3 lis 2013

36| Hard to face that I can’t see you anymore

   
(c) #Brill
Hej wam :) Przepraszam, że wam nie odpisałam na komentarze, ale wszystkie przeczytałam. Bardzo wam dziękuję, że mnie wspieracie. Ostatnio na matematyce było o wiele lepiej, bo zajęłam się zadaniami i nie zwracałam uwagi na nauczyciela. Bardzo się cieszę, że spodobały wam się nagłówki :) Naprawdę jestem wam bardzo wdzięczna za te miłe komentarze. Cieszę się także, że was nie zanudziłam swoim pisaniem :) 
Ja oczywiście teraz zamiast robić matmę, siedzę i piszę notkę...Ale spokojnie, wszystko zrobię. Łatwe zadania to się szybko zrobi. Minął już miesiąc odkąd zaczęłam studia i muszę przyznać, że już się wczułam w to studiowanie i dobrze mi na uczelni :) 
Poprzedni tydzień miałam zaganiany dlatego wam nie odpisałam, ale obiecuję, że w tym na pewno odpiszę. Powinnam zmienić szablon, bo ten już długo tutaj jest, ale jestem nim tak zauroczona, że nie mam serca go zmieniać. Po prostu jestem zakochana w nagłówku. No to przechodzimy do tego co was najbardziej interesuje - dodatki :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
No to na dzisiaj tyle :) Mam nadzieję, że podoba się wam to co dla was przygotowałam :)
Jeśli uważacie mój blog za przydatny to możecie pomóc i zagłosować na mnie w sondzie [TU
Do następnej notki :) 

20 komentarzy:

  1. Świetne dodatki! Tekstury i napisy są niesamowite. Cudowne rzeczy przygotowałaś;* x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :** Cieszę się, że się podobają :)

      Usuń
  2. Aguś, bardzo fajnie mi się oglądało dzisiejszą notkę.
    Otóż, widzę że starałaś się zrobić coś innego :D
    1 sygnatura ładna, jednak za dużo w niej topazu.
    W 2 jak dla mnie za bardzo 'napaćkane'.
    W 3 napis mi się nie podoba, poza tym ładna :D
    A 4 mi się podoba, starłabym tylko ciut bardziej teksturkę z postaci.
    Naprawdę miło mnie dziś zaskoczyłaś :D
    Pozdrawiam, xslaveex. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te 3 pierwsze sygnatury zrobiłam z jakieś dwa tygodnie temu :P dzisiaj tylko tą 4 :) Cieszę się, że Ci się podobają :)
      co do 2 sygnatury to Ty wiesz, że ja lubię napaćkane :P
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Nowy szablon? Tak! Z chęcią bym zobaczyła coś nowego :) Mam nadzieję, że nie porzucisz na długo tego pomysłu. Sygnaturki są naprawdę ładne. Chyba najbardziej podoba mi się ta ostatnia.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie muszę porzucić ten pomysł, bo nie mam czasu na bawienie się moim ukochanym css i w ogóle jakoś pomysłu nie mam na szablon...
      tak w ogóle to za bardzo się przywiązałam do tego nagłówka *_* Ja go uwielbiam i serce mi chyba pęknie jak będę go zmieniać...
      Cieszę się, że podobają Ci się sygnaturki :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Bardzo ładne sygnaturki.
    Moje ulubione to nr 2 i 3 ;).
    Z chęcią zobaczę nowy szablon <3.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają :)
      Po co ja napisałam o nowym szablonie? :P Obiecuję, że zrobię, ale na pewno nie na za tydzień. Najwcześniej pojawi się za dwa tygodnie :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Hej :) Dawno mnie tutaj nie było. Wybacz, za moją nieobecność.
    Śliczne są te sygnatury, tekstury też genialne. Jak mnie kusi, żeby je wykorzystać, ale nie odnajduję się w żadnym programie do przerabiania zdjęć ;/
    Czekam co zaproponujesz wraz z nowym wyglądem bloga :)

    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nic wam nie powiem :P poczekacie sobie troszkę na nowy wygląd, bo nie mam czasu na css... :)
      Dziękuję, że wpadłaś :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Świetne sygnatury! <3 I dziękuję za umieszczenie moich ikonek w poście <3
    Czekam na więcej :*
    I dobrze, że z matmą lepiej. Z nauczycielem od matmy nie ma co się spierać. Oni zawsze myślą, że są lepsi ...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :) Są przepiękne :)
      Cieszę się, że sygnaturki się podobają :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Boskie sygnaturki!
    Strasznie mi się podoba ta 3 oraz 5.
    Kocham po prostu.
    Pozdrawiam oraz czekam z niecierpliwością na nowy post. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 3 sygna skradła moje serce ♥ w tej 2 postac troche za bardzo jest wtopiona no ale przymkne oko xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było zaplanowane :P Lubię takie :P
      dziękuję za opinię i cieszę się, że Ci się podobają :)

      Usuń
  9. Team Inspire

    Pobrałam sygnaturę na http://ukartowani.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pobrałam tekstury i stocki ;)
    Team Inspire

    OdpowiedzUsuń