26 gru 2013

46| Impreza graficzna

Hej wam :) Tak oto nadszedł dzień imprezy! Mam nadzieję, że was nie zawiodłam... Przepraszam, że nie wykorzystałam wszystkich propozycji, ale spokojnie...wykorzystam je w kolejnych notkach! Obiecuję! Zostałam także poproszona o zrobienie coś z k-popem, ale ja jakoś nie znam się zbytnio na tym rodzaju muzyki i jedynym zespołem, o którym coś słyszałam jest EXO. Dlatego zrobiłam bazy z nimi Jak chcecie jakieś inne prace z k-popem to podajcie mi konkretne nazwy zespołów ok?

Są momenty, kiedy myślę sobie: "eee zrobiłam dużo dodatków na tą imprezę", a za chwile stwierdzam, że jest tego mało... Są dwie instrukcje, ale jeśli podoba wam się jakaś sygnatura lub jakiś nagłówek i chcielibyście zobaczyć wersję w PSD, albo instrukcję to piszcie :) Mam nadzieję, że spodoba wam się to co dla was przygotowałam. 

Chyba więcej nie będę się rozpisywać. Nagłówek nr.5 został wykonany na podstawie instrukcji od Carllton. No to przejdźmy do dodatków. Miłego oglądania :)
instrukcja na sygnaturę z Lily Colins z tego postu. Cała jest zaprezentowana w podglądzie :)
Instrukcja na 3 nagłówek z tego postu :)



48 komentarzy:

  1. Ile dodatkow *.* jak tylko wroce do domu wszystko przejze :(

    //lyvia

    OdpowiedzUsuń
  2. Team Inspire

    Naprawdę warto było czekać na tą imprezę.
    Zakochałam się w twoim drugim nagłówku. Kolorystyka, modelka i tekstury świetnie do siebie pasują. Reszta nagłówków są równie świetne, jednak ten drugi najbardziej mnie ujął. Powiem Ci, ze w następnej notce z chęcią zobaczyłabym pliki PSD sygnatur z Lily oraz z Harrym, Hermioną i Ronem :D. Najlepsze na koniec - icony. Kocham serię Harrego Potera i najbardziej podobają mi się icony właśnie z tej książki - filmu. Nie wiem jakim cudem mogłaś pomyśleć, że przygotowałaś mało prezentów dla nas, uwierz twoich prac jest tu ogrom i warto jest się od ciebie uczyć :D.

    Z pewnością skorzystam z instrukcji, jednak prawdopodobnie nie pochwalę się efektem, w ogóle nie wiem czy będziesz chciała oglądać moją pracę.

    Zabieram ze sobą paczki stocków, kilka koloryzacji, materiały do instrukcji oraz czcionki.

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na tą sygnaturkę z Lily jest instrukcja w tym poście :) a co do drugiej sygnaturki to na pewno dodam PSD w kolejnej notce :)
      Oj pochwal się się efektami! Oczywiście, że chcę zobaczyć :)
      Dziękuję za miłe słowa :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Team Inspire
    Zgadzam się z Nathalie, warto było czekać na tą imprezę. Ten zbiór dodatków jest ogromny! Śliczne nagłówki, zwłaszcza pierwszy i trzy ostatnie *-* Ikonki ci wyszły super, zwłaszcza trawiłaś w mój gust dzięki Potterowi :D A sygnaturki-po prostu się zakochałam *-*
    A teraz przejdźmy do kwestii stocków i koloryzacji-pobieram je wszystkie! Miłego dnia życzę :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miłe słowa i cieszę się, że podobają Ci się dodatki, które przygotowałam :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Team Inspire
    Jej zanim wzięłam się za pisanie tego komentarza chyba z dwa razy przeglądnęłam wszystko dokładnie! Bazy z EXO! Tak kocham cię za to! ♥
    czcionki już pobieram i zobaczę których jeszcze nie mam i instaluje :D
    Ikonki śliczne najbardziej podoba mi się 1, 2 i ostatni rząd <3 Z tutorialów oczywiście skorzystam bo bardzo mi się podobają te prace :)
    teraz nagłówki - piękności! Na ostatni nie mogę się napatrzeć po prostu cudny.*-* Zakochałam się w nim ♥ Z patternów na pewno tez się coś fajnego wybierze więc pobieram :D Z koloryzacji na pewno też skorzystam i stocki obowiązkowo pobieram :) Z sygnaturek najbardziej podoba mi się 7 ma boskie kolorki i wszystko tak perfekcyjnie ułożone. No i 11 tez mi się podoba tylko modelka trochę irytuje. Z teksturek tez skorzystam zwłaszcza tych do ikonek gdyż są śliczne. Podsumowując. impreza się udała śliczne dodatki i grafika ♥ Pobieram wszystko co się da :D Fajnie by było zobaczyć instrukcje albo chociaż psd tego ostatniego nagłówka. Naprawdę jest świetny! Już się tak nie rozpisuję.
    Czekam na kolejną notkę i pozdrawiam serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję za wszystkie miłe słowa!! Cieszę się, że podobają Ci się dodatki :) Postaram się zrobić tutorial na ten ostatni nagłówek i wstawię go albo w niedzielę, albo za tydzień :)
      Miłego korzystania z dodatków :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Team Inspire
    Pobrałam wszystkie tekstury ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Team Inspire
    Pobrałam wszystkie paczki stocków, tekstur i patterny :) Uważam, że impreza jest naprawdę udana. Nie spodziewałam się tak dużej ilości prac i to w dodatku tak dobrych! Trzeci oraz przedostatni nagłówek są moimi faworytami. Wszystko na nich jest doskonałe. Zresztą wszystkie prace są świetne, naprawdę. Pozdrawiam gorąco :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba to co przygotowałam :) Bardzo dziękuję za miłe słowa :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Team Inspire

    Pobrałam wszystkie dodatki i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna impreza, korzystam z zasobów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Team Inspire
    Harry Potter od razu skradł mą uwagę, co mnie zdziwiło, bo rzadko tak się dzieje ;)
    Nagłówki z Niną i Miley to moje faworyty. I jeszcze sygnatura z tą pierwszą. Tekstury są powalające - pobieram trzy paczki i trzy koloryzacje.
    Dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłego korzystania z dodatków :) Cieszę się, że dodatki się spodobały :)

      Usuń
  11. Team Inspire
    Wszystkie dodatki mi się podobają! Pobieram stocki oraz patterny, a także tekstury i czcionki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne dodatki oczywiście pobieram :)
    Mam pytanie jak robisz PSD Coloring ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Team Inspire
    Śliczne nagłówki i sygnatury *-* tylko pozazdrościć talentu ;D na jak by co pobieram duże texturki :) Do zobaczenia i Wesołych Świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Team Inspire
    Pobieram kilka paczek stocków :)
    Post wyszedł ci prześwietny i jest dużo dodatków. Szkoda, że do tutoriali nie masz podglądu nagłówków ; (
    Grafika z postu jet świetna i żadnych ulubieńców nie mam. Czekam na więcej <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta pierwsza instrukcja jest na sygnaturę z Lily Colins z tego postu, a druga na 3 nagłówek...zaraz je podpiszę :)
      dziękuję za miłe słowa :)
      pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Bardzo fajnie udała się impreza! ;)
    Z sygnatur podoba mi się najbardziej ta z Demi <3 No i ta 1 oraz z Harrym.
    Z ikonek podoba mi się bardzo ostatni rząd <333.
    Jeśli chodzi o nagłówki to najbardziej do gustu przypadły mi: 2, 3, 6, 9, 10.
    Są prześwietne *-*
    A koloryzacja "Powerful" moim zdaniem idealnie pasuje do klimatu The Originals <3
    Pobiorę sobie na pewno jakieś stocki i textury no i patterny -> Team Inspire.
    Gratuluję udanej imprezy! ;**
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mi też ta koloryzacja pasuje do klimatu serialu :)
      Cieszę się, że podobają Ci się dodatki :)
      Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam :)

      Usuń
  16. Team Inspire
    Pobieram

    OdpowiedzUsuń
  17. Team Inspire
    Pobieram: tekstury, stocki i instrukcje ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Team Inspire
    Pobieram stocki i duże tekstury :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Normalnie kocham Cię za te ikonki z 10 Doktora Who. Mój kochany Tennant <3 No i Reign. Mogłabym Cię normalnie wycałować! Widać, że włożyłaś w to masę pracy. Jest tego od groma! Impreza jak najbardziej udana. Z nagłówków najbardziej podobają mi się 1,3, 7 i ostatni. Z sygnaturek 9, 10 i 11. Tekstury również wyglądają fantastycznie. Przepraszam, że z takim opóźnieniem, ale miałam troszkę na głowie. Mam nadzieję, że się nie gniewasz.
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. specjalnie dla Ciebie je robiłam :) Cieszę się, że Ci się podobają :)
      Oczywiście, że się nie gniewam! Fajnie, że wpadłaś :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  20. Team Inspire
    Hej super dodatki pobieram stoc i tekstury
    A mam takie pytanie jak robisz PSD COLORING ?
    Mam nadzieje że będzie więcej takich imprez

    OdpowiedzUsuń
  21. Team Inspire
    Pobieram patterny :D
    Kocham Ilajżę, choć nie wiem jak napisać jego imię <3
    Normalnie nie wiem czy to telepatia, szósty zmysł, ale zrobiłyśmy podobne nagłówki :-) Nie żebym cię oskarżała o kopiarstwo, broń Boże, tak tylko mówię :P (ten z "poszarpanymi" końcami.
    http://fabrykaszablonow.blogspot.com/2013/12/334-337-wyjasnienia.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to na serio musiała być telepatia ;P hahahah ja bardzo rzadko wchodzę na szabloniarnie, więc na serio nie widziałam :P
      Elijah :) Tak się jego imię piszę :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  22. Team Inspire
    Zabieram tekstury, stocki, czcionki i patterny. Wszystko Ci tak pięknie wyszło i tyle tu tego masz*___* Jestem pod wrażeniem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pobrałam jeszcze kilka sygnatur.
      PS Zmieniłam nick, żeby nie było :D

      Usuń
  23. Team Inspire
    Mam pytanie jak zapisujesz psd coloring ???
    z góry dziękuje za odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  24. Dawno mnie tu nie było, dziś wchodzę i patrzę a tu tyyyyle tego! Świetnie ci powychodziły!
    Team Inspire
    kradnę czcionki, patterny, paczkę stocków i duże teksturki!
    Przy okazji chciałabym życzyć ci udanego Sylwestra oraz szczęścia w nadchodzącym Nowym Roku!
    Pozdrawiam, Indestructible

    OdpowiedzUsuń
  25. Team Inspire
    Pobrałam tyle rzeczy, że aż trudno zliczyć! Nie wiem kiedy je wykorzystam, ale na pewno się przydadzą :)
    + dodaję do linków :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne. Chciałabym zobaczyć instrukcje na 2, 5 i 13 sygnaturę.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ikony, akcje, sygnatury, tekstury, stocki... Przeszłaś samą siebie! Wszystko takie piękne! WOW, jestem pełna zachwytu!
    Nagłówki są troszkę niedopracowane. Wiesz, najlepiej starać się nie robić hurtowo i tylko na ilość, ale spróbować jak najlepiej dopracować każdy z nich. Pod tym względem najlepiej wypadł ostatni. Jest po prostu cudowny!
    Impreza jak najbardziej udana, pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Team Inspire

    Wszystko jest piękne, więc informuję, że pobieram z tej notki wszystko, co się da ^^
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej, pobrałam od Ciebie kilka stocków.
    Swoją drogą chciałam zaznaczyć, że tworzysz bardzo ładną grafikę. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Team Inspire

    pobieram patterny :), dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Team Inspire

    pobieram stocki, pattern i tekstury :D bardzo za nie dziękuję, bo są piękne, a zwłaszcza jestem zakochana w Twoich teksturach :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam :)
    Uwielbiam ta notkę, jest świetna :) Zrobiłam dwa tutoriale, ale..cos mi nie wyszły, prawdopodobnie dlatego, że jestem początkującą graficzką i nie za bardzo umiem to.."spoić" :) Pobrałam stocki, tekstury, przejrzałam wszystkie nagłówki, są prześliczne :)
    Weny do nagłówków, pozdrawiam <3
    Hayley

    OdpowiedzUsuń
  33. Team Inspire pobieram czcionki

    OdpowiedzUsuń
  34. Team Inspire
    Cudowna notka, tyle przydatnych dodatków.Pobieram tekstury, stocki i koloryzacje. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne ! Pobrałam kilka rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  36. Pobrałam pare rzeczy, ale żeby to otworzyć potrzeba jakiegoś hasła O.e

    OdpowiedzUsuń
  37. Team Inspire
    Pobrałam z tej genialnej notki:
    Far Away - large textures by rose-perdu
    Models - collected by Rose-Perdu
    flowers - collected by Rose-Perdu
    fonts x2
    wielkie dziękuję
    Wiktoria

    OdpowiedzUsuń