8 gru 2013

45| You make me strong

http://imageshack.com/a/img547/5687/i2d0.jpg
Hej wam :) Zaraz mnie pewnie zabijcie, ale muszę zrobić sobie przerwę od bloga. Nie wyrabiam się, dużo nauki itp. Nie daję rady... no dobra żartuję :P (ta wiem, bardzo śmieszne...) Postanowiłam zrobić przerwę, po to, by porządnie przygotować imprezę. To będzie zwykła świąteczno-zimowa impreza graficzna, ale dodatki nie będą nawiązywać tylko do świąt, będą różne...Co tylko przyjdzie mi do głowy... A wy macie jakieś pomysły? Piszcie co chcecie, a ja spróbuję to zrobić :)

Wiem, że impreza miała być też z okazji 50 notki, ale stwierdziłam, że to bez sensu na siłę robić dodatki, byleby tylko mieć te 50 notek...A po 2 co zrobiłam jakieś dodatki to musiałam dać je do notki i nic nie zostawiałam na imprezę. Mam nadzieję, że mi wybaczycie... Znając mnie to jeszcze będę tu pisać przez tą "przerwę", ale nie wiem czy dam jakieś dodatki...zobaczymy... 
No to na dzisiaj tyle...jeśli ktoś chciałby wstawić to macie tutaj banerki: 
Podsumowując: 
- Czekam na wasze propozycje co do dodatków, piszcie co chcecie i z kim :)
- Następna notka 26 grudnia! 
Jeszcze raz zapraszam wszystkich na imprezę :) 

15 komentarzy:

  1. Tekstury, jakaś instrukcja, czcionki, ikony, stocki.
    Chciałabym też zobaczyć sygnatury, ale nie wiem z kim. Za oknem już biało, więc może ktoś(ja) się ucieszy, jak zobaczy coś zielonego, żywego.
    Mam nadzieję, że pomogłam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to bym bardzo chętnie zobaczyła Agusiowe teksturki, czcionki skolekcjonowane prze Agusię i stocki z modelkami bo Dodo cierpi na ich brak ostatnimi czasy a sama ładnych nie potrafi znaleźć XD W każdym razie... z niecierpliwością czekam na imprezę a banner leci na Kinalutke c;

    OdpowiedzUsuń
  3. Team Inspire
    Pobieram tekstury z poprzedniego postu :) Oczywiście,wklejam banner imprezowy,Może sygnatury albo instrukcja? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. hmmmmmmmmmmm, a może coś z kpopem^^? Okok, jeśli nie to jakąś pracę z Taylor Momsen :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Proponuję tekstury, bo świetne Ci wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps: tylko takie większe, a nie do ikon :D

      Usuń
  6. Ja też proponuję teksturki, większe.
    Może jakieś stocki z Justinem Bieberem i One Directio. Proponuję też czcionki :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno wstawię banner. Co do propozycji to proponuję coś z The Vampire Diaries, The Originals, One Direction, może coś z Emmą Watson lub z Harry'ego Pottera? A co do dodatków to może jakąś paczkę tekstur, koloryzacje? No nic, sama zadecyduj. Czekam na kolejny post ;)
    Pozdrawiam, Dakota /bloodbonds.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście wstawiam banner u siebie i czekam z niecierpliwością na imprezę. :)
    Co do propozycji to może szablony z serialem Reign, Teen wolf, może jakieś szablony męskie. Może jakiś tutorial. :)
    Pozdrawiam i powodzenia z imprezą!

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki za imprezę! Mam nadzieję, że wszystko się uda :) Co do propozycji... Może jakieś minimalistyczne szablony? Z chęcią zobaczyłam, co wyszłoby w tym stylu spod Twojej ręki. Wstawiam banner i czekam niecierpliwie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z Tobą, że robienie na siłę nie jest żadnym rozwiązaniem. Czekam na imprezę i wklejam bannerek :) Co bym chciała zobaczyć? Coś z Doctor Who (ostatnio zaczęłam oglądać i uwielbiam), Sleepy Hollow, Reign lub Hart of Dixie. Liczę na Ciebie!
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Już się doczekać nie mogę kiedy wrócisz z imprezą! Czekam z niecierpliwością na nią no i wklejam baner na swojego bloga. :) Koloryzacje oraz stocki to jest coś co chciałabym zobaczyć na imprezie :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję, że zrobisz coś z moim kochanym Arrow <3 Zwłaszcza z Olicity :)
    Pozdrawiam/ http://biscuitslove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Team Inspire
    Pobrałam duże tekstury i czcionki. Button Twojego bloga jest już u mnie.
    Na propozycje już trochę za późno, ale ja chętnie zobaczyłabym coś z Darami Anioła *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Pozdrawiam i zapraszam na http://creative-graphic.cba.pl/index.php

    OdpowiedzUsuń