21 lis 2013

40| There's no way I can explain your love

Hej wam :) Wyciekła płyta 1D...ups :P Oczywiście już całą przesłuchałam z jakieś 1000 razy...Nie mogę się doczekać aż we wtorek pójdę do empika odebrać płytę *_* Co do tej piosenki na górze, to dzisiaj słucham ją cały dzień (no dobra, odkąd włączyłam komputer czyli jakoś przed 17). Chłopcy naprawdę się postarali i ta płyta wyszła im świetnie. Napisali cudowne piosenki... UWIELBIAM!

Nie zaliczyłam kolokwium...co najlepsze poszłam we wtorek poprawiać i dupa...no, ale... W poniedziałek znowu będę poprawiać i muszę wykuć te głupie spółki i struktury organizacyjne - rzygam już tym! Za tydzień w piątek mam kolokwium z matmy - to mi na pewno o wiele lepiej pójdzie! Matematyka to coś co lubię! Na razie tak nie do końca ogarniam macierze, ale spokojnie, poćwiczę i dam radę :) 

Dzisiaj mam dla was koloryzacje i czcionki. Mam nadzieję, że wam się spodobają :) Koloryzacja "My kitty is blue" została dodana na prośbę royalrockin. 

PSD coloring: My kitty is blue by rose-perdu
PSD coloring: See me now by rose-perdu
PSD coloring: Wish by rose-perdu

Co chcecie w następnej notce? Jakieś PSD? Jeśli tak to na co? popatrzcie na sygny i nagłówki, które dodawałam i napiszcie mi co chcecie :) Chyba, że chcecie na coś nowego :) 
Piszcie swoje propozycje bo ja nie mam pomysłu...
A i przypominam o głosowaniu w sondach :) Linki w aktualnościach :)
Pozdrawiam :)

30 komentarzy:

  1. Team Inspire
    Aguś pobiorę sobie czcionki, bo na nowym lapku mam ich mało :D
    Hmmm.. następna notka. Pomogłabym, ale mi też ciągle brakuje pomysłów.
    Może jakieś szablony wolne? Bo dawno nie było XD
    Pozdrawiam, xslaveex. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pobieraj :) Dodałam na twoją prośbę :) A mi też nowe się przydały :)
      Szablony? Ty przecież wiesz, że ja i CSS mamy pewne problemy :P Ale postaram się coś zrobić, ale to na za tydzień, bo teraz mam trochę nauki i nie będę miała czasu przygotować (czyt. Walczyć z css) :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Super *-* Od razu sorka za błędy w mojej sktomnrj pisanej wypowiedzi-piszę z tableta. Otóż życzę Cudny, abyś zaliczyła wszelkie kolofium. Ostatnia koloryzacja jest cudna. Pobrałabym Test wszystkie dodatki, ale jestem na tablecie, no i photoshop no robi na kompie na złośc. No ale, miłego dnia =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Team Inspire
    O tak czcionki♥ mam ich multum na kompie ale zawsze znajdą się takie których nie ma a mi się podobają. Na kolorki się skuszę oczywiście :)
    Ja bym chciała zobaczyć w kolejnej notce jakieś prace twoje np nagłówki ♥
    Pozdrawiam i trzymam kciuki za cb ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czcionek nigdy za wiele :P A potem jak się robi dodatki to się przegląda te 100 lub więcej czcionek w poszukiwaniu tej jednej jedynej, która będzie pasowała...
      Nagłówki - ok :) Już się robią :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. "Team Inspire"

    Cześć pobieram ,ale mogę mieć małą prośbę wiem nie wykonujesz zamówień ,ale co do propozycji to może wykonasz coś z Synami Anarchii i jeśli można prosić jedną sygnaturkę z Alexandrem "Tig" Trager lub cokolwiek z nim ale to prośba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się coś zrobić, ale raczej nie na niedzielę...postaram się dodać w czwartek 28.11 :)

      Usuń
  5. Kochanie, nie ma co przejmować się stopniami! Ja dostałam dziś ocenę z poprawy sprawdzianu - 1! Myślałam, że się załamię, bo wielomiany i wzory skróconego mnożenia umiem i rozumiem. Nie mam pojęcia, dlaczego wciąż wkradają mi się te wszystkie błędy. Jednak poza tą jedyną, mam z matmy dwie trójki i jedną czwórkę. A za dwa tygodnie sprawdzian, który napiszę na 5! Takiego pozytywnego myślenia życzę i Tobie, bo zawsze, nieważne jak trudna jest sytuacja, nie powinniśmy go tracić! ;*

    O, dobrze, że widzę czcionki, brakowało mi ich ostatnio do grafiki. No i pierwsza koloryzacja też u mnie się sprawdzi, uwielbiam odcienie niebieskiego ^^ A jeśli chodzi o piosenkę, jest bardzo fajna!
    Co do kolejnego postu, to chętnie zobaczyłabym Twoje ikonki. Ostatnio mam bzika na ich punkcie. Godzinami potrafię siedzieć na blogach i przeglądać te małe ślicznotki. Sama wciąż próbuję nowego, bardziej wyszukanego stylu, co nie zawsze mi wychodzi. Tym bardziej jestem szczęśliwa, że wkleiłaś moje ikony do postu. Dziękuję za to i za wszystkie komentarze, które ciągle mi wysyłasz. Ja nie zawsze odpisuję, ale mimo to jeszcze mnie nie olałaś. No nie umiem po prostu wyrazić tego słowami, musiałabym chyba Cię przytulić, jednak pozostało mi tylko powiedzieć, że jesteś kochana! :*
    Będę mocno trzymać za ciebie kciuki na kolokwium. Na pewno będę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam napisać, że bardzo podoba mi się nowy szablon z 1D : )

      Usuń
    2. Co do matmy to czasem jest źle umieć za dużo, bo się wtedy nie robi dokładnie...a gdy umiesz, ale tak nie do końca to zwracasz uwagę na najmniejsze szczegóły... Nieraz się na tym przejechałam...Trzymam kciuki byś dostała to 5 :)
      Ikonki już się robią, bo ja nie umiem ich robić...Za czasów onetu zrobienie dobrej ikonki wydawało się prostsze :P heh Twoje ikonki są cudowne!! Ciebie bym nigdy nie olała! Uwielbiam Ciebie i twoją grafikę od czasów onetu :) Jak pierwszy raz przeczytałam ten komentarz to miałam łzy w oczach *_*
      Cieszę się, że szablon Ci się podoba :)
      Nie dziękuję za trzymanie kciuków :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Współczuje z tym kolokwium, i doskonale wiem co czujesz. Kiedyś też tak miałam z Organizacją i kierownictwem. Nic totalnie nie chciało mi wejść do głowy i na dodatek oczywiście pani profesor zaniżała wszystkim oceny. Musiałam w końcu zdawać komisyjnie, żeby wszystko wyszło jak należy. Będzie dobrze, zobaczysz :) Trzymam kciuki.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas nie stawia wyższej oceny niż 3... co jest totalną głupotą, no, ale... Nadal mną telepie jak sobie pomyśle o tym kolokwium...
      Nie dziękuję za kciuki :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Ojj biedulka :* Ale trzymam kciuki za ciebie i wierze, że tym razem ci się uda <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, ja jak zwykle spóźniona. Ale to przez naukę więc doskonale Cię rozumiem. Ale na pewno uda Ci się zaliczyć. Trzymam kciuki. :*
    Szablon główny jest śliczny, mimo, że nie jestem zwolenniczką 1d, ale bardzo mi się podoba. :)
    Banner z informacją o imprezie oczywiście wklejam u siebie i czekam na nią z niecierpliwością.
    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki baner?! o_O Jeszcze nic nie wstawiałam...
      Cieszę się, że szablon Ci się podoba :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Tak to jest jak się człowiek za długo uczy, potem głupieje. Zobaczyłam te bannery po lewej stronie i myślałam, że jest tam Twój.
      Ah, to moje rozgarnięcie. :P

      Usuń
  9. Team Inspire - zabieram kotkową koloryzację ;)
    Jejciu... szkoda, że nie zaliczyłaś ;c Ale mam nadzieję, że uda się poprawić :)
    Lubisz matmę? Ja nie mam cierpliwości do tego przedmiotu... i szczerze podziwiam ludzi, którzy sobie z nią radzą, a jak jeszcze na wyższym poziomie to już w ogóle :D
    Także życzę powodzenia i pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłego korzystania z kotka :) (boże jak to zabrzmiało...)
      Uda się :) Musi!
      Oj lubię i to bardzo! To nie jest tak, że jestem jakaś wybitna z tej matmy, ale zła też nie :P Lubię siedzieć i rozwiązywać zadanka :)
      Nie dziękuję :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Team Insipre
    Pobieram te koloryzacje i czcionki. Na szczęście Ps już nie szwankuje i droga do raju wolna :D Tak jak mówiłam, 3 koloryzacja jest cudna *-* Miłego dnia życzę i powodzenia (jeszcze raz) na kolofium! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłego korzystania :)
      Nie dziękuję :*

      Usuń
  11. Team Inspire
    Pobieram czcionki ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Czcionki mnie urzekły! Ale na razie nie pobieram niczego :)
    Powodzenia na kolokwium! Trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Współczuję Ci oblania kolokwium. Trzymam kciuki, żeby następnym razem Ci się udało. Wierzę, że tak będzie! Dziękuję Ci za opublikowanie tej koloryzacji, już nawet mam koncepcję, jak jej użyć :) Oczywiście pobieram też pozostałe, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo jestem ciekawa tego jak wykorzystasz tą koloryzację :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Team Inspire
    Pobieram czcionki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Team Inspire
    Pobieram stocki ze wcześniejszych postów.

    OdpowiedzUsuń
  16. Team Inspire
    Pobieram czcionki i koloryzacje

    OdpowiedzUsuń