13 paź 2013

33| When i see a mirror I gotta check twice, once for how I look, but once for who am I

 
(c) Misao
Studia zaczęły się pełną parą...Ostatnio doznałam załamania, po tym jak zobaczyłam jakie rzeczy mam na wykładach z matematyki, a tym bardziej tym, że ludzie podstaw na studiach nie znają...Np. co to jest funkcja itp., ale co tam... Miałam na jutro do zrobienia 4 zadania z matmy (trudniejsze niż "co to jest funkcja") i żeby poćwiczyć zrobiłam więcej, przynajmniej jutro będę ogarniać jakby mnie zapytał. 
Zrobiłam trochę dodatków i miałam wam dać je wszystkie, ale chyba część zostawię, gdybym nie dała rady w którymś tygodniu zrobić. Dzisiaj dam wam nagłówki, koloryzacje i sygnatury. Za tydzień zobaczycie co jeszcze da was mam :)
Marzycielka zapytała się mnie jakie wymiary nagłówka najlepiej ustawić...to zależy od tego jaki chce się szablon zrobić. Moje nagłówki mają 900x600px, ale np. do głównego szablonu bloga przycinałam nagłówek, bo taki o wysokości 600px nie pasował. Nie ma zasad co do wielkości nagłówka. Każdy robi takie jakie lubi, jakie mu się podobają i jakie pasują do szablonu...Nie wiem co jeszcze mogę powiedzieć o ustawieniach wielkości nagłówka...jak masz jakieś konkretniejsze pytania to pisz w komentarzach :)
 
 
  
 
 
 
 
Nie wiem po co wam pokazuję ten drugi nagłówek...Jest beznadziejny...ale podoba mi się koloryzacja z niego...Jest jakiś jego plus :P A ten pierwszy nagłówek z Ashley Tisdale został wykonany na podstawie instrukcji od Misao :)
To do następnej notki :)

10 komentarzy:

  1. Toż ja funkcje w gimnazjum zahaczyłam, bo pani się uparła, że będą mi w liceum potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo są potrzebne...w liceum będziesz miała więcej rodzai funkcji itp. I właśnie dlatego dziwi mnie, ze my na studiach to mieliśmy...ja się cofnęłam w rozwoju na tym wykładzie...

      Usuń
  2. Nie wiem, czemu uważasz, że którykolwiek z tych nagłówków mógłby być beznadziejny. W życiu nie słyszałam większej głupoty! Wszystkie są super:) Już nie wspomnę o koloryzacjach i pierwszej sygnaturce, która ma tak optymistyczne kolory, że nie mogę się w nią nie wpatrywać xD
    Jeśli ćwiczysz to na pewno nie będziesz miała problemu z tą matmą. Są trudne rzeczy, ale jak się coś tam policzy to... Bułka z masłem xD Z ciekawości spytam, co studiujesz? ;>
    xoxo;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :***
      Wiem, że trzeba ćwiczyć i wczorajszy dzień poświęcony na robienie matmy nie poszedł na marne :) Ja się matmy nie boje...lubię rzeczy na myślenie.
      Studiuję Zarządzanie :)

      Usuń
    2. Ale jakieś specjalne zarządzanie czy po prostu zarządzanie?:) Bo są różne zarządzania:p Osobiście znam tylko "zarządzanie i inżynierię produkcji":p

      Usuń
  3. Trzymam kciuki i dasz radę na zajęciach :)
    Nagłówki są świetne a urzekł mnie najbardziej ten pierwszy. Sygnaturki też ładniutkie :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację dam radę :) Może nie będę usypiać na nich :P
      Cieszę się, że podobają Ci się dodatki :)

      Usuń
  4. Pierwszy nagłówek i pierwsza sygnaturka! <3 Gdyby nie ten dodatkowy miesiąc wakacji, pewnie współczułabym ci rozpoczęcia studiów :D A tak na poważnie, to nie muszę ci współczuć, na pewno sobie poradzisz ze wszystkim! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że podobają Ci się :) Nawet sobie nie wyobrażasz jak ten miesiąc szybko zleciał :P Dziękuję za wiarę we mnie :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń