11 lis 2013

37| Wish I knew back then what I know now

http://img43.imageshack.us/img43/1403/4m5y.jpg
Hej wam :) Przepraszam, że dzisiejsza notka jest z małym opóźnieniem...Już wczoraj miałam wszystko przygotowane, ale jakoś nie chciało mi się pisać notki. W weekend miałam dodatkowe wykłady i spędziłam na uczelni trochę czasu... W sobotę byłam od 8 do 14.15, a w środę od 8 do 13.35...powinnam być dłużej, ale już mi się tam siedzieć dłużej nie chciało, a że już byłam wpisana na listę, to stwierdziłam, że idę do domu... I tak długo wytrzymałam...
Zakochałam się w piosenkach z nowej płyty Little Mix! Wiedziałam, że muszę wam dać na początku jakąś piosenkę akurat z tej płyty, ale wszystkie są cudowne i miałam problem z wybraniem... W końcu zdecydowałam się na Little Me, ponieważ ma przepiękny tekst. 
Już mam pomysł na nowy szablon, ale na razie brakuje mi czasu na wykonanie go... Wiem jaki będzie układ, tylko nie do końca wiem jaki nagłówek i jakie kolory, ale to wyjdzie w praniu :P Mam nadzieję, że wam się spodoba to co planuję zrobić...Tak w ogóle to mam nadzieję, że mi wyjdzie to co chcę zrobić...Ja i css po prostu się kochamy...
Myślałam nad tym, by częściej pisać notki na blogu...przynajmniej dwa razy w tygodniu, bo chciałabym dojść do 50 postu przed końcem roku. Jak dobrze pójdzie to 50 notka połączyła by się ze świąteczną i może bym zrobiła jakąś imprezę...Wychodzi na to, że w tym tygodniu muszę dać jeszcze dwie notki...w czwartek i w niedzielę, ale to przez to, że ta notka jest z opóźnieniem. A później już by były w czwartki i w niedziele... Ale od razu mówię, że prawdopodobnie byłoby w nich miej dodatków (chyba, że będę miała wenę i jakimś cudem udałoby mi się robić ich więcej). Co wy na to? Częściej notki, a mniej dodatków?
Na dziś mam dla was ikony (bazy od Carllton, i z trouble-is-coming oraz z unfaithful-heaven no i jeszcze jakieś moje) oraz 5 koloryzacji :)
 
   
   
   
No to na dzisiaj tyle...Jak wam się podobają dodatki? Wiem, że ikony nie są najlepsze, ale ciągle ćwiczę :P Co powiecie na instrukcję w następnej notce? Już mam prawie przygotowaną...zostało mi tekst dopisać.
Jeśli podoba wam się ten blog, i przydają wam się dodatki, które dla was przygotowuję to możecie zagłosować w tych sondach: [TU] i [TU]
A przy okazji zapraszam na imprezę u Basi, która odbędzie się 25 grudnia :)

14 komentarzy:

  1. Z ikonkami to rzeczywiście musisz jeszcze poćwiczyć, ale w sumie co ja tam wiem, mi też nie wychodzą.. :D
    Koloryzacje ładne.
    I dziękuję za promowanie imprezy. ^^
    Pozdrawiam, xslaveex. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłaś nie dawać tej piosenki, bo kurde teraz ciągle jej słucham :D

      Usuń
    2. oj bo te ikonki są za małe :P heh to wszystko przez to :P
      Cieszę się, że podobają Ci się koloryzacje :)
      Nie ma za co dziękować...ja już się nie mogę jej doczekać.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Co do notek to podziwiam, że chcesz dodawać dwa razy w tygodniu bo to ciężki orzech do zgryzienia, ale oby Ci się udało. :) Ale pomysł z imprezą wydaje się naprawdę fajny i trzymam kciuki aby się udało.
    Ikonki to są takie małe skurczybyki. :P Ja nie raz się nad nimi męczę i nie chcą wyjść. Twoje ś naprawdę dobre, pierwsza z Dylanem <3
    Ale jeszcze podoba mi się druga w drugim rzędzie i pierwsza w ostatnim rzędzie. Wszystkie są fajne, ale te jakoś najbardziej mi się spodobały. :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie wiem czy mi się będzie chciało, ale będę próbować :P
      Cieszę się, że Ci się podobają ikonki :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. No to ja czekam ze zniecierpliwieniem na nowy szablon. Jestem strasznie ciekawa efektu :)
    Co do częstszych postów to nie jestem do końca przekonana. Może być ciężko jeśli chodzi o dodatki.
    Ale jeśli będziesz dodawać ten raz w tygodniu to jest też tego plus, bo dodasz imprezkę świąteczną i później jeszcze jedną urodzinową :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zobaczymy jak to wyjdzie...jeśli czas i wena pozwolą to będą częściej... Ty dobrze kombinujesz z tymi imprezami :P Ja wolałabym zrobić jedną :P Ale zobaczymy co z tego wyjdzie...
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. O taaaaak! Jestem i za częstymi notkami, i za imprezką, i za takimi świetnymi dodatkami <3 Pierwsza koloryzacja i czwarta już są w moich ulubionych folderkach. Kocham i pozdrawiam. Życzę powodzenia w wytrzymywaniu na wykładach ;P ;**
    No i dziękuję! MISIO:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podobają Ci się koloryzacje :) Miłego korzystania :****
      Nie dziękuję :P
      :******

      Usuń
  5. Ikonki bardzo ładne, ale ćwiczenia na pewno nie zaszkodzą ;).
    Najbardziej podoba mi się ta z Miley.
    Koloryzacje też wyglądają kusząco :D. Hm... może porwę sobie przedostatnią (Team Inspire).
    Nie mogę się już doczekać nowego szablonu i życzę dużo wolnego czasu na jego tworzenie <3
    Co do notek to myślę, że częstsze nie są złe. Zresztą, aby dobić do 50 w święta :D.
    Także trzymam kciuki i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jej :** tak się cieszę, że ikonki się komuś podobają...Zawsze mam z nimi problemy.
      Miłego korzystania z koloryzacji :)
      Mam nadzieję, że znajdę ten czas...I mam nadzieję, że spodoba się wam to co wykombinuję :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. 1. Zgadzam się z xslaveex jeśli chodzi o piosenkę ... słucham jej teraz na okrągło ;D
    2. Jednak będąc opozycji uważam, że ikonki wyszły ci naprawdę świetne .. szczególnie pierwsza w 2 rzędzie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. UPS :P tak jakoś wyszło z tą piosenką :)
      Cieszę się, że ikonki Ci się podobają :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Fajnie byłoby, gdybyś dodawała więcej notek, ale to wcale nie jest takie proste jak się wydaje. Sama wiem, bo kiedyś też tak próbowałam, teraz staram się dodawać notki co 5-6 dni, ale różnie to wychodzi. Ikonki wyszły Ci całkiem, całkiem :D Czekam na ten nowy szablon! Wstaw go już, no!
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń