16 lut 2014

52| I got your name tattooed in an arrow heart

Cześć wam :) Miałam straszny problem z wyborem piosenki, bo jest wiele piosenek, którymi chcę się z wami podzielić... W końcu wypadło na 5SOS. Resztę pokażę wam w kolejnych notkach :) 
Kończą mi się ferie. I to strasznie mnie dobija...Od poniedziałku znowu trzeba chodzić na uczelnie, słuchać i próbować nie usnąć na wykładach. I koniec z całodniowym oglądaniem Big Bang Theory. Uzależniłam się od tego serialu... Sheldon jest taki wkurzający, ale go uwielbiam!! Oglądam jakoś od wtorku i już jestem na 3 sezonie... 
Tak w ogóle to ostatnio zaczęłam ćwiczyć, ale dzisiaj muszę sobie zrobić przerwę, bo moje uda płaczą :P Nie mogłam dzisiaj kucnąć! Ale w niedzielę będę już ćwiczyć. 
Dzisiaj mam dla was nagłówki, sygnatury, koloryzacje i na prośbę prettysmilex zrobiłam ikony, które (co mnie nie dziwi), wcale nie są udane...Szczególnie te z Little Mix... Każda z koloryzacji została zastosowana na poniższych sygnaturach (koloryzacja Summer Love została użyta w sygnaturce z Niallem Horanem z poprzedniego posta), więc widzicie jak wyglądają na prackach :) Z nagłówków jestem zadowolona, tylko jakoś nie czuję, że to mój styl... Ciągle staram się kombinować i robić w różnych stylach, by zobaczyć w jakim najlepiej będę się czuła... Co do sygnatur to jestem bardzo z nich zadowolona. Koloryzacje także bardzo mi się podobają! 
Na dzisiaj tyle :) Mam nadzieję, że wam się podoba :) Co chcecie w następnej notce? 
Jeśli masz jakieś pytania to zapraszam na mojego aska. A jeśli uważasz mój blog za przydatny to zapraszam do głosowania w sondach: Najlepszy Blog Prywatny Lutego oraz Sonda katalogu Grafików
Do następnej :)

10 komentarzy:

  1. Ooo, coś z Little Mix. Chyba spodobały mi się wszystkie dodatki :3 PSD również mi się podobają. Mają w sobie to coś. Druga sygnaturka nieziemska! ♥
    Pozdrawiam, Dakota / bloodbonds

    OdpowiedzUsuń
  2. Team Inspire
    Pobrałam koloryzacje.
    Bardzo podobały mi się dwa ostatnie nagłówki :) Są śliczne :)
    Znajdziesz mnie tu: http://graphic-rhythm.blogspot.com/ i http://graphicpoison.blogspot.it/
    Pozdrawiam, Lady Spark

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że moja sygnatura się przydała! :) Dziel się piosenkami, dziel. Ja z chęcią posłucham jakichś nowości, a nuż trafi się coś dobrego dla mnie? :) Współczuję Ci powrotu do codzienności, ale trzymam kciuki, żeby wszystko układało się po Twojej myśli. Jeśli chodzi o grafikę, to pierwszy nagłówek i trzeci są moimi faworytami, a z sygnatur dwie pierwsze skradły mi serce, zwłaszcza ta z Jade <3 Świetna robota! Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Team Inspire
    Muszę zacząć od ikonek na które tak narzekasz. Nie zgodzę się, że są nieudane. Trzeci rządek przede wszystkim wymiata. Co do nagłówków to urzekł mnie dwa ostatnie, lecz moim faworytem zdecydowanie jest trzeci. W pierwszej i trzeciej sygnaturce to się po prostu zakochałam. Koloryzacje sb pobieram.
    Wiesz co widziałam twój nagłówek na deviantartcie i strasznie mi się spodobał, szczerze to chciałabym zobaczyć więcej w takim stylu. :):)
    Dobra już się nie rozpisuje tak. Pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem fanką Stereka ale szablon wyszedł Ci ślicznie, te kolorki. :D Ostatni rząd ikonek jest śliczny. Z nagłówków zdecydowanie najbardziej podoba mi się pierwszy i ostatni. :) Z sygnaturek zdecydowanie trzecia jest moim faworytem, ma piękną kolorystykę. :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba nowy wygląd bloga :)
    To lecimy oceniać nagłówki: najbardziej podoba mi się ten z Perrie, uwielbiam go :) Ten z Jade jest również uroczy, w wyjątkowy sposób wyeksponowałaś jej twarz przy przecinającej nagłówek błyskawicy...
    Sygnatury podobają mi się wszystkie, są świetne :) !
    Pozdrawiam i ściskam cieplutko,
    Hayley <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Na twojego blkoga wpadłam całkiem niedawno i muszę przyznać, że po paru wejściach i obejrzeniu (wciąż nie do końca całego ) bloga jestem pod ogromnym wrażeniem. Wszystko, a zwłaszcza nagłówki wychodzą ci naprawdę bardzo dobrze, może niektóre szablony bym popoprawiała, ale to tylko i wyłącznie moje zdanie :) Z tej notki najbardziej podoba mi się chyba nagłówek z Perrie, jest naprawdę świetny!
    Przy okazji chciałabym poinformować cię, że pobrałam parę czcionek, paczkę stocków i paczkę z modelkami oraz koloryzację i wszystko zostanie umieszczone przeważnie na moim blogu z szablonami ( link poniżej ).
    regulamin oczywiście przeczytany, o czym świadczy podane przeze mnie hasło: Team Inspire :)

    Serdecznie pozdrawiam i czekam na kolejne świetne notki, Andrea.

    [ place-of-szablony.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatni nagłówek najlepszy! <3
    Ikonki nie są złe :P Najbardziej podoba mi się ostatni rządek.
    Z sygnatur...hm, stwierdzam, że trzecia jest przepiękna <333
    Tak wgl to chyba tego nie mówiłam... cudny główny! ;*
    Pozdrawiam cieplutko ;**

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej miśku! Chciałabym być na bieżąco, ale nie ma obserwatorów :c Wspomogłabyś?

    OdpowiedzUsuń