26 wrz 2013

31| Your love lifts me out of time. And you know my heart by heart.

 
(c) aissha
Hej wszystkim :) We wtorek mam rozpoczęcie. Dopiero na 13:40, ale to nie zmienia faktu, że oczywiście nie chce mi się tam iść...Ale pociesza mnie to, że idę tylko wtorek, środa, czwartek, a piątek wolny i odeśpię wstawanie o tak wczesnej porze... Muszę jeszcze zapisać się na wf, chociaż nie wiem po co mi on, ale wolę ćwiczyć niż chodzić na teorię... Ostatni raz ćwiczyłam w 1 semestrze 1 klasy LO.
Nie mam pojęcia jak ja wstanę by na 8 dojechać na zajęcia. Błagam zabijcie mnie... Koniec z maratonami seriali, koniec z czytaniem książek, w każdej wolnej chwili...zaraz się popłaczę...
Jestem teraz trochę przeziębiona, gardełko mnie pobolewa, ale mam nadzieję, że przestanie. Jeszcze jutro muszę pojechać złożyć wniosek o kartę biletu elektronicznego, bo ta, którą mam jest zepsuta (nie wiem jak to się mogło stać, ale się stało). No dobra dość tego narzekania...
 
 
 
Na dzisiaj to tyle :) Basiu mam nadzieję, ze Stocki się podobają, bo zebrałam je specjalnie na twoją prośbę. 
Przypominam o czytaniu regulaminu!
Do następnej notki. :)

13 komentarzy:

  1. Team Inspire.
    Zabieram stocki.

    Rozumiem Cię. Miałam dokładnie tak sam kiedy ja zaczynałam rok szkolny, do tego mam cholernego doła bo jutro w szkole czeka mnie piekło...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudne *-* Pobieram pierwsza instrukcję. A skąd bierzesz te stocki domki itp. ? Jeśli mogę wiedzieć, bo sama jestem szabloniarką. Pobieram większość stocków z twojego bloga, mianowicie: http://rose-perdu.blogspot.com/2013/06/017-dont-let-me-go-impreza-z-stockami-i.html, te z galaktyką, z tej notki: http://rose-perdu.blogspot.com/2013/09/27-so-wake-me-up-when-its-all-over.html i z tej: http://rose-perdu.blogspot.com/2013/09/27-so-wake-me-up-when-its-all-over.html
    Mam nadzieję, że to nic złego, że aż tyle, ale po protu uwielbiam twój blog, i za każdym razem będę dodawać Credic. Mam nadzieję, że to cię nie zrazi. A, te instrukcje są cudne, mogę bardziej rozpracować, jak ty robisz te cudne nagłówki. A mogłabyś w następnej notce poruszyć temat, jaki najlepiej ustawiać wymiar nagłówka? Byłabym wdzięczna. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O lol! Zapomniałam hasła, Team Inspire. Przepraszam :C

      Usuń
    2. Team Inspire: jeszcze z tej notki pobrałam stocki <3

      Usuń
  3. Team Inspire.
    Stocki są moje ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Eh... Ja też nie wyobrażam sobie mojego studenckiego życia... Ty się ciesz, że masz przynajmniej piątki wolne ;P Ja cały tydzień mam zajęcia, czasami do 19.30 Ja tam zejdę. U mnie jeszcze dodatkowo dochodzi przeprowadzka, będę mieszkała na stancji. Strasznie się tego wszystkiego obawiam... Ale damy radę ;) Trzeba myśleć pozytywnie :D
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. "Team Inspire"

    pobieram wszystko z tego bloga

    OdpowiedzUsuń
  6. Team Inspire
    Oczywiście pobieram stocki i dziękuję <3.

    OdpowiedzUsuń
  7. Team Inspire
    Pobrałam parę textur z twojego bloga ( są piękne ) jak z nich skorzystam to napiszę do ciebie ok ? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na stronę http://rockmenowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. No cześć ;*
    Przepraszam, że nie odpisywałam, ostatnio na wszystko brakuje czasu, ale to sama od wtorku zauważysz :D Życzę więc powodzenia na studiach i dzięki za stocki, przydadzą mi się bardzooo <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Team Inspire.
    Pobrałam stocki
    Pozdrawiam, Lady Spark

    OdpowiedzUsuń