24 lis 2013

41| Do not look back live your life

Hej wam! Dzisiejsza notka jest dodawana na szybko, bo zaraz muszę iść się uczyć... Już słabo mi się robi jak o tym myślę! Stwierdzam, że nie umiem się uczyć i dosłownie wszystko mnie rozprasza!! I to mnie tak denerwuje!

Wczoraj (dzisiaj) poszłam spać o 4 rano, bo do 3:30 oglądałam 1DDay i muszę przyznać, że nie żałuję ani minuty tej prawie nie przespanej nocy! Było dużo śmiechu, dużo zabawy - to było na prawdę świetne.

Dzisiaj mam dla was parę beznadziejnych ikon i dwa wcale nie lepsze nagłówki. 
No to na dzisiaj tyle! Wiem, że to nie są jakieś świetne dodatki, w ogóle zastanawiam się po co ja je tutaj dodaję... Muszę w końcu wziąć się porządnie za tą grafikę, bo takie rzeczy to aż wstyd wstawiać... Za jakiś tydzień lub dwa dodam banerek o imprezce :) Mam nadzieję, że wena chociaż trochę powróci i uda mi się pokazać wam jakieś porządne dodatki! Na serio nie wiem po co wstawiłam ten drugi nagłówek!!
Do czwartku :)

10 komentarzy:

  1. Nie czepiaj się swoich prac! ;p
    Pierwszy rząd ikonek jest świetny tak samo jak pierwszy nagłówek <3 Piękności :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mam się czepiać, jak nie wyszły najlepsze...
      Cieszę się, że chociaż część Ci się podoba :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Gratuluje. Ja nie dałam rady i po 23 poszła spać.
    A ja marze być robić takie rzeczy jak ty :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to nie nowość tyle siedzieć :) Ale było warto!! :)
      Miło mi, że chciałabyś robić takie rzeczy, ale nigdy nie porównuj się do innych :) Rób prace tak jak ty lubisz, próbuj nowych technik, ćwicz, ale się nie porównuj, bo to nie ma sensu. :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Oj tam wcale nie beznadziejne twoje prace. 1 i 3 rząd ikonek bardzo mi się podoba. Z Niną wyszły odrobinę za proste ;)
    A z nagłówków bardziej podoba mi się 1 boski jest!! 2 też nie jest zły tylko ta modelka nie pasuje mi. :D
    Pozdrawiam serdecznie i czekam na kolejną notkę ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat z 1 rzędu ikonek jestem zadowolona :) Gorzej z resztą, ale cieszę się, że Ci się podobają :) Dziękuję za miłe słowa :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Pierwszy rząd ikonek jest naprawdę bardzo ładny.
    Zresztą pierwszy nagłówek też bardzo fajny :D
    Pozdraawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają :)

      Usuń
  5. Mam tak samo z uczeniem się! Nagle dostaję słuch supermana, co mnie cholernie rozprasza. Musiałabym siedzieć w jakimś bunkrze kilka metrów pod ziemią. Kiedyś nawet weszłam do szafy, ale był kłopot z oświetleniem :P Trzeba sobie jakoś radzić :) Z dodatkami nie jest aż tak źle, naprawdę! Nagłówki są całkiem całkiem.
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Katalog grafików organizuje nowy konkurs pt."Zimowa abstrakcja". Zainteresowani graficy tworzą nagłówek będący abstrakcją (koniecznie zimową!). Jeżeli jesteś ciekawa(y) szczegółów akcji, zapraszam TUTAJ, gdzie wypisane są wszystkie zasady konkursu oraz termin oddawania prac.

    Otrzymałaś(eś) tę wiadomość, ponieważ twój blog przynależy do naszego spisu.

    Pozdrawiam,
    główna administrator katalogu grafików

    OdpowiedzUsuń