8 lut 2014

51| Let me be your last first kiss

Cześć wam :) Sesja już prawie mi się skończyła...jeszcze jeden egzamin w niedzielę i koniec... Niestety nie udało mi się zaliczyć jednego przedmiotu i mam poprawkę 24 lutego, ale na 100% to poprawię. Więc się nawet nie stresuję :P Teraz będę miała tydzień wolnego. Jak to cudownie brzmi :P Zamierzam się przez ten tydzień obijać!! A przez obijanie mam na myśli czytanie książek, oglądanie seriali, grafikę, spacery itp. 
Jak pewnie już zauważyliście jest nowy szablon. Jestem z niego zadowolona :) Nie ma jakiś bajerów, ale ja jestem zadowolona z tego co zrobiłam z CSS. Nie wiem dlaczego, ale boję się, że kolory jakoś ze sobą nie współgrają... Niby wszystko pasuje, ale mam jakiegoś stresa, że jednak powinnam dać gdzieś inny odcień...Chyba po prostu stresuję się, tym czy wam się spodoba... Tak w ogóle to plan na szablon był całkiem inny. Miał powstać z nagłówka z Ashley Benson, który został opublikowany w dzisiejszym poście. I szablon jest już prawie skończony, ale jak zrobiłam ten nagłówek z Dylanem i Tylerem to się w nim zakochałam i musiałam zrobić dla siebie szablon z nim. W Menu powstała zakładka "CSS dzięki" jak tam klikniecie to dowiecie się jakie blogi pomogły mi w stworzeniu tego szablonu. W te wolne dni muszę uzupełnić zakładkę kredyty i ulubieni.
A dzisiaj mam dla was 4 nagłówki, 3 sygnatury i jedną paczkę tekstur, która moim zdaniem jest najlepszą paczką tekstur, jaką kiedykolwiek zrobiłam...Mam też podgląd szablonu, który zrobiłam na prośbę jednej dziewczyny. Linku nie ma, bo szablon został już załadowany na bloga. Pierwszy nagłówek powstał dzięki instrukcji od Yassmine. W Drugim sama jestem zakochana. Może to nie brzmi skromnie, ale naprawdę bardzo mi się on podoba. 3 to ten z Benzo, który miał być częścią szablonu na moim blogu. Co do 4 mam mieszane uczucia. Jestem z niego zadowolona, podoba mi się jak go wykonałam, ale jest jakieś "ale", którego nie umiem określić...Mam nadzieję, że rozumiecie, o co mi chodzi :P Przed pobraniem zapoznajcie się z REGULAMINEM.
Jeśli masz jakieś pytania to zapraszam na mojego aska. A jeśli uważasz mój blog za przydatny to zapraszam do głosowania w sondach: Najlepszy Blog Prywatny Lutego oraz Sonda katalogu Grafików
To na dzisiaj tyle :) Mam nadzieję, że podoba wam się to co przygotowałam. I mam pytanie: Chcielibyście ten szablon z Ashley Benson? Mogę go dokończyć i wstawić w następnej notce. To co? Chcecie? A może macie jakieś propozycje... Co chcielibyście zobaczyć w następnej notce?
To do następnej :) Pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. Team Inspire
    Jeju jak tu ładnie!!! Szablon główny ahh zakochałam się Derek i Stiles! ♥ Boski Ci wyszedł a kolorkami się nie zamartwiaj bo pasują idealnie. Cieszę się jednak, że użyłaś ten nagłówek bo wygląda wspaniale.
    Pierwszy nagłówek jest wręcz boski 3 i 4 również chyba 2 najmniej mi się podoba ale to przez koloryzacje chyba nie za bardzo współgra ze sobą. Sygnaturki wyszły Ci śliczne, mój faworyt to pierwszy.
    Kradnę teksturki!! ♥ Chciałabym zobaczyć twoje ikonki w kolejnej notce. O tak bardzoo :)
    Życzę miłego "obijania się" hehe pozdrawiam serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny nowy szablon! I te kolory, bardzo mi się podobają :) Tak samo jak zaczęłam się zachwycać szablonem 1D, który wykonałaś *.* I jeszcze ten nagłówek z Ashley, to moje faworyty w tej notce :)

    Życzę powodzenia na poprawce, a teraz odpoczywaj, należy Ci się :)
    Będziemy pisać tego samego dnia ;D

    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję udanej sesji! Trzymam kciuki, żebyś zaliczyła poprawę, chociaż podobnie jak Ty jestem pewna, że dasz sobie radę :) Nowy szablon śliczny! Niepotrzebnie martwisz się o kolory, bo świetnie do siebie pasują. Wszystkie nagłówki mi się podobają, ale najbardziej to chyba pierwszy z nich. Druga sygnatura wygrała wszystko, naprawdę! Strasznie mi się podoba *.* Po tekstury pewnie wrócę i dam znać o tym :) Pozdrawiam gorąco <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Team Inspire
    Pobieram tekstury.
    Drugi nagłówek jest bardzo ładny.
    Ale najlepszy szablon, a tym bardziej jego css. Niby jest to proste, ale jednak zachwyca ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny nowy szablon bloga i te kolorki ! *.* Css faktycznie wyszedł ci świetnie :**
    Nagłówki ładniutkie, a pierwsza sygnaturka to cudo <3 Po texturki pewnie jeszcze wrócę :*
    Trzymam kciuki za egzaminy i pozdrawiam cieplutko :**

    OdpowiedzUsuń
  6. Team Inspire
    pobrałam stocki "random"

    OdpowiedzUsuń
  7. Team Inspire
    Pobrałam bazy do ikon z postów:
    46| Impreza graficzna
    42| I know nothing's making sense
    32| I am a champion and you’re gonna hear me roar
    26| This world is never gonna change
    23| True friends are few and far between. Hold on to them and don't let go.
    019| Impossible / tutorial, bazy do ikon, PSD coloring

    Tekstury do ikon pobrałam z postów:
    49| Cos I knew what life was all about Loving, living the dream
    46| Impreza graficzna
    36| Hard to face that I can’t see you anymore
    30| I'm Going to Hell
    020| If I wanted to leave I would left by now.
    016| So I'll steal your heart another day/ Tekstury, Szablon
    09| More Than This/ Icon textures
    Z tego postu pobrałam tekstury z kolei :)
    Bardzo podoba mi się ostatnie tekstura. Co prawda za zespołem nie przeszkadza, ale praca bardzo ładna :) i szablon z Ashley jest piękny :).
    Dodatki jakie pobrałam wykorzystam tutaj: http://graphic-rhythm.blogspot.com/ (mój prywatny blog, na który zapraszam) oraz tu http://graphicpoison.blogspot.com/
    Pozdrawiam, Lady Spark

    OdpowiedzUsuń
  8. Chcemy szablon z Ash <3 I do tego jakbyś mogła Justin dodać <3

    OdpowiedzUsuń
  9. team inspire
    Pobieram duuużo tekstur i duuużo stocków ;). Nie wiem, które dokładnie pobieram, ale sporo ^^.
    tenco.

    OdpowiedzUsuń
  10. Team Inspire

    Pobieram tekstury.

    OdpowiedzUsuń