18 sty 2014

49| Cos I knew what life was all about Loving, living the dream

Hej wam :) Druga w nocy, a ja piszę notkę... A to dlatego, że jutro nie będę miała czasu. Zaliczyłam ćwiczenia z Mikroekonomii!! YEAH! Sesja się zbliża i coraz więcej nauki, ale dam radę! Zwolnienie z podstaw zarządzania i zaliczenie mikro dało mi takiego kopa! Mam nadzieję, że mój zapał nie zniknie tak szybko, jak się pojawił... Trzymajcie kciuki, abym wszystko zaliczyła w pierwszych terminach :)
30 marca idę na koncert Room 94. Jestem w szoku, że w Lublinie ma być ich koncert... Już się nie mogę doczekać! Tam powyżej macie link do ich piosenki. "Tonight" też jest świetna! Godzina 2:07, a mi w brzuchu zaczęło burczeć... o_O no nie ważne... 
Dzisiaj mam dla was dwie paczki tekstur do ikon (Te tekstowe powstały dzięki piosence Emblem3 - Reason), stocki i 4 nagłówki. Powiem wam, że jestem bardzo zadowolona z nagłówków (tylko ten z Demi tak średnio mi się podoba). Ostatnio zaczęłam bawić się grafiką, mieszam style i szukam swojego własnego. Powiem wam, że grafika sprawa mi coraz większą przyjemność. Mam nadzieję, że wam też spodobają się te nagłówki :)

Jeśli macie jakieś pytania to zapraszam: ASK Jeśli uważacie mój blog za przydatny to zagłosujcie: Sonda Katalogu Grafików i Ranking Stycznia. Z góry dziękuję za wszystkie głosy. 
No to na dzisiaj już tyle :) Mam nadzieję, że podobają wam się dodatki :) Prace z Taylor Swift i bazy do ikon pojawią się w następnym poście :) Do następnej notki!

22 komentarze:

  1. Team Inspire

    Idziesz na koncert ROOM94, woah.
    Też tak bym chciała, jednak nie mam czasu, wtedy kiedy grają w Łodzi. A teledysk do piosenki "When I Was A Teenager" pokazał mi, że są największymi wariatami jakich widziałam, ale za to ich kocham :D. No i oczywiście gratuluję zaliczenia ćwiczeń, bo to ważne ♥ Twoje czytelniczki są z ciebie dumne - w tym ja.

    Wiesz, że trzymam za pierwszy nagłówek kciuki, bo strasznie mi się podoba i chcę Go zobaczyć w przeglądzie. Jest cudowny, tylko trochę ten napis mi przeszkadza, ale to tylko mój gust. Nie mów, że nagłówek z Demi Ci się nie podoba? Jest świetny, tylko mi to wtopienie dziewczyny przeszkadza, ale tylko mi, więc to nic. Zabieram stocki ♥ Agusiu.

    No i zapraszam do siebie, bo dopiero zaczęłam prowadzić bloga graficznego, ale nie było okazji Ci podesłać linka, także. Wiosenne Graffiti

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest mój ulubiony nagłówek z tej notki :) Bardzo się cieszę, że Tobie on też się spodobał :) To nie tak, że mi się nie podoba nagłówek z Demi, po prostu czegoś mi w nim brakuje (ale nie wiem czego) i łaśnie mi też coś z tym wtopieniem nie pasuje :P
      Na pewno wpadnę na bloga :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. To świetnie że zaliczyłaś! Jesteśmy z ciebie dumne. Mam nadzieję że nie stracisz zapału.
    Strasznie spodobał mi się ostatni nagłówek. Może zrobiłabyś z nim instrukcję?

    OdpowiedzUsuń
  3. Team Inspire
    Dwa ostatnie nagłówki najlepsze według mnie. Zwłaszcza ten 3 ♥ Teksturki i stocki z chęcią pobieram. :)
    Życzę powodzenia w nauce i zbliżających się egzaminach.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podobają Ci się nagłówki :) mam nadzieję, że tekstury i stocki będą służyć :)
      Nie dziękuję :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. UWIELBIAM <3
    WSZYSTKO <3
    Kochana, mam dwie prośby i byłabym największą szczęściarą gdybyś mi odpisała :) xx Otóż co to za czcionka użyta pod Only You (nagłówek z Demi :) ) ? Po drugie: czy dasz zrobić jakiś tutorial na nagłówek w następnej notce <3 ?
    Co do nagłówków: ten z Demi bardzo mi sie podoba, podoba mi sie ta gra kolorów :) Lubię też jedynkę i trójkę, aczkolwiek co do ostatniego mam mieszane uczucia..
    Pozdrawiam i życzę weny :) xx
    Hayley

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napis "Only you" jest czcionką: Sverige Script Demo, a to poniżej: Aparajita. :) Oczywiście, że mogę zrobić tutorial, ale powiedz, na który nagłówek byś chciała :)
      Cieszę się, że podobają Ci się nagłówki :) A czemu masz mieszane uczucia do ostatniego?
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Ja też ostatnio się przerzuciłam chyba na tryb nocny xD Wczoraj po 1:00 nad ranem dodawałam post i także zgłodniałam to jeszcze zjeść musiałam przed snem xD
    Nagłówki wyszły ci cudnie! <3 Ten trzeci podoba mi się chyba najbardziej *.*
    Oczywiście trzymam kciuki i pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i zapomniałam napisać, że kradnę stocki :D
      ( "Team Inspire")

      Usuń
    2. Widziałam, że dodałaś post, ale już nie miałam siły go skomentować :) Ja ten tryb nocny mam od wakacji i nie mogę wrócić do normalnego :P
      Cieszę się, że podobają Ci się nagłówki :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Pierwszy i ostatni nagłówek to moje faworyty <3 Świetnie Ci wyszły. Mam nadzieję, że będziesz się świetnie bawić na koncercie :) Team Inspire, pobieram stocki. Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają :) Ja też mam taką nadzieję :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Dwa ostatnie nagłówki podobają mi się najbardziej :D
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Team Inspire
    Pobieram tekstury z napisami do ikon i stocki.
    Nagłówek z Demi jest świetny, bardzo mi się podoba, ale chyba coś w nim brakuje.
    Mój faworyt to jednak ten ostatni. Ma swój czar i nie nudzi. Dobra kompozycja i koloryzacja.
    _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
    zapraszam do komentowania na dream--art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mi też coś w nim brakuje... Dziękuję za miły komentarz :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Team Inspire biorę stocki.
    Ostatni nagłówek jest świetny *_* Gratuluję zaliczenia :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Team Inspire
    wzięłam stocki :) możliwe, że kiedyś przygarnęłam coś jeszcze (np. jakiś texturki) ale nie jestem pewna z jakiej notki i wgl. Jeśli gdzieś publicznie ich użyję, dodam kredyt do rose-perdu, ok? x

    OdpowiedzUsuń
  11. Team inspire

    Śliczny pierwszy nagłówek <3. Pobieram tekstury i stocki,

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne nagłówki. Ten ostatni skradł moje serce rozum... WSZYSTKO. Jest prześliczny i go kocham. ♥
    Miłego koncertu, ja ich nie znam, ale ty zapewne bardzo się cieszysz. ^^
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Team Inspire
    Pobrałam stocki z tej notki oraz czcionki z 46| Impreza graficzna i 40| There's no way I can explain your love
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Team Inspire

    Pobrałam tekstury i stocki.

    OdpowiedzUsuń