3 sty 2014

47| If you're gone, then I need you


(c) Dakota
Hej wam :) A się nie mogłam zabrać za pisanie tej notki. Ostatnio nic mi się nie chce...A jak pomyślę, że za 3 dni muszę iść na uczelnię to aż mi słabo. Kolokwia, niedługo sesja, poranne wstawanie, wf...ah jak ja to kocham... Stresuję się sesją! I jeszcze stresuje mnie fakt, że muszę napisać egzamin z wykładu ogólnouniwersyteckiego, a nie mam pojęcia kiedy on ma być... W czwartek muszę się zapytać babki, czy jest już termin dla tych, co byli w weekend na wykładach... Szczerze mówiąc to mogłaby już odpuścić i wpisać wszystkim po minimum 4... 
W sylwestra bawiłam się bardzo dobrze. Byłam u koleżanki mojej przyjaciółki. Trochę głupio było mi tam iść, mimo że ją znam, ale tak dziwnie mi było... Ale nie żałuję! Było świetnie. Wróciłam ledwo żywa. Wiele rzeczy było powodem takiego stanu :P
Nawet nie wiecie jak bardzo się cieszę, że podobała wam się impreza! Tak miło czytało się te komentarze! Nie spodziewałam się, że aż tyle osób wpadnie na tą imprezę. To po prostu coś niesamowitego! Bardzo wam dziękuję za przyjście i za te wszystkie miłe komentarze. Naprawdę cieszę się, że podobały wam się dodatki.
Pod poprzednią notką zostałam zapytana jak tworzę koloryzację. Zastanawiałam się nad tym czy nie zrobić tutoriala, ale potem stwierdziłam, że trochę dziwny byłby ten tutorial... Nawet teraz nie wiem jak odpowiedzieć na to pytanie. Ja po prostu za każdym razem jak robię koloryzację to bawię się dopasowaniem, dodaję gradienty...Najważniejszą rzeczą w tworzeniu koloryzacji jest to, by po jej zrobieniu nie scalać obrazu!! Gdy skończymy wchodzimy, plik->zapisz jako i zapisujemy w formacie PSD.

Dzisiaj mam dla was mało dodatków...2 sygnatury, jeden zwykły tutorial i jeden psd. Wiem, że prosiliście także o inne instrukcje, ale spokojnie dodam je w kolejnych notkach. 
Pełną sygnaturę widać na podglądzie/ Pobierz
Założyłam nowego aska, na którym możecie mnie pytać o sprawy blogowe i graficzne. Postaram się odpowiedzieć na każde pytanie jak najlepiej będę umiała. ASK
Jeśli uważacie mój blog za przydatny to zagłosujcie: Sonda Katalogu Grafików i Ranking Stycznia. Z góry dziękuję za wszystkie głosy
No to na dzisiaj już tyle. Następna notka za tydzień :) Wracam do dawnego trybu dodawania notek! 

10 komentarzy:

  1. Mi też nie widzi się powrót do szkoły... Fakt faktem, powinnam iść wczoraj i dziś, ale choroba robi swoje. Uch, ile się tych nieobecności już nazbierało :D Cieszę się, że dobrze spędziłaś tego sylwestra :) Impreza była naprawdę świetna i udana, także czekam na kolejną :) Co do dzisiejszego posta, to podoba mi się druga sygnatura, bardzo bardzo! Blend, do którego dałaś instrukcję też jest naprawdę świetny, bardzo mi się spodobał. Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Team Inspire
    Cześć! Cieszę się że notki wracają do wcześniejszego trybu dodawania, bo bardzo lubię twój blog :)
    Z sygnaturek najbardziej podoba mi się pierwsza. PSD z sygnaturką pobieram oczywiście i także skorzystam z tutoriala na nagłówek bo bardzo mi się on podoba <3 Aaaa i te ikonki na początku! śliczne najlepsze te 2 z teen wolf. O jak już przy nim to fajnie było by zobaczyć jakieś prace z teen wolf właśnie ;)
    Życzę powodzenia na kolokwiach oraz nadchodzącej sesji.
    Pozdrawiam ;***

    OdpowiedzUsuń
  3. To współczuje ci kochana bo będziesz miała tej nauki :(
    Mi sylwester także się podobał i na drugi dzień umierałam XD
    Dodatki śliczne <3 Pierwsza sygnatura jest the best *.*
    Pozdrawiam cieplutko :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Och ta kochana sesja. Ja sobie ją rozbiłam i styczeń mam wolny, za to już od lutego co miesiąc coś tam będę musiała napisać :/ Najbardziej obawiam się ekonomii i łaciny... tyle tego materiału, że aż przewraca się w żołądku na samą myśl, że to wszystko muszę mieć w głowie. Życzę powodzenia i trzymam kciuki za wysokie oceny :) Fajnie, że sylwester się udał. Sygnaturki bardzo ładne.
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Team Inspire
    Fajnie , ze zabawiłaś się na Sylwestrze :D Mój też był całkiem udany :)
    A co do imprezki to faktycznie była fajna . Ja niestety sie spóźniłam , ale dzisiaj pobrałam z tamtej notki koloryzacje, tekstury i stocki :D
    Tutaj za to szaleję, ze 1 sygnaturą :) Jest boska < 33
    Pozdrawiam < 33

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mi się nie chce wracać na studia:< No ale cóż. Trzeba jechać. Już jutro...:<
    Przepiękny jest ten nagłówek w tutorialu *.* Taki delikatny, no cudo! Mam nadzieję, że niedługo dodasz więcej prac <3
    Pozdrawiam serdecznie! Buziaki;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Team Inspire
    Pobieram koloryzacje, tekstury, stocki i czcionki z poprzednich notek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna ta pierwsza sygnaturka.
    Ta z Pottera zresztą też bardzo fajna :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powinnam dostać po głowie za to, że nie było mnie na imprezie, ale niestety wyszło jak wyszło. Ale przejrzałam notkę i jestem pełna podziwu, że udało Ci się samej zrobić tak wiele dodatków, a w dodatku tak świetnych. :)
    Pierwsza sygnatura z tej notki jest śliczna. :D
    Nawet nie wiesz jak dobrze znam ten ból związany z sesją itp. Ale co poradzić trzeba jakoś przez to przebrnąć.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Team Insprie
    Pobrałam stocki i textury :)

    improveimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń