17 lis 2013

39| There’s a lot behind those big blue eyes

bh8x.jpg5pli.jpgc54e.jpg7q9m.jpg
(c) Frigg
2:28 a co robi Agata? Zbiera dodatki i pisze notkę...Bo po co spać...Ale tak na serio to muszę teraz dodać tą notkę, bo całą niedzielę muszę poświęcić na naukę na kolokwium... Wiecie jakie to jest nudne?! No np.
Organizacja jest to pewna całość, złożona z elementów, które są tak rozsądnie ułożone, że przyczyniają się do sukcesów całości.
No załamka. A i tak najlepsze jest to, że nawet jak wszystko wykuję to mogę nie zaliczyć, ale co tam...
Jak zapewne zauważyliście na blogu pojawił się nowy szablon. Ja osobiście jestem z niego bardzo zadowolona. Naprawdę :) Wyszedł taki, jaki miał wyjść. Kolory, moi kochani chłopcy...wszystko. Jeśli mam być szczera to ten nagłówek to fragment tapety na mojego laptopa...Zrobiłam ją, patrzę i jakoś tak stwierdziłam, że muszę zrobić z tego szablon. Oczywiście nieźle się namęczyłam z CSS...on po prostu mnie nie lubi...ehhh

Dzisiaj mija pół roku od mojej ostatniej matury. Jak to szybko zleciało!! Przeraża mnie to, że czas tak szybko leci, a co najlepsze większość tego czasu spędzamy w szkole/na uczelni, a potem przychodzimy do domu i się uczymy, a po studiach praca i znowu to samo. A kiedy mamy spełniać marzenia? Kiedy podróżować? Jak ja tak piszę to znaczy, że czas spać :P Wiecie co jest najgorsze? Pościel muszę oblec w poszewki...

Dzisiaj mam dla was stocki. Jedna paczka jest z modelkami, aktorkami, aktorami, a druga z mieszaniną różnych rzeczy...Mam nadzieję, że wam się przydadzą... A i taka mała prośba do wszystkich pobierających - Może przeczytacie regulamin i powiadomicie mnie o pobieraniu?! Ja widzę ile osób pobrało dodatki...
No to na dzisiaj tyle :) Mam nadzieję, że jesteście zadowoleni z dodatków :)
Co chcecie w następnej notce? Piszcie propozycje!
Pozdrawiam :)

27 komentarzy:

  1. Team Inspire.
    Jejciu, nowy szablon jest przepiękny! W szczególności mi się podoba to, że One Direction na nim jest :3 Właśnie Ciebie lubi CSS, to mnie nie lubi, bo nie potrafię go ogarnąć :c Pobrałam stocki, przydadzą mi się :)
    Pozdrawiam, Dakota ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nadal go nie ogarniam :P A on mnie nie słucha...
      Cieszę się, że szablon Ci się podoba :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. team inspire, powiedzmy xd
    Pół roku od ostatniej matury? A miałaś ich kilka? xD W sensie, nie zdałaś i musiałaś pisać kolejną? XD Tak śmiesznie to brzmi ;P
    Główny ładny, tylko jest ucięty i 1d. To tak jakby mi najbardziej przeszkadza xD
    Pobrałabym coś (dlatego wpisałam hasło na początku) ale się rozmyśliłam. Mam za dużo tego wszystkiego na komputerze, muszę te modelki w końcu kiedyś zużyć xD
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teoretycznie miałam kilka, bo jest matura z polskiego, potem z matmy, ang no i ustne...no i właśnie 17 maja miałam ustną z polskiego...masz rację...dziwnie to zabrzmiało, ale była druga w nocy i nie za bardzo się skupiałam nad sensem...
      W jakim sensie ucięty? Chodzi o to, ze kawałek Nialla ucięłam, czy się coś rozwalił przy innej rozdzielczości?
      Wiem co czujesz z tymi stockami :P
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Team inspire
    Jak piękny nowy szablon! Bardzo podobają mi się jego kolory, układ i css :) No niestety, takie jest życie. Tylko nauka, nauka, potem praca... Tylko monotonność, ech. Pobieram obie paczki stocków, pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Mogłabyś się podzielić koloryzacją, której użyłaś do stworzenia podglądów do paczek? :)

      Usuń
    2. Cieszę się, że podoba Ci się szablon :)
      Oczywiście, że się podzielę :) W następnym poście dodam :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Team Inspire, pobieram stocki.
    Oj tak, czas szybko leci. Ale widocznie trzeba wybierać między karierą a marzeniami, jeśli one się nie łączą ze sobą :c No, ale takie jest życie.
    Szablon główny śliczny <3 Tylko tak troszkę za duży jak na moją rozdzielczość XD
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buuuu a sprawdzałam jak będzie wyglądał w innych rozdzielczościach i wydawało się ok...ehhh
      Cieszę się, że Ci się podoba :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Szablon ładny, jednak nie trawie 1D, byłam kiedys ich fanką ale noo...gusta sie zmieniaja... Faktycznie czas ucieka jak cholerka *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no gusta się zmieniają sama o tym dobrze wiem :P Jednak cieszę się, że podoba Ci się szablon, nawet jak jest z 1D :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Główny ładny. :D
    Team Inspire - pobieram stocki.
    Oczywiście życzę ci powodzenia na kolosie XD
    Pozdrawiam, xslaveex. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że szablon Ci się podoba, a za powodzenie nie dziękuję, bo nie chcę zapeszyć :P
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. "Team Inspire"
    Kradnę stocki <3
    A szablon wyszedł ci niesamowicie! Na prawdę jestem pełna podziwu. Jest tutaj tak estetycznie, i jeszcze te kolorki <3
    Same ohy i ahy :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :***
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Mam ogromną prośbę! Pomogłabyś w rozreklamowaniu forum graficznego? Wraz z ekipą chciałybyśmy skupić jakąś większą grupkę ludzi, których interesuje grafika, a bardzo trudno jest się teraz przebić ;c Jakby co podaję adres. Bardzo nam na tym zależy.
    www.creative-graphic.cba.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Team Inspire
    Oj dawno mnie nie było tu :D Wow szablon główny prześliczny!!! Połączenie tych kolorków wspaniałe. Wygląda bosko. W nagłówku nie pasują mi tylko 1D bo zbytnio za nimi nie przepadam, ale ważne że tb się podoba. A tak to nagłówek piękny! Oczywiście stocki pobieram i koloryzacje z poprzedniej notki i zerknę na tutorial także.
    Życzę powodzenia z nauką i trzymam kciuki abyś kolokwiom zdała oraz czekam na kolejną notkę. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podoba Ci się szablon! Mam nadzieję, ze dodatki Ci się przydadzą :)
      Nie dziękuję :**
      Pozdrawiam :**

      Usuń
  10. Team Inspire

    Wiesz, że aż zachęciłaś mnie tytułem postu. Po prostu to jedna z moich ulubionych piosenek i jakbym mogła nie pamiętać akurat tej jego części. Chyba każdy lubi siedzieć po nocy i coś pisać. Może dlatego, ze nikt mu nie truje dupy :), albo po prostu ma tylko wtedy czas - tak jak ty. Śliczny ten szablon główny, muszę przyznać i przy okazji zapoznam się z twoją grafiką. :)

    Pobieram stocki. ♥
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zachęciłam Cię do pozostania na bogu :) Fajnie, że podoba Ci się szablon :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Super wygląd bloga *-*
    Piękne kolorki, nagłówek i css blogusia :D Nie mam co napisać, więc nie pozostaje mi nic innego: team inspire: pobieram stocki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podoba Ci się szablon :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Team Inspire
    Pobieram stocki z tej notki i tła z poprzedniej. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Team Inspire

    Jeju! Wchodzę tutaj i mnie kompletnie zatkało! Ten nowy wygląd jest cudowny! Ta kolorystyka i układ szablonu są po prostu idealne. Świetna robota! :)

    PS. Pobieram stocki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :*** Cieszę się, że Ci sie podoba :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Team Inspire
    Pobrałam zdjęcia z modelkami z stocki ;)
    Ten szablon główny jest cudowny !

    OdpowiedzUsuń
  15. Team Inspire
    Szablon boski !!
    Pobieram stocki ;D

    OdpowiedzUsuń