20 paź 2013

34| I'll walk right up to you and put one finger in the air

Cześć wam. Nadeszła niedziela, więc czas na nową notkę. Mam nadzieję, że się cieszycie :) Coraz lepiej się czuję na uczelni. Poznałam parę fajnych osób. Jest naprawdę fajnie, mimo że to nie mój wymarzony kierunek...Trochę mi się usypia na wykładach, ale to normalka... W środę UMCS ma wolny dzień od zajęć (inauguracja roku akademickiego) i mam wolny dzień, a co piękniejsze - przepada mi wf. I już postanowiłam, że w czwartek idę tylko na jeden wykład...Nie chce mi się siedzieć na naukach o organizacji i na prawie, więc będę tylko na matmie. Miałam w ogóle nie iść, ale na ćwiczeniach sprawdza nam czy mamy notatki z wykładu...taaaa witamy na studiach...no nie ważne...
Porobiłam trochę zapasów na bloga. I zamierzam wam je dawać sukcesywnie, a nie wszystko na raz. Zobaczymy co z tego wyjdzie... Dzisiaj mam dla was tekstury i muszę przyznać, że jestem bardzo z nich zadowolona, oraz czcionki z dafont. Mam nadzieję, że wam się przydadzą...(przepraszam, za taki zwykły podgląd do czcionek, ale jakoś nie miałam pomysłu na niego).
 
 
 
 
 
No to na dzisiaj tyle :) Jeśli uważacie mój blog za przydatny zagłosujcie w tych sondach: [TU] i [TU] Do następnej :)

18 komentarzy:

  1. Team Inspire
    pobieram wszystkie dodatki z tego posta i innych xD
    Teksturki i fonty piękne *o*

    OdpowiedzUsuń
  2. Eh, studia. Mnie to czeka za rok, chociaż tak naprawdę nie wiem, co będę robić. Może nawet się nie dostanę? Eh... Tobie życzę powodzenia. A co studiujesz?
    Cieszę się bardzo widząc moją sygnaturkę na początku postu, to zaszczyt ^^

    Team Inspire

    Pobieram teksturki, są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj dostaniesz się! Na pewno :) Masz jeszcze trochę czasu na zdecydowanie się na jakiś kierunek :) A ja studiuję zarządzanie :)

      Usuń
  3. Team Inspire
    Pobieram wszystko! *__* Chyba wiadomo jak uwielbiam czcionki i tekstury (noo, najbardziej to te tekstury i stocki) Studia...Nie znam się na tym, ale już mnie przerażają >.< życzę powodzenia na tych studiach ^^ A jaki tak w ogóle wybrałaś kierunek? *u* Co do tekstur: są super, od razu chciałam je pobrać ^^ Wyszły ci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tekstury się podobają :)
      Studiuję zarządzanie :)

      Usuń
  4. "Team Inspire"

    pobieram wszystko jak idzie

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj usypianie na wykładach! Ostatnio też miałam kryzys na Doktrynach, ale na przerwie wszamałam czekoladowy batonik i trochę energii przybyło, jakoś przetrwałam :) A widzisz, wcale nie jest źle na tych studiach. Tekstury wyglądają świetnie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba też zacznę brać batoniki czekoladowe na zajęcia...
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Team Inspire
    Z notki numer 33 pobrałam koloryzacje
    A z tej z kolei pobieram tekstury i czcionki :)
    Ja w tym semestrze jestem w zasadzie zmuszona chodzić na wykłądy, bo nagle moja uczelnia postanowiła ogłosić, że są obowiązkowe i wykładowcy zaczęli robić listę... mioooooodzio.
    Pozdrawiam, Lady Spark

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez sensu...ja nawet jak chodzę na wykłady to tak na nich usypiam...
      Miłego korzystania z dodatków :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Team Inspire
    z tej notki pobieram teksturki, które są świetne i czcionki ;)
    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Team Inspire
    Pobrałam texturki i czcionki są śliczne *-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Team Inspire
    Witam ;) Świetny blog i dodatki. Oczywiście pobieram stocki i texturki.
    Postaram się tu zaglądać często.

    Pozdrawiam i zapraszam na mój blog. :)
    http://prettysmilex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Team Inspire
    Pobrałam tekstury i czcionki :D
    Są cudnee

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne tekstury i pobieram jeden zestaw, pozdrawiam. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam pytanie. Bo pobrałam czcionki, ale nie mogę z nich korzystać. Każą wpisać hasło. Co mam zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  13. Team Inspire
    Pobrałam tekstury.

    OdpowiedzUsuń