23 lut 2014

53| Oh, lord, heaven knows we belong way down below

sygnaturki
Hej wam :) Dzisiejsza notka jest tak na szybko, bo muszę się uczyć na poprawkę...(tak zamierzam się uczyć w nocy :P). Skończę pisać notkę to poćwiczę i pójdę pod prysznic, a potem nauka... Już mam dosyć...tak nie lubię Nauk o Organizacji! Jeden z najgorszych przedmiotów w tamtym semestrze. Teraz wcale nie jest lepiej. Dni mam tak zawalone, milion okienek. A przedmioty boskie! Jak w tamtym semestrze mogłam się obijać to teraz będzie dużo pracy...bardzo dużo. Na wykładach też sobie nie pośpię, bo muszę przepisywać prezentacje...Jakby nie mogli nam tego wysłać... Dosyć tego narzekania na studia...Trzeba to przetrwać, by na 3 roku mieć wymarzoną specjalizację!
Powyższa piosenka jest kolejną z wielu piosenek, które chcę wam pokazać... Nie zawsze pochwalam to co Taylor robi na koncertach, ale głos ma zajebisty! A piosenki TPR są po prostu cudowne! Ja to mam obszerny gust muzyczny... od popu, przez rap (ale to takie wyjątki) aż po rocka... Podoba mi się to :P
Na dzisiaj mam dla was 2 tekstury i 3 nagłówki. Jeden część z was pewnie widziała już na DA. Chcielibyście tą koloryzację z nagłówka z Ellie? Pierwsza tekstura została wykorzystana w 1 nagłówku. 
Jeśli masz jakieś pytania to zapraszam na mojego aska. A jeśli uważasz mój blog za przydatny to zapraszam do głosowania w sondach: Najlepszy Blog Prywatny Lutego oraz Sonda katalogu Grafików
Przepraszam, że w dzisiejszej notce jest tak mało dodatków. W kolejnej postaram się dodać więcej! Może macie jakieś propozycje... 
Do następnej notki :) 

6 komentarzy:

  1. O jak milusio, że wstawiłaś moją sygnaturkę. Dziękuję ślicznie kochana ;*
    Współczuje Ci z powodu tej nauki, ale także życzę pozdrowienia na poprawce.
    O to widzę że masz jak moja siostra. Ona też ma zajęcia od rana do wieczora i miedzy zajęciami mnóstwo przerwy. Jak zobaczyła plan to się przeraziła ;D
    Dobra przechodzę do nagłówków. Pierwszy widziałam już na DA i pisałam Ci ze jest cudny, Chce zobaczyć więcej w tym stylu. Pozostałe 2 też są śliczne. Ale w 2 trochę Taylor za duża jak dla mnie, Ale to nic i tak ślicznie całość się prezentuje.
    To tyle kochana. Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie najbardziej podoba mi się nagłówek nr 1. Jest taki delikatny.
    Pobrałam tekstury - hasło Team Inspire
    Pozdrawiam, Lady Spark
    [graphic-rhythm]

    OdpowiedzUsuń
  3. Team Inspire
    Pierwszy nagłówek jest świetny! Bardzo mi się podoba. Skromnie ale ładnie ;)
    Drugi jest ciekawy, może to samo zdjęcie dwa razy tutaj nie pasuje, nie wiem. Stocki wokół mają jednak bardzo dobre połączenie - dobra robota.
    Trzeci nieco bez wyrazu...
    Pobieram tekstury.
    _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
    zapraszam do komentowania na dream--art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne dodatki!
    Trzymam kciuki za poprawkę :-)

    Enjoy!
    theyre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Możemy liczyć na jakiś szablon z Justinem Bieberem i Sel Gomez?

    OdpowiedzUsuń
  6. Team Inspire

    Jaki śliczny nagłówek z Taylor. Biorę tekstury.

    OdpowiedzUsuń