6 paź 2013

32| I am a champion and you’re gonna hear me roar

http://img405.imageshack.us/img405/6920/z4gm.jpg http://img853.imageshack.us/img853/3015/jdgi.jpg http://img850.imageshack.us/img850/4527/3vme.jpg http://img850.imageshack.us/img850/8048/vhox.jpg 
Hej wam :) Przepraszam, że notka dopiero dzisiaj, ale potrzebowałam trochę czasu na zrobienie dodatków, a po 2 jakoś nie miałam czasu na zrobienie wcześniej dodatków. Niby w piątek miałam wolne, ale byłam u babci... Mam bardzo mało dodatków dla was, bo kompletnie nie miałam pojęcia co wam dać... Dajcie jakieś propozycje w komentarzach...w ogóle to muszę zacząć wam odpisywać na te komentarze i obiecuję to robić od tej notki :) Pod każdym waszym komentarzem będzie odpowiedź, obiecuję!
Mam pytanie do Marzycielki: Nie do końca rozumiem o co Ci chodzi, w tym ustawianiu wymiaru nagłówka? Oczywiście postaram się poruszyć ten temat, ale jakbyś mogła to skonkretyzuj to... część stocków z domkami, są w paczkach z moich notek, a reszta to z jakiś innych blogów, ale dokładnie nie pamiętam z jakich...
Polecam piosenkę z początku notki. Bea Miller to bardzo utalentowana 13/14 latka, która była w 2 edycji xf. 
    
    
    
    
 
Na dzisiaj to tyle. To co chcecie w następnej notce?
A i od teraz notki będą się pojawiać najpóźniej w niedziele...zależy jak będę miała czas...
Miłego korzystania i pamiętajcie o regulaminie!
A i jeśli uważacie mój blog za przydatny to zagłosujcie na mnie w tych sondach: [TU] i [TU]
No to do następnej :) 

3 komentarze:

  1. Wymiary nagłówka, jakie najlepiej ustawiać :D Oczywiście nikt mnie nigdy nie zrozumie :P Druga koloryzacja strasznie mi się podoba *-* Chętnie zagłosuję na ciemnie w tych sondach =3 Powodzenia w nich zresztą życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poruszę ten temat w następnej notce :)
      Cieszę się, że koloryzacja Ci się podoba i dziękuję za głosy :)
      Dziękuję za odwiedziny na blogu :)

      Usuń
  2. Team Inspire
    Pobrałam koloryzację.
    Sama nie wiem jakie dodatki mogłabyś dodać w następnej notce... Może jakieś sygnatury, albo tekstrury?
    Pozdrawiam, Lady Spark

    OdpowiedzUsuń