26 paź 2013

35| The story of my life I take her home

 
Hej wam :) Tą notkę dodaję trochę wcześniej, ponieważ niedzielę muszę poświęcić na matematykę. Mój jakże ukochany pan magister od matematyki mnie denerwuje (delikatnie mówiąc), nie można mu powiedzieć, że czegoś nie było w liceum, a tym samym sugerować, by coś o tym powiedział, bo wyzwie Cię od przedszkolaków. Jeśli nie umie się matmy to cię zwyzywa, że nie będziesz potrafił zarządzać własną rodziną. A teraz najlepsze...Siedzimy na ćwiczeniach i jedzie karetka, by uratować komuś życie, a ten z tekstem: "Niech przejedzie ta dyskoteka"...no aż się we mnie zagotowało. Idiota!! Aż mną telepie, jak pomyślę, że w poniedziałek będę musiała spędzić z nim półtorej godziny. Chyba wezmę proszek uspokajający, bo ostatnio ledwo wytrzymywałam i wszystko komentowałam, a chcę zaliczyć te ćwiczenia i to na wyższą ocenę, więc muszę się hamować! Tak w ogóle to ten jakże wykwalifikowany pan wyciągną złe wnioski z zadania, a wszyscy (oprócz mnie) przepisali z tablicy nie myśląc nad zadaniem...Niech mi ktoś powie jak mogło mu wyjść takie coś: |-1| = 0...  szukaliśmy przeciw dziedziny i jakoś zawsze mnie uczyli, że wartość bezwzględna z -1 równa się 1...No nie ważne...musiałam się wam wygadać... Przejdźmy może do przyjemniejszych rzeczy, a mam na myśli dodatki. Mam dla was 5 nagłówków i dwie koloryzacje. Do koloryzacji dam jeden komentarz: "Takie są efekty, jak Agata chce zrobić inną koloryzację" (to tak do drugiej koloryzacji...bo pierwsza jest normalna).
 

  
 
 
 
No to na dzisiaj już tyle :) Z całego serca chciałam podziękować Esther z Katalogu Grafików za zrobienie przeglądu z moimi pracami.
Do następnej notki :)

12 komentarzy:

  1. Prace jakoś mało zaskakujące..
    W sumie, może spróbowałabyś coś nowego zrobić? Jakaś nowa technika czy coś?
    Chętnie bym coś takiego zobaczyła :D
    Ogólnie jest lepiej niż było wcześniej, za co wielki plus.
    To chyba by było na tyle.
    Pozdrawiam, xslaveex. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Team Inspire
    Ostatni najładniejszy jak na mój gust *-* Współczuję profesorka :/ Nie mam co sie rozpisać, więc pobieram koloryzacje z tej notki i z notki: http://rose-perdu.blogspot.com/2013/07/24-3000-miles-away-feels-like-its.html

    Powodzenia w szkole :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj to na serio współczucia z tym profesorkiem od matmy.
    Z nagłówków najbardziej przypadł mi do gustu ten 3 jest w nim coś fajnego te kolorki chyba.
    Natomiast ten 4 jest przerażający hehe pewnie z myślą o halloween zrobiony :D
    Czekam na kolejną notkę.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem Cię, jeśli chodzi o profesora matematyki. Miałam już kilku nauczycieli od tego przedmiotu, i cóż, żaden nie był normalny. Wszyscy lecą na zasadzie "- rozumiecie? - nie. - to przechodzimy do zadań" w moim przypadku. Ale co ja poradzę? Tyle że sobie pogadam. Ostatni nagłówek chyba najbardziej przypadł mi do gustu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Team Inspire
    Pobrałam koloryzacje.
    Matko ją musisz mieć cierpliwość do tego magistra. Ja już dawno bym wybuchła. Jak można określać karetkę? Grrrrrr.... Dosłownie nóż się sam w kieszeni otwiera. Czasami jednak tak jest, że magistrzy mają przerost ambicji nad formą i są gorsi od co niektórych wykładowców ze skrótem dr przed nazwiskiem. Nienawidzę czegoś takiego.
    Do gustu zdecydowanie przypadły mi nagłówki pierwszy i ostatni. Są wspaniałe ;).
    Pozdrawiam i życzę powodzenia na matematyce.
    Lady Spark

    OdpowiedzUsuń
  6. Nagłówki są ładniutkie :)
    A czwarty przerażający :D
    Gratuluję przeglądu :)
    A jeśli chodzi o matematyków to nigdy ich nie zrozumiesz. To są diabły a nie ludzie!
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  7. Współczuję takiego profesora, to jakaś masakra. Ja w liceum miałam podobnego pod tym względem, gdy mu się mówiło, że czegoś nie było w gimnazjum więc po części Cię rozumiem.
    Co do nagłówków to są śliczne, ale mi najbardziej spodobał się ten drugi, jest bardzo ciekawie zrobiony, z fajnym pomysłem i jakoś przyciąga mój wzrok. :)
    Pozdrawiam. :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety po tej ziemi chodzi wielu takich idiotów. Znam takich, na szczęście w szkole nie miałam z nimi do czynienia. Chociaż nasz ksiądz od religii w liceum też zbyt normalny nie był. Niemniej jednak współczuję Ci mieć z takim elementem zajęcia. Wierzę, jednak, że dasz radę. Musisz tylko zacisnąć zęby :P Co do nagłówków to najbardziej podoba mi się pierwszy. Ma taką ciepłą kolorystykę, która kojarzy mi się z końcówką lata/początkiem jesieni. Drugi też jest ładny, ale chyba zmieniłabym kolorystykę na bardziej jednolitą.
    Trzymaj się tam cierpliwie!
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Od razu zaznaczam, że dodałam do obserwowanych. Swego czasu zaglądałam na twojego bloga, ale potem skończyłam z blogosferą i wszystko zanikło. Teraz znów wróciłam. Piękną grafikę prezentujesz, postaram się na bieżąco komentować ; )

    Zapraszam do siebie, miejmy nadzieję, że zawitam na dłużej w świecie blogosfery :)
    http://pretenditsfine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję, dziękuję, dziękuję! Kochanaaa ;*
    Pierwsza koloryzacja na pewno się u mnie sprawdzi, także pobieram <3

    OdpowiedzUsuń
  11. zapraszam na Halloweenopwy post http://rockmenowa.blogspot.com/2013/10/halloween-paradise.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Team Inspire
    Pobrałam koloryzacje.

    OdpowiedzUsuń