6 gru 2013

44| What if I had one more night for goodbye?

(c) Yass
Cześć wam :) Przepraszam za to opóźnienie, ale jak wczoraj włączyłam AP, by zrobić jakieś dodatki i nic mi nie wychodziło...Ale dzisiaj się zebrałam w sobie i w końcu wyszło. Przynajmniej mam taką nadzieję :P W następnej notce dodam banerki promujące imprezę...Trochę się nią denerwuję...boję się, że wyjdzie wielka klapa, bo nic mi nie będzie wychodziło, albo się nie wyrobie...ehhh Jednak mam nadzieję, że wszystko się uda... Coś mi się google chrome psuje...Sam się wyłącza! Jak pisałam tą notkę to właśnie zrobił mi takiego psikusa...jak dobrze, że tutaj się automatycznie zapisuje wersja robocza...Aż przypomniało mi się jak na onecie kasowały się całe notki...to nie było fajne :P

Nagle wszystkim zachciało się robić kolokwia...w tym tygodniu mam dwa: jedno z exela (nie mam zamiaru się uczyć) i podstaw zarządzania (około 300 stron książki), więc weekend zapowiada się bardzo ciekawie... W środę przynosimy tort dla naszego profesora, by jakoś bardzo nie pilnował nas na kolokwium :P Ma urodziny więc trzeba świętować :P Mam nadzieję, że nasz plan się powiedzie...

W końcu wróciła mi chęć na czytanie! Jak w listopadzie nie mogłam się zabrać za czytanie, tak w tym tygodniu dokończyłam 1 część Igrzysk Śmierci i przeczytałam jeszcze dwie inne książki... I oczywiście jak ja mam ochotę na czytanie to mam wtedy najwięcej nauki...

Czas na dodatki...Mam 3 nagłówki (dwa z nich pewnie już widzieliście na DA) oraz dwie tekstury. Pierwszy nagłówek jest zrobiony na podstawie instrukcji od LizzKaviste, a drugi z instrukcji od Yass.
Mam nadzieję, że podobają wam się dodatki :) Przepraszam, że jest ich tak mało... Jeśli uważacie mój blog za przydatny to zapraszam do głosowania: [TU] i [TU]
Co chcecie w następnej notce? Brak mi już pomysłów...A i możecie składać propozycje co do dodatków na imprezę. Jej tematem będą święta, zima oraz będziemy świętować 50 notkę na Rose Perdu :) Oczywiście nie będą same zimowe/świąteczne rzeczy...Nie wiem czy dałabym radę zrobić same zimowe dodatki...
Do następnej :)
PAMIĘTAJCIE O REGULAMINIE!!!

12 komentarzy:

  1. Team Inspire
    Pierwszy nagłówek cudowny ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dzięki instrukcji od LizzKaviste :)
      Cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  2. Najbardziej podoba mi się drugi nagłówek. Piękny!
    No i trzeci też prześliczny <3
    Team Inspire, pobieram texturki.
    Nie wiem co się dzieje z tymi przeglądarkami... kiedyś miałam tak samo z firefoxem... no i tak się przerzuciłam na chroma.
    Igrzyska Śmierci są genialne <3 Koniecznie przeczytaj drugą część!
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tekstury się przydadzą :) Dziękuję za miłe słowa o nagłówkach :) Ja coś czuję, że porzucę chroma, bo momentami nerwicy dostaję... Oglądam coś, a tu nagle się wyłącza...
      Wiem, że są genialne i chcę przeczytać drugą część, ale w bibliotece nie ma...albo ktoś mi ciągle zabiera, albo nie mają drugiej części...ehhh
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Dwójeczka jest piękna! <3

    / bloodbonds

    OdpowiedzUsuń
  4. Team Inspire
    Powiem Ci, że nagłówki się udały. Wszystkie bosko wyszły.Sama nie wiem, który mi się najbardziej podoba. Teksturki też fajnie wyszły. takie zimowe :( pobiera :)
    Biedaku współczucia z powodu kolokwium, w każdym razie życzę powodzenia :)
    Pozdrawiam i czekam na następną notkę ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i mam nadzieję, że tekstury się przydadzą :)
      Nie dziękuję :*
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Powodzenia na kolokwiach! Wierzę że dasz sobie radę :) Drugi i trzeci nagłówek! Piękności <3 W trzecim podoba mi się ten panujący chłód, taka typowa zimna. No ślicznie! Team inspire, pobieram teksturki. Pozdrawiam gorąco <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podobają Ci się dodatki :)
      Nie dziękuję :*
      Pozdrawiam :**

      Usuń
  6. Nagłówki są świetne! *.*
    A ten drugi powala <3 TVD <3
    Pozdrawiam i czekam na więcej :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam w następnym tygodniu pierwsze kolokwium :/ Ani trochę mi się to nie podoba, no ale zaliczy się (mam taką nadzieję) i będzie jedno z głowy. Tobie zaś życzę powodzenia. Impreza z pewnością nie będzie klapą, nic nie rób na siłę i daj tyle ile będziesz wstanie opublikować. Taka oto mała rada :P Śliczne nagłówki, najlepsze to 2 i 3. Tekstury także cudnie Ci wyszły. Fajnie, że zimowe.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń