14 lis 2013

38| He'll never realise what he's got untill He's gone

(c) Renfi
Cześć wam :) tak jak obiecywałam notka pojawia się w czwartek :) Jak na razie wszystko idzie z godnie z planem... Na szczęście piątki mam wolne, więc w czwartki mam czas, by dorobić jakieś dodatki i napisać notkę. Szablon już się robi :P Byłby na dzisiaj gotowy, ale ja i css nie przepadamy za sobą, ale na niedzielę już na pewno będzie. Zostało mi już parę rzeczy poprawić... Chciałam aby jeden z gadżetów przewijał się razem z blogiem, ale nie wiem jaki kod jest na to...Wiecie może? Błagam jak wiecie to pomóżcie biednej osóbce i podzielcie się informacją... Mam nadzieję, że ten szablon się wam spodoba...jest taki inny... wszystkie moje szablony miały standardowe układy, a ten będzie trochę inny :) 
W poniedziałek mam pierwsze kolokwium... Część grup już miała i w jednej z nich z 25 osób 5 zaliczyło... Ogarniacie?! Babka sprawdziła 25 prac w 5 minut, w ogóle nie czytała tego...załamka! Jak zaliczę za pierwszym razem to będę skakać z radości! Od jutra biorę się za naukę. Coś czuję, że będę usypiać podczas nauki, ale co tam. W ogóle to ostatni raz uczyłam się do matury, a teraz po 7 miesiącach leniuchowania, w końcu trzeba wziąć się do roboty.
Z dodatków mam dzisiaj dla was dwa nagłówki (część z was pewnie widziała jeden z nich już na DA), patterny, które znalazłam i jedną koloryzację (miałam jej dzisiaj nie dawać, ale jest potrzebna do instrukcji).

PSD coloring: Little Me by rose-perdu
No to na dzisiaj koniec :) Mam nadzieję, że podobają się wam dodatki. Przypominam o głosowaniu w sondach: [TU] i [TU].
Prawdopodobnie w niedzielę zamknę bloga na czas zmieniania szablonu. Pamiętajcie o moim pytaniu co do CSS...naprawdę przydałaby mi się wasza pomoc :)
Do następnej :)

14 komentarzy:

  1. Team Inspire - pobieram patterny ;)
    Oba nagłówki są bardzo ładne <3. Ale pierwszy po prostu przebił wszystko.
    Chyba znam rozwiązanie na Twój problem z CSS'em.
    Po prostu po wpisaniu selektoru należy wpisać position: fixed i ustawić parametry.
    Coś musi być trudne to kolokwium... ale trzymam kciuki i wierzę, że dasz radę ;)
    Nie mogę się już doczekać nowego szablonu <3
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że nagłówki Ci się podobają :)
      Dziękuję za rozwiązanie mojego problemu :) Nigdy bym nie pomyślała, że tylko tyle trzeba zrobić :) Jednak nie użyję tego kodu, bo zmieniłam plan, ale na pewno przyda się na później :)
      Nie tyle trudne, co po prostu nie liczy się to co napiszesz tylko, czy masz szczęście...
      Ja też już się nie mogę doczekać, aż wam go pokaże...Ale się trochę stresuję :P
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Pierwszy nagłówek wyszedł ci świetnie! <3 Jest bombowy i zachwycam się uh ah :D
    Czekam na nowy szablon i napisz jaki to problem z css ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że podoba Ci sie nagłówek :)
      A mój problem z CSS rozwiązała już Aga, ale dziękuję za chęci :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Nagłówki są ładne, aczkolwiek wiesz,
    że ja nie lubię jak tekstura nachodzi za bardzo na postać XD
    Z kolosem sobie poradzisz :D
    Pozdrawiam, xslaveex. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, wiem :P ale na drugim nie nachodzi :P heh :)
      Mam nadzieję, że mi się uda :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Pierwszy nagłówek piękny, chociaż ciut wymazałabym tekstury z postaci :P Patterny i PSD również są bardzo ładne.
    Pozdawiam, Dakota ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za opinię i cieszę się, że podobają Ci się dodatki :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Wspaniałe nagłówki, aczkolwiek ja jestem zwolennikiem prostoty więc drugi bardziej ujął moje serce :D
    Tema Inspire.
    Zabrałem wszystkie tekstury do ikon jaki do tej pory pojawiły się na twoim blogu :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bardzo się cieszę, że Ci się podobają :)
      Miłego korzystania z tekstur :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Drugi nagłówek podbił moje serce :) Uwielbiam twojego bloga graficznego tak samo jak twoją twórczość. Tylko pozazdrościć :)
    Pozdrawiam, Hayley :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet sobie nie wyobrażasz jak mi miło, po przeczytaniu tego komentarza :) Dziękuję za tak miły komentarz :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Jeżeli chodzi Ci o to, aby menu było stałe, a reszta się normalnie przesuwała to w kodzie menu wpisz: {position: fixed} powinno zadziałać. Jakby co napisz do mnie, to Ci pomogę, teraz mam troszkę wolnego czasu, ale za trzy tygodnie również mam pierwsze kolokwium, i to z logiki i nie powiem, ale też się denerwuję. Nie ma co się martwić na zapas. Damy radę :) Oba nagłówki w notce są śliczne, nawet nie mogę wskazać, który podoba mi się bardziej.
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń