10 sty 2014

48| Baby you sound good to me

Hej :) Wcale nie mam obsesji na punkcie tej piosenki, którą wam powyżej podałam :) i wcale nie słuchałam jej około 50 razy od kiedy wyszła (7 styczeń). Nieważne... Jestem zwolniona z jednego egzaminu! Jak to pięknie brzmi :) Mój weekend muszę poświęcić na naukę mikroekonomii i matematyki...zapowiada się ciekawe! Marzę o tym by pójść spać. Jestem taka padnięta po tym tygodniu, nawet nie wiem dlaczego. Pomimo tego, że w piątki mam wolne to musiałam iść odrabiać wf, więc się nie wyspałam, za to zamierzam jutro spać minimum do 11. Jak ktoś mnie wcześniej obudzi to zamorduje! 

Dzisiaj mam dla was 3 nagłówki i 2 koloryzacje W tym dwa nagłówki i jedna koloryzacja z Zoellą...Zostałam poproszona o zrobienie z nią jakiejś pracy i szczerze mówiąc jakoś mnie też naszło na zrobienie z nią. Wiem, że to mało dodatków, ale nie miałam czasu i brakowało mi pomysłów... Co chcecie w następnej notce? Jestem otwarta na propozycje :) 

Jeśli macie jakieś pytania to zapraszam: ASK Jeśli uważacie mój blog za przydatny to zagłosujcie: Sonda Katalogu Grafików i Ranking Stycznia. Z góry dziękuję za wszystkie głosy. 
Na dzisiaj tyle :) Nie zapomnijcie napisać w komentarzy, co chcielibyście zobaczyć w kolejnej notce :)

9 komentarzy:

  1. Ja ostatnio przesypiam z 11 albo i 12 godzin! Ale to pewnie przez to, że nie mam na razie żadnych planów i chodzę późno spać :D Ładne nagłówki : Tylko ja nawet nie wiem co to za dziewczyna :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak w wolne spałam... A teraz trzeba wstawać na uczelnie i nie ma tak dobrze :P Cieszę się, że podobają Ci się nagłówki :) A ta dziewczyna jest angielską blogerką i youtuberką :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Tez byłam padnięta po tym tygodniu szkoły. Niby tylko 4 dni i to po wolnym a tak wymęczył człowieka .. :D Z nagłówków najbardziej podoba mi się drugi. Choć troszkę mały :D
    W pierwszym widzę kilka kresek niewymazanych, a w trzecim modelka do mnie nie przemawia i wydaje się być za duża. :)
    W kolejnej notce chciałabym zobaczyć jakieś teksturki najlepiej do ikonek o i stocki takie zwykłe <3
    To tyle na dziś, czekam na kolejną notkę, pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten drugi nagłówek jest specjalnie tak zrobiony. Dla innego układu :) Te kreski. o których mówisz to tekstura w kratkę i przez nią momentami wygląda tak jakbym źle wymazała :)
      postaram się zrobić teksturki :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Hmmmm ten ostatni nagłówek jest super. Naprawdę taki... ♥
    A jeśli chodzi o propozycje to mogę zaproponować coś z Taylor Swift. ^^ Bazy do ikon jakieś bardzo chętnie też...
    Pozdrawiam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne te nagłówki! <3 Ostatni jest moim faworytem, na przegląd go! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam obsesję na punkcie tej piosenki < 33 Jest na prawdę dobra jak na to czego się spodziewałam. I zdziwiłam się , ze Lucy ma takie powiązania z muzyką country. Myślałam, ze będzie raczej robić pop , albo coś w tym stylu. Ale jeśli podobnie ma wyglądać płyta, to już nie mogę sie doczekać :D
    Pobieram koloryzacje < 33
    Nagłówek ostatni to faktycznie cudeńko :D
    Pozdrawiam :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Ponownie :)
    Kwietne nagłówki, nie mogę się przestać nimi zachwycać. Wspaniale wpasowujesz czcionkę, to magiczne jak wszystko idealnie się komponuje ^^
    Pozdrawiam,
    Hayley <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga praca jest prześliczna <3
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń