekstury i kusi mnie żeby je użyć, ale czy jest szansa, że mogę je wykorzystać w innym programie niż photoshop?

    Znowu zakochałam się w nagłówku! 8_*

    OdpowiedzUsuń
  8. Team Inspire
    Pobrałam tekstury i stocki z poprzednich notek.
    A nagłówek śliczny *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Team Inspire
    Z tej notki pobieram koloryzacje i tekstury. Z poprzedniej z kolei instrukcję i koloryzację
    I będe używała tego tutaj: http://imperium-grafiki.blogspot.com/ gdzie zostałaś dodana do kredytów.
    Pozdrawiam, Lady Spark

    OdpowiedzUsuń
  10. Team Inspire
    z tej notki pobieram tekstury i teksturki jeszcze z norki 20 ! :D
    znajdziesz mnie na http://the-indestructible.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. dasz hasło do teksturek,pliska bo chce pobrac?

    OdpowiedzUsuń